Skip to content

تاریخ انتشار

دانشجویان بین‌المللی کانادا چگونه با Virgin Plus یک هزار دلار صرفه جویی کنند

کانادا یکی از پذیرایی‌ترین مقصدهای جهان برای دانشجویان بین‌المللی است. سال گذشته، بیش از ۵۵۱٬۰۰۰ دانشجوی بین‌المللی جدید به کانادا خوش آمدیدگفتند که رکورد تمام وقتی است.

هنگام ورود به کانادا، دانشجویان بین‌المللی به سرعت متوجه می‌شوند که در یک تنوع فرهنگی هستند که افراد آن را از تمام رکن‌های دنیا تشکیل می‌دهند. این انواع پذیرش امکان اتصال آن‌ها به هویت فرهنگی خود را با هماهنگی با جامعه کانادایی به آن‌ها می‌دهد. بر خوش شانسی، دانشجویان بین‌المللی از همه زمینه‌ها زمان زیادی برای به کانادا متصل شدن و لذت بردن از همه آنچه که کشور دارد، اعم از سرگرمی، غذا، جاذبه‌ها و غیره بهره خواهند برد.

استفاده از رویدادها و لحظات کانادایی به راحتی با برنامه مزایای اعضای Virgin Plus امکان‌پذیر است که با عضویت در یک بسته معتبر با Virgin Plus رایگان است! و شما می‌توانید یک دوست را معرفی کنید تا صرفه‌جویی‌های بیشتری برای لذت بردن از این تجارب داشته باشید.

  • با Virgin Plus شروع کنید
  • مزایای عضو Virgin Plus
    با مزایا برای اعضا، برنامه برترین برنامه پاداش تلکو شماره 1 کانادا، دانشجویان بین‌المللی با تخفیفات و معاملاتی در زمینه های غذا، مد، سرگرمی، سفر و موارد دیگر در برندها و برندهای چند فرهنگی کانادایی، مواجه خواهند شد.
    هنگام استفاده از مزایا برنامه، اعضا می‌توانند ۱٬۰۰۰ دلار صرفه‌جویی داشته باشند. برخی از همکاران مورد علاقه ما عبارتند از: هتل‌های Virgin، Walmart، T&T Groceries، Fantuan Deliveries، سینماها.

  • Virgin Plus: معرفی یک دوست
    معرفی یک دوست به اعضای Virgin Plus این امکان را می‌دهد که هر سال تا ۳۰۰ دلار در اعتبار صورت حساب کسب کنند *.
    دانشجویان بین‌المللی می‌توانند تا شش دوست را از طریق این برنامه به عضویت در Virgin Plus دعوت کنند. این بدان معناست که نه تنها عضو موجود Virgin Plus به عنوان اعتبار صورت حساب دریافت می‌کند، بلکه همچنین دوستانش نیز به آن می‌پیوندند.
  • برای هر معرفی، هم دانشجوی بین‌المللی و معرفی‌های او به ترتیب ۵۰ دلار در اعتبار صورت حساب دریافت خواهند کرد، که حداکثر تا ۳۰۰ دلار در اعتبار صورت حساب را تشکیل می‌دهد.
    توجه: اعتبار صورت حساب در مبلغ ۵ دلار در ماه (برای ۱۰ ماه) صادر می‌شود زمانی که شخص معرفی شده به یک بسته Virgin Plus اینترنتی یا موبایل معتبر می‌پیوندد (اینترنت تنها در ON/QC موجود است)..
    مراحل بهره‌برداری از این پیشنهاد به شرح زیر است:
نمایش خبر  رسمی شدن: نحوه درخواست شهروندی کانادا به عنوان مقیم دائم

1) در یک طرح معتبر وارد Virgin Plus شوید و برنامه Mefer a Friend را ثبت نام کنید.
2) لینک معرفی منحصر به فرد خود را با دوست خود به اشتراک بگذارید.
3) هنگامی که دوست شما عضو Virgin Plus می‌شود و تصویب می‌شود، شما هر دو به ترتیب ۵۰ دلار در اعتبار صورت حساب دریافت می‌کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، از جمله قوانین برنامه، بر روی اینجا کلیک کنید.
ارائه‌ها می‌توانند ادامه داشته باشند اگر از طریق طرح Bring Your Own Phone (BYOP) Virgin Plus استفاده کنید که کاربران را با 30گیگابایت با هزینه‌ی 45دلار در ماه فراهم می‌کند.

توجه: این پیشنهاد تنها برای فعال سازی‌های جدید موجود است و هزینه‌ها ممکن است در طول اشتراک بالا برود. این طرح
BYOP شامل می‌شود:
۴۰گیگابایت با سرعت دسترسی 4G LTE تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه
جریان ویدئویی SD
امکان استفاده از هات‌اسپات
تماس و متن کردن بین کل کانادا بی محدود
متن‌کردن بین المللی بی‌محدود از کانادا

  • با Virgin Plus شروع کنید.
    دانشجویان بین‌المللی در کانادا که می‌خواهند از این پیشنهادات و دیگر پیشنهادهای بزرگ Virgin Plus بهره‌برداری کنند می‌توانند با بازدید از یک فروشگاه خرده فروشی در نزدیکی خود این فرآیند را شروع کنند.
    صدها فروشگاه خرده‌فروشی Virgin Plus در این کشور موجود است. در واقع، بسیاری از موسسات آموزش عالی کانادایی معروف در فاصله کمی از یک مکان Virgin Plus قرار دارند. برخی از آن‌ها در زیر لیست شده است.
  • دانشگاه Metropolitan Toronto: Virgin Plus) در مرکز Eaton Toronto – خیابان یانگه 220
  • دانشگاه آلبرتا، ادمونتون: Virgin Plus داخل Kingsway Mall – ۱۰۹ خیابان و Kingsway Ave. NW
  • دانشگاه Simon Fraser: Virgin Plus (در داخل Bell) در تالار Lougheed – ۹۸۵۵ Austina Ave
  • دانشگاه دالهوزی: Virgin Plus در داخل مرکز خرید Halifax – ۷۰۰۱ Mumford Road
    همین موضوع برای بسیاری از مدارس اصلی کانادا از سواحل تا سواحل صدق می‌کند.
نمایش خبر  فرصت‌های شغلی در کانادا همچنان در حال افزایش است آمار کانادا گزارش می دهد که مشاغل خالی هنوز در سراسر کانادا به بالاترین حد خود می رسد.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420