Skip to content
دریافت ترانسفر درون شرکتی به کانادا

تاریخ انتشار

فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل نقل و انتقالات برای کارکنان شرکت های چند ملیتی طراحی شده است.

  •  
  •  

شرکت‌های چندملیتی که شرکت‌های مادر، شعبه، شرکت‌های تابعه یا وابسته در کانادا دارند، ممکن است واجد شرایط ارسال کارمندان با انتقال درون شرکتی بدون نیاز به ارزیابی تأثیر بازار کار باشند.

 LMIA می تواند پرهزینه و زمان بر باشد، بنابراین عدم نیاز به دریافت LMIA یکی از بزرگترین مزایای ICT است.  به عنوان مثال، برای گرفتن یک LMIA، مشاغل باید نشان دهند که آوردن یک کارمند از یک کشور خارجی تأثیر منفی بر نیروی کار یا اقتصاد محلی نخواهد داشت.

 مجوز ICT در ابتدا تا سه سال معتبر است.  پس از آن امکان تمدید تا پنج سال برای دارندگان دانش تخصصی و هفت سال برای مدیران اجرایی و مدیران ارشد وجود دارد.

الزامات کارفرما

یک شرکت تنها در صورتی واجد شرایط استفاده از مجوزهای کار ICT است که در کانادا فعالیت کند.  مکان های کانادایی و خارجی نیاز به ارائه کالا و خدمات دارند.  داشتن یک حضور فیزیکی یا دفتر در کانادا کافی نیست.

 با این حال، استثناهایی برای استارت آپ ها وجود دارد.  اگر شرکتی در حال تلاش برای انتقال یک مدیر ارشد یا مدیر اجرایی باشد، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا ممکن است تصدیق کند که آدرس راه‌اندازی هنوز امن نیست و شرکت ممکن است مجاز باشد تا از آدرس کانادایی وکیل خود استفاده کند.  اجاره یا خریداری شده است.

 یک استارت آپ باید بتواند یک برنامه ملموس و واقع بینانه برای کارکنان عملیات جدید خود در کانادا نشان دهد.  آنها باید از نظر مالی توانایی راه اندازی و حفظ کسب و کار و همچنین حقوق کارکنان را داشته باشند.

نمایش خبر  IRCC: بیش از نیمی از دعوت نامه­ های اکسپرس اینتری در سال 202 به نامزدهای PNP

 اگر انتقال گیرنده یک مدیر اجرایی یا مدیر باشد، شرکت باید نشان دهد که به اندازه کافی بزرگ است که بتواند وظایف اجرایی یا مدیریتی را پشتیبانی کند.

 در بسیاری از موارد، یک کارگر به دلیل دانش تخصصی خود منتقل می شود.  در این صورت، شرکت باید مطمئن شود که کارمند به جای نظارت از خارج، توسط مدیریت شعبه کانادا هدایت می شود.

شرایط انتقال

یک کارمند ممکن است واجد شرایط درخواست مجوز کار ICT در صورت داشتن معیارهای خاصی باشد.

 برای شروع، آنها باید کارمند یک شرکت چند ملیتی باشند که مادر، شرکت تابعه، شعبه یا شرکت وابسته در کانادا دارد و باید به سمتی به عنوان مدیر اجرایی، مدیر ارشد یا در یک ظرفیت دانش تخصصی منتقل شوند.  .

 همچنین باید حداقل یک سال از دوره سه ساله بلافاصله قبل از تاریخ درخواست اولیه به طور مستمر در شرکت مشغول به کار بوده باشند.  همچنین، آنها باید فقط قصد اقامت موقت در کانادا را داشته باشند و تمام شرایط مهاجرت برای ورود موقت را رعایت کنند.

 همچنین ممکن است در صورتی که انتقال گیرنده تجربه کار تمام وقت با شرکت نداشته باشد، می توان یک ICT دریافت کرد.  افسران مهاجرت ممکن است تعداد سال های تجربه کاری که متقاضی به صورت پاره وقت داشته است یا تعداد موقعیت های شغلی در شرکت را در نظر بگیرند.

CUSMA

همچنین دریافت انتقال درون شرکتی از طریق توافقنامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک امکان پذیر است.  این گزینه دیگری است که به ارزیابی تاثیر بازار کار نیاز ندارد.

 این برنامه افزایش حرکت را برای کارکنان شرکت های آمریکای شمالی تسهیل می کند.  مانند ICT ها، انتقال گیرنده باید به طور مداوم برای کارفرمای خود در ایالات متحده یا مکزیک در طول سه سال گذشته در زمان درخواست کار کرده باشد.

نمایش خبر  قرعه کشی BC PNP: بیش از 160 نیروی کار، فارغ التحصیل و کارآفرین دعوت شدند.

 برای اینکه یک انتقال گیرنده واجد شرایط ICT تحت CUSMA باشد، باید در زمان درخواست استخدام شود و کارهای مشابهی را در شغل خارجی خود انجام دهد، همانطور که در هنگام ورود به کانادا انجام خواهد داد.