Skip to content
استفاده از مزایای حساب های بانکی کانادایی خود: یک راهنمای برای مهاجرین جدید به کانادا

تاریخ انتشار

استفاده از مزایای حساب های بانکی کانادایی خود: یک راهنمای برای مهاجرین جدید به کانادا


با باز کردن یک حساب بانکی در کانادا، می‌توانید به طور امن پول را واریز و برداشت کنید هر زمانی که نیاز دارید.

در کانادا، دو نوع اصلی حساب بانکی شخصی حساب چک و حساب پس انداز هستند. با حساب چک، شما می‌توانید به سادگی به منابع مالی برای معاملات روزمره دسترسی داشته باشید، در حالی که حساب پس انداز به شما اجازه می‌دهد پول را صرفه‌جویی کنید و بهره بگیرید.

به عنوان یک مهاجر جدید به کانادا، درک اینکه چگونه از حساب‌های بانکی شخصی خود به طور مؤثر استفاده کنید، در مدیریت مالی و بهبود وضعیت مالی شما بسیار مهم است. از تنظیم خودکار پرداخت‌های از پیش‌برنامه‌ریزی شده برای پرداخت قبوض تا بهره‌برداری از واریزهای مستقیم و استفاده از کارت بانکی خود برای خرید، این مقاله به شما راهکارهای کلیدی را ارائه خواهد کرد تا به شما در بهترین حالت از تجربه بانکی خود در کانادا کمک کند.

ثبت نام در وبینار آینده ما CanadaVisa-TD در تاریخ 24 اوت: ضرورت‌های بانکی برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا: افزایش قدرت سفر مالی شما.

درباره بسته بانکی تازه به کانادا تی‌دی بیشتر بدانید

  1. حساب‌های چک:
    این حساب بانکی را شما تقریباً هر روز استفاده می‌کنید. در این حساب، (در بیشتر موارد) به سادگی می‌توانید به منابع خود در یک خودپرداز، آنلاین، از طریق دستگاه تلفن همراه خود یا هر شعبه بانک دسترسی داشته باشید. برخی از مؤسسات مالی ممکن است هزینه‌هایی برای معاملات حساب چکی و یا هزینه ماهانه حساب چکی درخواست کنند.

بهره‌برداری حداکثری از حساب چک خود:

مدیریت کارآمد حساب چک خود برای معاملات مالی روزانه و پرداخت قبوض بسیار حائز اهمیت است. در ادامه برخی از نکات کلیدی را برای بهینه‌سازی حساب چک خود معرفی خواهیم کرد:

a) پرداخت‌های از پیش‌برنامه‌ریزی شده: تنظیم پرداخت‌های از پیش‌برنامه‌ریزی شده به شما این امکان را می‌دهد که پرداخت قبوض خود را به صورت خودکار انجام دهید. اطلاعات در مورد بهره‌های استفاده از پرداخت‌های از پیش‌برنامه‌ریزی شده (PADs) و نحوه ساده شدن تعهدات مالی خود را یاد بگیرید.

نمایش خبر  چگونه بعنوان یک تازه وارد به کانادا برای موفقیت مالی آماده شویم

b) واریزهای مستقیم: استفاده از واریز مستقیم برای حقوق و مزایای دولتی شما مزایای زیادی دارد. به سرعت خواهید فهمید که این روش ساده چگونه در زمان صرفه‌جویی، کاهش استرس و از بین بردن نگرانی‌های مرتبط با چک‌های کاغذی به شما کمک می‌کند.

c) استفاده از کارت بانکی خود برای خریدهای آنلاین و در فروشگاه: کارت بانکی شما می‌تواند ابزار مهمی برای خریدها باشد، هم در فروشگاه و هم آنلاین. مختصراً از کارت بانکی خود برای انواع مختلفی از خریدها استفاده کنید، از جمله تراکنش‌های بین‌المللی.

d) صورت‌های آنلاین: انتخاب صورت‌های آنلاین ممکن است به معنای بیشتر از راحتی باشد و همچنین برای محیط زیست بهتر است. حتماً یاد بگیرید که چگونه به صورت دیجیتالی رسیدگی کنید و صورت‌های مالی خود را همیشه با دسترسی آسان و امن مدیریت کنید.

e) انتقال پول ایمیلی (E-Transfers): انتقال پول از طریق ایمیل روشی آسان و امن برای ارسال و دریافت پول الکترونیکی است. با چند کلیک، می‌توانید به هر کسی در کانادا با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن خود پول انتقال دهید. این امر نیاز به نقدینگی یا چک را برطرف می‌کند و در عین حال تضمین تراکنش‌های سریع و امن را فراهم می‌کند. چه در موارد تقسیم هزینه یا ارسال پول به خانواده در داخل کشور، انتقال‌های الکترونیکی یک راه حل آسان و بدون دردسر می‌باشند.

  1. حساب‌های پس انداز:
    حساب پس انداز یک حساب سپرده با بهره‌برداری در یک مؤسسه مالی است.

از حساب پس انداز خود بهره ببرید:

داشتن یک حساب پس انداز بخش مهمی از ایجاد پایداری مالی و دستیابی به اهداف شما است. حساب‌های پس انداز به شما یک مکان امن برای صرفه‌جویی پول، کسب بهره و آمادگی برای هزینه‌های غیرمنتظره یا برنامه‌های آینده فراهم می‌کنند.

نمایش خبر  IRCC قصد دارد تا در سه سال آینده جمعیت موقتی را کاهش دهد

در ادامه نحوه استفاده بهینه از حساب پس اندازتان را می‌آموزید:

a) کسب بهره از واریز پول اضافی: با واریز سرمایه اضافی به حساب پس اندازتان، می‌توانید به تدریج بهره ببرید و پس اندازتان را بزرگ کنید. از یک همکار در بانک در مورد آن بپرسید!

b) برای دستیابی به اهداف مالیتان ذخیره کنید: حساب پس انداز شما می‌تواند یک ابزار قدرتمند در رسیدن به اهدافی مانند صرفه‌جویی برای تعطیلات یا هزینه‌های ضروری باشد.

c) ذخیره کردن پول را بطور خودکار در بیاورید: امکان اتوماسیون صرفه‌جویی خود را بررسی کنید تا حمایتی مداوم برای تحقق اهداف مالیتان فراهم کنید. کشف کنید که تنظیم واریزهای خودکار چگونه به شما کمک می‌کند تا در مسیر درست بمانید و به سادگی پس انداز خود را ایجاد کنید.

d) دسترسی آسان: حساب‌های پس انداز انتخابی مکانی امن و قابل دسترس برای ذخیره پول فراهم می‌کنند. با نرخ بهره رقابتی، این حساب‌ها انعطاف‌پذیری معاملات روزانه را نیز ارائه می‌دهند و یک گزینه خوب برای شروع است.

e) بهره بیشتر با حساب‌های پس انداز ویژه: یک حساب پس انداز ویژه به شما امکان بهره‌برداری از نرخ بهره بالاتر بر روی پس اندازتان را می‌دهد. حساب پس انداز TD ePremium به شما قابلیت صرفه‌جویی را به همراه دسترسی آسان به وجوه خود می‌آورد.

با اجرای این راهبردها و بهره‌گیری از ویژگی‌های مفید بسیاری از حساب‌های بانکی خود، می‌توانید از تجربه بانکی خود در کانادا بهره ببرید و موفقیت مالی را دست‌یابی کنید.

به یاد داشته باشید که برای اطلاعات دقیق در مورد ویژگی‌ها، هزینه‌ها و شرایط حساب خود به موسسه مالی خود مشورت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بسته بانکی تازه به کانادا تی‌دی بیشتر بدانید

چرا تی‌دی را انتخاب کنید؟
150 سال کمک به کانادایی‌ها:

تی‌دی یک تاریخچه به افتخاری برای ارائه راهکارهای مالی به کانادایی‌ها به مدت بیش از 150 سال دارد. همچنین، تی‌دی صد سال تجربه در کمک به مهاجران در مواجهه با چالش‌های منحصر به فرد سامانه بانکداری کانادا را به خود دیده است.

نمایش خبر  مانیتوبا در دراو جدید PNP از ۳۴۹ نفر دعوت می‌کند

با بیش از هزار شعبه، شهرتی برتر در خدمات مالی و توانایی ارائه خدمات در بیش از 60 زبان مختلف، تی‌دی یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین بانک‌های کانادا شده است و هم‌اکنون برای 16 میلیون کانادایی خدمات ارائه می‌دهد.

تی‌دی پشتیبانی آنلاین و منابعی پرطرفدار را در مورد موضوعاتی مانند مفاهیم اصلی بانکداری، مهاجرت به کانادا، مفاهیم اسکور اعتباری و موارد دیگر ارائه می‌دهد. تی‌دی برای راحتی شما، ساعات کاری بیشتری را ارائه می‌دهد. تی‌دی هزاران خودپرداز در سراسر کانادا دارد که به شما کمک می‌کند به سرعت و آسانی از مسائل بانکی روزمره خود مراقبت کنید.

آیا آماده بانکداری هستید؟
امروز درباره بسته بانکداری تازه به کانادا تی‌دی بیشتر بدانید.

یک قرار ملاقات برای گفتگو با یک همکار بانکداری شخصی تی‌دی در مورد بسته بانکداری تازه به کانادا تی‌دی بگذارید. می‌توانید به طور آنلاین بلافاصله رزرو کنید یا به وب‌سایت تی‌دی مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

توجه: این مقاله حاوی اطلاعاتی است که از سوی TD Bank Group و سایر منابع به عنوان دقیق و قابل اعتماد در زمان انتشار معتقد هستیم، اما ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که در همه زمان‌ها دقیق یا کامل و جاری است. این اطلاعات صرفاً برای اهداف اطلاعاتی می‌باشد و قصد ارائه مشاوره مالی، حقوقی، حسابداری یا مالیاتی را ندارد و نباید بر آن اعتماد کرد. این اطلاعات برای جذب مشتری به منظور خرید نیست. محصولات و خدمات گروه بانکی TD فقط در مناطقی ارائه می‌شود که به صورت قانونی برای فروش مجاز باشند. همه محصولات و خدمات مطابق با شرایط توافقنامه مربوطه هستند. این اطلاعات ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.