Skip to content
بهترین مکان برای بازدید تازه واردان به کانادا

تاریخ انتشار

بهترین مکان برای بازدید تازه واردان به کانادا

بهار زمانی است که بسیاری از تازه واردان شروع به ورود به کانادا می کنند روزها درحال بلندتر شدن و گرمتر شدن است درنتبجه ما می توانیم می توانیم با زمستان های سرد کانادا خداحافظی کنیم . مکان های شگفت انگیز بسیاری درکانادا برای بازدید دربهار امسال وجوددارد که می توانید از هتل خلوت وقیمت های پرواز و آب وهوای خوب قبل ازآنکه هوا بیش از حد گرم شود استفاده کنید. بهار رسما دربیستم می شروع می شود . کانادایی های روز ویکتوریا که امسال دوشنبه بیست و دوم می است را جشن می گیرند . روز ویکتوریا حاکی از شروع بهار وازراه رسیدن آب وهوای بهتراست . روز ویکتوریا تعطیلی فدرال استس پس بازدید ازاین مکان ها در تعطیلات آخر هفته طولانی خود یا درآینده نزدیک را مدنظر داشته باشید .

ونکوور و توفینو – استان بریتیش کلمبیا

فصل بهار درونکوور درختان با شکوفه های صورتی پراکنده در شهر از محله های مسکونی همچون استرات کونا تا پارک های مرکز شهر پراکنده اند را به رخ می کشد . می توانید اطراف استنلی پارک ویا منطقه گریل ویل آیند یا درکوه گروس گرین قدم بزنید یا از آن بالا بروید . توفینو منطقه ساحلی استان بریتیش کلمبیا که در بهار بار دوستداران طبیعت فوق العاده است . به واسطه دمای کمتر و توریست کمتر می توانید از پارک ملی پاسیفیک ریم از مناظر جذاب و چشم اندازهایش بازدید کنید . دمای کمتر می تواند دلیل مهاجرت نهنگ های خاکستری هم باشد . بنابراین شما بدست آوردن فرصت مهاجرت نهنگ ها بواسطه تغذیه درتابستان را دارید .

نمایش خبر  مشاغل مورد نیاز نیوبرانزویک در شرایط کووید

شهر بنف – استان آلبرتا

بنف شهرکی دررشته کوههای راکی است این راههای خوب برای صعود مثل فنلاند تریل – سان دنس کنیون وبوو ریو تریل را دارد . اگر شما از آنجا صعود نکنید می توانید می توانید مناظر داخل و اطراف شهرک را ببنید . سایر گزینه ها شامل قایق سواری تک یا دونفره در دریاچه ورمیلیون لیک یا گرفتن قایق پهن به سمت کوههای سولفور مانتن است .

شهر ساسکاتون استان ساسکاچوان

استان ساسکاچوان به خاطر مناظر چمن زارهایش – جنگل های انبوه – تپه های شنی و دریاچه های فراوان معروف است . شهر ساسکاتون جمعیتی بسیار جوان دارد و خاستگاه رستوران های نامدار می باشد . به علاوه منطقه می وازین ولی جایی است که بیش از 80 کیلومتر مسیر به منظور گردش وپیاده روی درمرکز شهر ساسکاتون می باشد .

پارک های استانی مانیتوبا – استان مانیتوبا

پارک های استانی بسیاری درفاصله دوساعت از شهر وینیپگ و استان مانیتوبا قراردارد. اگر بخواهید دربیرون چادر بزنید و بخواهید آن روز را صرف پیاده روی و استراحت درساحل کنید این پارک ها مکانی عالی برای بازدید آخر هفته را ارائه می دهند . به ویژه پارک استانی بردزهیل یکی از پارک های استانی مانیتوبا و مرکز جشنواره وینیپگ و همین طور رویدادهای سرگرم کننده وورزشی دیگر است .

شهر تورنتو – استان اونتاریو

دربهار تورنتو مردم سرانجام شروع به مسافرت به بیرون از شهر بعد از ماههای سرد می کنند . این شهر اقدام به برپایی جشنواره از جمله جشنواره قصه گویی تورنتو جشنواره فیلم دگرباشان جنسی تورنتو – هفته موسیقی کانادا و جشنواره موسیقی جاز می کند . شکوفه های گیلاس درپارک وسنتینیال پارک در می آیند .

نمایش خبر  انتاریو 2 قرعه کشی PNP در ماه می برگزار کرد

شهر کبک – استان کبک

بهار درکبک به معنی شیرینی است و تعداد بسیار زیادی از کبکی ها و توریست ها به کلبه های چوبی می روند تا ازغذاهای دلچسب پوشیده از شیره افرا لذت ببرند . همین طور چشمه آب معدنی بسیاری در کبک و مناطق محصور وجود دارد . دراستراحت گاهها درجنگل سیبریا اسپاس و نوردیک اسپا استون هام استراحت کنید یا از مناظر رودخانه سنت لورنس از پشت حمام ها دراستورم اسپانوردیک واسپادس نیگس لذت ببرید .

منطقه بی آو فاندی استان نیوبرانکس ویک

بسیاری از جاذبه هایی که نیوبرانکس ویک را به عنوان مقصد توریستی معرفی می کند با منطقه بی آوفاندی و پارک ملی فاندی مرتبط است . این منطقه دارای بلندترین جزرومدههاه در جهان  است و آب خط ساحلی را کشیده که با صخره های تماشایی – غارهای دریایی سنگ مشخص شده است . درامتداد ساحل اگر به اندازه 12 گونه نهنگ خوش شانس باشید می توانید فانوس های دریایی و دهکده های زیبا را ببینید .

 شهر هالیفاکس – استان نواسکاشیا

هالیفاکس شهری است که به خاطر پیشینه بناهایش و ساحل خیره کننده اش معروف است . می توانید از بازار سی پورت فارمرز یعنی یکی از قدیمی ترین بازارها دیدن کنید شهر هالیفاکس پیاده روی چوبی 4 کیلومتری که درکنار آب کشیده را دارد . شما همچنین می توانید با خودرو به منطقه پگی کوو که خاستگاه روستا در نوااسکاشیاست یروید .

شارلوت تاون استان پرنس ادوارد آیلند

شارلوت تاون شهرساحلی پرجنب وجوشی است فصل خرچنگ دراستان پرنس ادوارد آیلند 2 ماه طول می کشد درنتیجه خوراک شناسان باید دیدار از این استان را درفصل بهار درنظر بگیرند . از ابتدای ماه می تا ژوئن قایق ها درابتدای روز برای گرفتن خرچنگ که به مردم درست دربارانداز فروخته می شود شروع به کار می کنند شما می توانید درگذرگاه ساحلی ویکتوریا قدم بزنید تا فریفته چشم اندازهای لنگرگاه وشهرهای تفریحی شوید .

نمایش خبر  چگونه مهاجران می توانند در مورد مردم بومی در کانادا بیشتر بیاموزند

شهر سنت جان – استان های نیوفانلند ولابرادور

شهر سنت جان یک از قدیمی ترین و ازشرقی ترین شهرهای آمریکای شمالی است . تورهای کشتی های تفریحی تماشای حیات وحش و تکه هایی از کوه یخ را پیشنهاد می دهند . فصل بهار فرا می رسد و جشنواره های غذا- موسیقی و تئاتر فراوانی وجود دارد . اگر ماجراجو هستید می توانید تورقایق سواری 2 نفره مربوط به غارهای دریایی و خورها درامتداد شبه جزیره آوالون را انجام دهید .


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420