Skip to content
قرعه کشی BC PNP: بیش از 160 نیروی کار، فارغ التحصیل و کارآفرین دعوت شدند.

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا، غربی ترین استان کانادا، قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی جدید را در 10 می برگزار کرد.

بریتیش کلمبیا در تاریخ 10 می از نامزدهای مهاجرت در چهار قرعه کشی مورد نظر خود تحت برنامه نامزدهای استانی (PNP) دعوت کرد.

“برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا” (BC PNP) از 126 نیروی کار متخصص و فارغ‌التحصیل بین‌المللی با حداقل امتیاز 85 از طریق جریان فناوری BC PNP دعوت کرد.

جریان فناوری BC PNP، یک مسیر مهاجرتی سریع برای نیروی کار رشته های فنی پر تقاضا و دانشجویان بین المللی است. کاندیداها باید در یکی از جریان های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا (BC) ثبت نام کرده و یک پیشنهاد شغلی معتبر حداقل به مدت 12 ماه، در یکی از 29 شغل مطلوب، جهت کسب صلاحیت برای این جریان داشته باشند.

این استان همچنین دو قرعه کشی برای نامزدهای شاغل در مشاغل بهداشتی برگزار کرد. به بیان دقیق تر، BC از 20 متخصص مراقبت های بهداشتی دعوت کرد که ممکن است برای برنامه “نیروی کار متخصص”، “فارغ التحصیلان بین المللی” و یا زیرمجموعه “سطح مبتدی یا نیمه تخصصی” واجد شرایط باشند. علاوه بر این، این استان گفت که از «کمتر از پنج» بهیار، خدمه بیمارستان، و کاردانان خدمات بیمار دعوت کرده است تا در زیر مجموعه سطح مبتدی و نیمه تخصصی درخواست دهند. در هر دوی این قرعه‌کشی‌ها، نامزدها به حداقل امتیاز استانی 62 نیاز داشتند.

در مجموع 20 مربی مهد، که ممکن است برای زیرمجموعه های نیروی کار متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی واجد شرایط باشند نیز دعوت نامه دریافت کردند. این کاندیداها نیز برای دعوت به امتیاز حداقل 62 نیاز داشتند.

نمایش خبر  برنامه والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در سال 2023 چگونه خواهد بود؟

از ماه مارس، علاوه بر قرعه‌کشی‌های عمومی، دعوت‌نامه‌هایی هدفمند برای حمایت از اولویت‌های دولت بریتیش کلمبیا، مانند حمایت از بخش‌های خاص صنعت، و تشویق مهاجرت منطقه‌ای، صادر می‌شود.

برای اولین بار از ماه مارس، بریتیش کلمبیا برای نامزدهای “مهاجرت کارآفرینی” (EI) نیز دعوت نامه ارسال کرد. کمتر از پنج دعوت نامه برای کسانی که در رده آزمایشی منطقه ای EI هستند ارسال شد.

در حالی که استان همچنان به دعوت و نهایی کردن درخواست‌های داوطلبان در دسته EI-base ادامه می‌دهد، جریان موقتاً متوقف می‌شود. استان در حال حاضر در حال بررسی این برنامه است و اعلام کرده است که قصد دارد آن را در جولای 2022 مجدداً به روی درخواست ها باز کند.

تا کنون، BC بیش از 3200 دعوت نامه از طریق جریان های مختلف BC PNP صادر کرده است.

درباره BC PNP

هدف BC PNP جذب نیروی کار خارجی است که تقاضای زیادی در استان دارند و مایل به اقامت دائم در کانادا هستند.

برنامه BC PNP دارای دو جریان اصلی مهاجرت است، مهاجرت متخصصین و اکسپرس اینتری که هر دو به زیر دسته هایی تقسیم می شوند. این جریان‌ها تحت «سیستم ثبت مهاجرت متخصصین» (SIRS) بریتیش کلمبیا مدیریت می‌شوند. برای درخواست از طریق SIRS، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از انجام این کار، بر اساس عواملی مانند تحصیلات، تجربه کاری و مهارت های زبانی به شما امتیاز داده می شود.

سپس زمانی که بریتیش کلمبیا یکی از قرعه کشی های معمولی خود را انجام دهد، کاندیداهای دارای بالاترین امتیاز از هر زیرگروه دعوت می شوند تا برای نامزدی استانی جهت درخواست اقامت دائم اقدام کنند.

نمایش خبر  چه چیزهایی باید در نامه پذیرش شما به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی درج شود

اگر دعوتنامه ای دریافت کرده اید، 30 روز از تاریخ خود دعوتنامه فرصت دارید تا یک درخواست کامل را از طریق سیستم آنلاین BC PNP ارسال کنید.

هنگامی که یک مجموعه کامل درخواست BC PNP را ارسال کردید، تقریباً طی دو تا سه ماه از تصمیم استان مطلع خواهید شد. اگر نامزدی شما موفقیت آمیز باشد، برای ارسال درخواست به “اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا” (IRCC) برای جایگاه مقیم دائم تحت کلاس نامزد استانی دارای صلاحیت می‌شوید.

نامزدی تقریباً تا شش ماه از تاریخ تأیید، اعتبار دارد.

به عنوان یک نامزد استانی، ممکن است 600 امتیاز اضافی تحت CRS دریافت کنید و بنابراین پیش از  یک قرعه کشی اکسپرس اینتری فدرال، امتیاز کافی برای دریافت “دعوتنامه برای درخواست” (ITA) را دریافت کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420