Skip to content
انتاریو 2 قرعه کشی PNP در ماه می برگزار کرد

تاریخ انتشار

نتایج قرعه کشی PNP انتاریو در طول انتخابات استانی متوقف شد.

به گفته سخنگوی دولت استانی، انتاریو دو قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی (PNP) در ماه می برگزار کرد.

ماه گذشته، برنامه کاندیدای مهاجر انتاریو، انتشار اطلاعات قرعه کشی را در طول انتخابات دولت استانی که در 2 ژوئن به پایان رسید، متوقف کرد.

 CIC News اطلاعات را از طریق یک درخواست رسانه ای با OINP به دست آورد.

در 4 می، انتاریو 57 دعوت نامه برای درخواست نامزدهای احتمالی در مجموعه سیستم ابراز علاقه (EOI) صادر کرد که ممکن است واجد شرایط جریان پیشنهاد شغلی کارفرما: مهارت‌های در تقاضا با امتیاز 27 و بالاتر باشند.

سپس در 26 می، OINP 535 اعلان مورد علاقه را برای نامزدهای بالقوه ای صادر کرد که ممکن است واجد شرایط جریان تجارت ماهر اکسپرس اینتری انتاریو با امتیاز سیستم رتبه بندی جامع بین 295 تا 461 باشند.

درباره جریان مهارت های مورد تقاضا

 جریان مهارت‌های مورد تقاضا بیشتر بر تقاضای استانی تمرکز دارد تا سطح مهارت شغلی.  بسیاری از برنامه های مهاجرت مشاغلی را هدف قرار می دهند که دولت آنها را “با مهارت بالا” می داند.  با این حال، انتاریو هنوز در مشاغلی که به عنوان “مهارت کم” در نظر گرفته می شوند، کمبود نیروی کار دارد.

کارگران خارجی با پیشنهادهای شغلی واجد شرایط در انتاریو می توانند برای یک PNP با داشتن 9 ماه سابقه کار تجمعی در استان طی سه سال گذشته درخواست دهند.  سابقه کار فصلی برای برآوردن شرایط کاری مناسب نمی باشد.  کار پاره وقت ممکن است واجد شرایط باشد اگر داوطلب تعداد ساعات کاری لازم را تکمیل کند.  این موضوع می تواند به معنای 1200 ساعت کار با حقوق در یک شغل در طول 18 ماه یا کار در بیش از یک شغل برای حداقل 30 ساعت کار با حقوق در هفته به مدت 9 ماه باشد که به 1200 ساعت می رسد.

نمایش خبر  هیچ تاریخی برای IRCC برای چشم پوشی از هزینه های درخواست شهروندی کانادا تعیین نشده است

تعدادی دیگر از موقعیت های واجد شرایط بودن وجود دارد.  به طور کلی، نامزدها به تحصیلات دبیرستان، نمره زبان حداقل 4 در همه مهارت‌ها، و بودجه تسویه حساب کافی، از جمله سایر شرایط نیاز دارند.

برای دریافت دعوت نامه تحت این جریان، نامزدها باید یک نمایه در سیستم EOI انتاریو پر کنند.  انتاریو نمایه های نامزدها را بر اساس ماتریس امتیازدهی خود رتبه بندی می کند.  در کنار سایر عوامل، تحصیلات، تجربه کاری و مقصد مورد نظر در انتاریو را در نظر می گیرد.  هدف حمایت از نامزدهایی است که مهارت و تجربه لازم برای موفقیت در بازار کار انتاریو را دارند.

ثبت نام در سیستم EOI تضمین نمی کند که نامزدها برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.  نمایه ها به مدت 12 ماه در استخر EOI انتاریو معتبر هستند.  OINP ممکن است در هر زمان با ثبت نام کنندگان تماس بگیرد تا برای نامزدی درخواست دهند.

درباره جریان تجارت ماهر اکسپرس اینتری انتاریو

 Skilled Trades Stream به OINP این امکان را می‌دهد که در اکسپرس اینتری پول برای داوطلبانی که در حال حاضر در انتاریو زندگی می‌کنند جستجو کند.  سیستم اکسپرس انتری فدرال مجموعه کاندیداها را برای سه دسته از مقوله‌های اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می‌کند – کلاس کارگران ماهر فدرال، کلاس حرفه‌های ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادا.

برای واجد شرایط بودن برای جریان معاملات ماهر، نامزدها نیاز به حداقل یک سال از یک سال تمام وقت تجربه کار انتاریو، و یا معادل آن در کار نیمه وقت در یک تجارت ماهر ذکر شده در گروه جزئی 633 یا گروه اصلی 72، 73، یا 82 تحت شغلی طبقه بندی ملی کانادا دارند.

نمایش خبر  برنامه کاندیداِ استان آلبرتا ۲۰۰ کاندید اکسپرس انتری را دعوت می کند

کاندیداها برای درخواست تحت هیچکدام از دو روش Skilled Trades Stream نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند، اما باید تمام الزامات برنامه اجباری فدرال و استانی را برآورده کنند.

کاندیدانی که برای اقامت دائم کانادا نامزد شده اند، از طریق معاملات ماهر ماهر، 600 امتیاز اضافی را دریافت می کنند و به طور موثر دعوت نامه ای برای درخواست اقامت دائم کانادا از طریق سیستم ورودی اکسپرس تضمین می کنند.