Skip to content
چگونه بعنوان یک تازه وارد به کانادا برای موفقیت مالی آماده شویم

تاریخ انتشار

در 2 نوامبر در وبینار زنده ما ثبت نام کنید تا هر آنچه را که باید در مورد بانکداری در کانادا بدانید!

CanadaVisa و Scotiabank از شما دعوت می کنند تا در وبینار زنده ما در 2 نوامبر ثبت نام کنید: چگونه به عنوان یک تازه وارد به کانادا برای موفقیت مالی آماده شویم!

چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

این وبینار آینده همه چیز را در مورد بانکداری در کانادا در حین برنامه ریزی برای ورودتان به شما آموزش می دهد. آماده‌سازی شما برای موفقیت به‌عنوان یک تازه‌وارد اولویت شماره یک ما است و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا در طول این سفر به یاد ماندنی به شما کمک کنیم.

این جلسه تعاملی شما را با منابع بزرگی آشنا می‌کند که به شما کمک می‌کند تا جایی که ممکن است یکپارچه در کانادا مستقر شوید. شروع سفر بانکی شما در کانادا باید انتقالی آسان باشد، و ما امیدواریم که پس از بررسی عمیق کارت اعتباری مناسب شما، آنچه که یک حساب چک/پس انداز می تواند ارائه دهد و چگونه از مزایای برنامه StartRight Scotiabank در میان بسیاری از موارد استفاده کنید، باشد. سایر موضوعات پرطرفدار شما تمام دانش و اعتماد به بانک در کانادا را خواهید داشت.

بررسی اجمالی وبینار

در این وبینار به موضوعات زیر و موارد دیگر خواهیم پرداخت:

  • روش های مختلف بانکداری
  • درک اعتبار
  • انتقال پول به کانادا قبل از ورود
  • سابقه اعتبار
  • ~آشنایی با چک کردن حساب ها و حساب های پس انداز
  • آشنایی با کارت های نقدی و کارت های اعتباری~
  • ~چگونه برنامه StartRight Scotiabank می تواند قبل از ورود به کانادا از شما حمایت کند
نمایش خبر  مقامات IRCC در سمپوزیوم CBIE درباره مجوزهای معوقه مطالعه و توصیه های جدید بحث می کنند

درباره کانادا ویزا

CanadaVisa.com در سال 1994 به عنوان پلت فرم آنلاین موسسه حقوقی مهاجرت کوهن تاسیس شد. از آن زمان، CanadaVisa به یکی از معتبرترین منابع جهان در مورد نحوه نقل مکان به کانادا و اقامت در اینجا تبدیل شده است. ویژگی‌های وب CanadaVisa شامل cicnews.com و خبرنامه هفتگی آن، انجمن کانادا ویزا و موارد دیگر است. تمام منابع ارائه شده توسط CanadaVisa برای کمک به مردم در سراسر جهان برای دسترسی به اطلاعات قابل اعتماد، واقعی و به موقع برای حمایت از سفر مهاجرت خود به کانادا است.

درباره Scotiabank

Scotiabank یکی از بانک‌های برتر کانادا و یکی از بانک‌های پیشرو در قاره آمریکا است. ما با هدایت هدف خود «برای هر آینده»، به مشتریان، خانواده‌ها و جوامعشان کمک می‌کنیم از طریق طیف وسیعی از مشاوره‌ها، محصولات و خدمات به موفقیت برسند.

برنامه Scotiabank StartRight که در سال 2008 راه اندازی شد، برای ساده کردن بانکداری برای کانادا طراحی شده است. مقیم دائم، دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی که اخیراً در کانادا فرود آمده اند. ما می‌توانیم با راه‌اندازی شما با یک حساب بین‌المللی Scotiabank که به شما امکان می‌دهد تا 50000 دلار را قبل از رسیدن به کانادا انتقال دهید، به شما کمک کنیم تا با آگاهی از داشتن مدرکی مبنی بر وجود وجوه، آمادگی بیشتری داشته باشید. ما حتی می‌توانیم با برنامه Scotiabank Student GIC به ردیابی سریع مجوز تحصیل شما کمک کنیم.

برنامه StartRight Scotiabank ما همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا با ۱۲ ماه بانکداری رایگان، دسترسی به اعتبار بدون سابقه اعتباری، انتقال پول بین‌المللی بدون هزینه نامحدود، و با کمک متخصص از مشاوران مالی ،بانکداری را در کانادا شروع کنید.

نمایش خبر  IRCC به روزرسانی هایی در برنامه های ویزای استارتاپ و برنامه اشخاص خودکار را اعلام کرد تا از تأخیرها کاسته و فرآیند را بهبود بخشد

ما همچنین ScotiaRISE را راه اندازی کردیم – برنامه سرمایه گذاری اجتماعی جدید 10 ساله 500 میلیون دلاری ما که برای کمک به ارتقای انعطاف پذیری اقتصادی در میان افراد و جوامع محروم طراحی شده است. به طور خاص، این برنامه بر استفاده از بودجه و مشارکت برای افزایش نرخ فارغ التحصیلی و ثبت نام پس از متوسطه متمرکز است، به تازه واردان کمک می کند تا سریعتر احساس کنند که در خانه هستند و اشتغال معنی دار و فرصت های ارشد برای گروه های کم نمایندگی را تضمین می کند. همه اینها بخشی از این است که چرا Scotiabank بانکی برای تازه واردان است.