Skip to content
وزارت امور اماکن، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در جدیدترین قرعه‌کشی اکسپرس انتری از تعداد بیشتری از متقاضیان دعوت به عمل آوردند.

تاریخ انتشار

وزارت امور اماکن، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در جدیدترین قرعه‌کشی اکسپرس انتری از تعداد بیشتری از متقاضیان دعوت به عمل آوردند.

در تاریخ 15 اگوست، وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی به 4,300 نفر از کاندیداها در قرعه‌کشی ورود سریع کلی تدعوت به ارسال درخواست (ITAs) کرد. حداقل امتیاز کلی برای رتبه‌بندی جامع (CRS) در این قرعه‌کشی، 496 بود.

بررسی کلی نتایج اخیر اکسپرس انتری
2 اگوست

در تاریخ 2 اوت، وزارت IRCC یک قرعه‌کشی مبتنی بر دسته‌بندی برگزار کرد و کاندیداهایی با مهارت زبان فرانسه را از پول اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد. این اداره 800 ITAs به کسانی با حداقل امتیاز CRS 435 ارسال کرد. این اولین قرعه‌کشی هدفمند برای سخنرانان فرانسوی از تاریخ 12 ژوئیه بود.

1 اگوست

در تاریخ 1 اگوست، IRCC یک قرعه‌کشی اکسپرس انتری کلی برگزار کرد و 2,000 نفر را از هر سه برنامه شامل برنامه کارگران ماهر فدرال (FSWP)، برنامه صنایع متخصص فدرال (FSTP) و دسته تجربه کانادایی (CEC) به ارسال درخواست دعوت کرد. کاندیداهایی با حداقل امتیاز CRS 517 دعوت شدند.

11 و 12 ژوئیه

IRCC در تاریخ 12 ژوئیه، 3,800 ITAs برای اقامت دائم (PR) در یک قرعه‌کشی انتخاب براساس دسته‌بندی برای کاندیداهای فرانسوی صادر کرد. برای دعوت شدن، کاندیداها نیاز به حداقل امتیاز CRS 375 داشتند. این امتیاز CRS کمترین میزان برای قرعه‌کشی در طول ماه گذشته بود.

در تاریخ 11 ژوئیه، یک قرعه‌کشی ورود سریع کلی برگزار شد. IRCC 800 ITAs را برای کاندیداهایی با حداقل امتیاز CRS 505 ارسال کرد.

4 و 7 ژوئیه

این دوره یکی از شلوغترین دوره های اکسپرس انتری بود، با چهار قرعه‌کشی متوالی در این دوره – که اولین بار برای سامانه مهاجرتی رخ می‌دهد.

نمایش خبر  دریافت ترانسفر درون شرکتی به کانادا

در تاریخ 7 ژوئیه، کانادا یک قرعه‌کشی هدفمند ورود سریع برای کاندیداهایی با شایستگی زبان فرانسه برگزار کرد. 2,300 نفر با حداقل امتیاز CRS 439 از طریق این قرعه‌کشی ITAs دریافت کردند.

در تاریخ 6 ژوئیه، IRCC قرعه‌کشی دیگری براساس دسته‌بندی برای ورود سریع فعالان حوزه بهداشت برگزار کرد. این وزارت 1,500 حرفه‌ای در حوزه بهداشت را از استخر ورود سریع دعوت به ارسال درخواست کرد، که حداقل امتیاز CRS آنها 463 بود.

در تاریخ 5 ژوئیه، وزارت مهاجرت برای اولین بار قرعه‌کشی هدفمند برای کارشناسان علوم، فناوری، الکترونیک و ریاضی (STEM) برگزار کرد. 500 ITAs در این قرعه‌کشی برای فارغ‌التحصیلان نیروی کار STEM با حداقل امتیاز CRS 486 صادر شد.

در تاریخ 4 ژوئیه، IRCC 800 کاندیدا را در یک قرعه‌کشی ورود سریع همگانی دعوت به ارسال درخواست PR کرد. حداقل امتیاز CRS برای این قرعه‌کشی 511 بود.

27 و 28 ژوئن

تاریخ 28 ژوئن یک قرعه‌کشی دسته‌بندی هدفمند نخستین برای مهاجران با تجربه کار در حوزه بهداشت در تاریخ ورود سریع بود. IRCC 500 نفر با تجربه کار در حوزه بهداشت را برای اقامت دائم دعوت کرد. حداقل امتیاز CRS برای این قرعه‌کشی 476 بود.

27 ژوئن، یک قرعه‌کشی ورود سریع کلی برگزار شد و وزارت مهاجرت 4,300 نفر را از همه سه برنامه ورود سریع به ارسال درخواست دعوت کرد. حداقل امتیاز CRS در این قرعه‌کشی 486 بود.

اکسپرس انتری چیست؟
اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت درخواست مهاجرت است که برنامه کارگر فدرال (FSWP)، کلاس تجربه کانادایی (CEC) و برنامه صنایع متخصص فدرال (FSTP) را مدیریت می‌کند. این سه برنامه یکی از محبوب‌ترین مسیرهای مهاجرت اقتصادی به کانادا را شامل می‌شود.

نمایش خبر  فرودگاه های کانادا آزمایش تصادفی COVID-19 را روی مسافران کاملاً واکسینه شده مجدداً معرفی می کنند.

کاندیداها بر اساس عوامل سرمایه‌افرادی خود مانند تجربه کاری، رشته تخصصی، مهارت‌های زبانی، تحصیلات و سن، ارزیابی می‌شوند. بر اساس این عوامل، امتیاز رتبه‌بندی جامع (CRS) به افراد اختصاص می‌دهد و آنها را رتبه‌بندی می‌کند. کسانی که امتیازهای بالاتری پس از تاریخ برش قرعه‌کشی را دارند، احتمال دریافت دعوت برای ارسال درخواست بیشتری دارند.

IRCC اخیراً در تاریخ 31 می ، مجموعه‌ی معیارهای جدیدی را اعلام کرد که بر اصول حرفه‌ای و جمعیتی خاص کاندیداها تأکید می‌کند و به طوری که از سامانه CRS قبل برای امتیازدهی جدیدتر استفاده کند. این باعث تشکیل شش گروه جدیدی برای کاندیداهای ورود سریع شد:

  • بهداشت؛
  • شغل‌های STEM؛
  • حرفه‌ها؛
  • حمل و نقل؛
  • کشاورزی.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420