ردکردن این
مانیتوبا در دراو جدید PNP از ۳۴۹ نفر دعوت می‌کند

تاریخ انتشار

مانیتوبا تاکنون ۱۰۷۸۶ دعوتنامه در سال ۲۰۲۱ صادر کرده است.

مانیتوبا یک دراو جدید مهاجرتی را در ۱۶ دسامبر برگزار کرد.

برنامه کاندیداتوری استان منیتوبا (MPNP) در مجموع از ۳۴۹ کاندیدای مهاجرتی در سه برنامه کاندیداتوری استانی دعوت کرد:

– کارگران ماهر در مانیتوبا – ۲۹۶ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۴۴۷ در EOI؛
– کارگران ماهر خارج از کشور – ۱۳ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۷۱۲ در EOI؛ و
– جریان تحصیل بین المللی – ۴۰ دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز EOI.

از بین این دعوتنامه ها، ۶۴ مورد برای داوطلبان در سامانه اکسپرس انتری صادر شد.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: دسته تجربه کانادایی، برنامه کارگران ماهر فدرال، و برنامه تجار ماهر فدرال.

کاندیداهای مهاجرتی که در سیستم اکسپرس انتری پروفایلی ایجاد می‌کنند، بر اساس سیستم امتیازبندی جامع (CRS) رتبه‌بندی می شوند. امتیازها به فاکتورهایی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات و مهارت های زبانی در میان سایر موارد، تعلق می‌گیرند. کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را دارند، از طریق دراو اکسپرس انتری معمولی، دعوتنامه دریافت می کنند تا برای اقامت دائم درخواست دهند.

با درخواست مستقیم از طریق اکسپرس انتری می‌توانید از فرآیند PNP صرفنظر کرده و دعوتنامه اقامت دائم دریافت کنید. با این حال، کاندیداتوری استانی به معنای ۶۰۰ امتیاز CRS خودکار است، که عملاً تضمین می‌کند که نامزدها یک دعوتنامه برای درخواست (ITA) در دراو اکسپرس انتری بعدی دریافت خواهند کرد.

برنامه های مهاجرتی منیتوبا

مانیتوبا برنامه‌های مهاجرتی خود را از طریق MPNP مدیریت می‌کند که از برنامه‌های مهاجرتی دولت فدرال را پشتیبانی می‌کند. استان های کانادا توانایی ارائه وضعیت اقامت دائم را ندارند، اما می توانند با معرفی کاندیدهای استانی به درخواست کمک کنند.

نمایش خبر  تجربه بین المللی کانادا برای افزایش ظرفیت برنامه تا ۲۰ درصد

اگر می خواهید از کاندیداتوری مانیتوبا بهره مند شوید، باید یک متن ابراز علاقه در MPNP ثبت کنید. این امر شما را در موقعیتی قرار می دهد که از طریق جریان های کارگران ماهر در مانیتوبا و کارگران خارجی، یک LAA دریافت کنید.

سپس مانیتوبا کاندیدها را از ۱۰۰۰ امتیاز برای فاکتورهای اصلی شخصیتی و همچنین ارتباط آنها با استان رتبه بندی می کند.

دسته کارگران ماهر خارجی و کارگران ماهر در مانیتوبا به گونه ای طراحی شده اند که به استان این امکان را می‌دهند تا کاندیداهایی را که نیازهای بازار کار خود را برآورده می کنند، شناسایی کند.

نامزدهای خارج از کشور باید ارتباطات خود را با مانیتوبا از طریق روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در استان، یا دعوت از طریق یکی از طرح‌های استخدام استراتژیک در مانیتوبا نشان دهند. برای واجد شرایط بودن لازم نیست در زمان درخواست خود در مانیتوبا زندگی کنید.

برای دریافت دعوتنامه تحت دسته کارگران ماهر در مانیتوبا، باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید.

فارغ‌التحصیلان بین‌المللی که تحصیلات خود را در مانیتوبا به پایان می‌رسانند، اگر بتوانند نشان دهند که از مهارت‌های مورد نیاز استان برخوردارند، می‌توانند از طریق جریان آموزش بین‌المللی دعوتنامه دریافت کنند.