Skip to content
برنامه نامزد استانی تغییراتی در مهاجرت کانادا ایجاد کرده است

تاریخ انتشار

مدیریت آسان مالی: نکات بانکداری موبایل و آنلاین برای کانادایی های جدید

به عنوان یک تازه وارد به کانادا، مدیریت بهینه مالی برای یک زندگی موفق در کشور جدید اهمیت دارد.

خوشبختانه، با رشد بانکداری موبایل و آنلاین، امروزه بیش از هر زمان دیگری این امر ممکن شده است که در هر لحظه از وضعیت مالی خود آگاه باشید.

در این مقاله، ما به بررسی مزایای بانکداری موبایل و آنلاین برای کانادایی های جدید با تمرکز خاص بر روی TD Mobile Banking App و TD EasyWeb خواهیم پرداخت. این پلتفرم ها گزینه های امن، راحت و انعطاف پذیر را برای شما فراهم می کنند تا به طور موثر شرایط پول خود را پیگیری و مدیریت کنید.

TD Mobile Banking App و TD EasyWeb هر دو دسترسی از راه دور به خدمات بانکی را فراهم می کنند، اما هر کدام تفاوت ها و مزایای خود را دارند. بگذارید به طور دقیق به آنها نگاه کنیم.

ثبت نام در وبینار آینده ما در 24 آگوست: اصول بانکداری برای دانشجویان بین الملل در کانادا: قدرت گیری سفر مالی شما.

  1. بانکداری موبایل: مدیریت آسان مالی در هر زمان و هر مکان.
    • بانکداری موبایل یک راه راحت و قابل دسترس برای نظارت و کنترل مالی شماست. TD تجربه بانکداری موبایل آسان برای استفاده توسط تازه واردین از طریق برنامه TD خود فراهم می کند، اطمینان از امنیت و انعطاف پذیری را فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی مالی خود را مدیریت کنید.

این چیزهایی است که شما می توانید با بانکداری موبایل از طریق برنامه TD انجام دهید:

بررسی موجودی حساب: در هر لحظه درباره موجودی حساب خود آگاه باشید تا تصمیمات مالی آگاهانه ای بگیرید.

نمایش خبر  فرصت های شغلی کانادا در بخش های مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی به رکورد بالایی رسیده است

پرداخت قبوض: با چند ضربه ساده، شما می توانید قبوض خود را به طور مستقیم از طریق برنامه پرداخت کنید، این صرفه جوئی در وقت و تلاش شما است.

ارسال پول: به راحتی پول خود را به دوستان، خانواده یا فروشندگان / تجار با استفاده از قابلیت انتقال پول آسان برنامه منتقل کنید.

سپرده چک: با سپرده گذاری چک ها از طریق برنامه موبایل، از دست دادن وقت بازدید از شعبه فیزیکی جلوگیری کنید.

دریافت اطلاعات مهم: شما می توانید درباره تراکنش های خود، صورت حساب های بانکی قابل مشاهده و حتى پيام های تبليغاتى با تخفيف ها و معاملات در دسترس شما اطلاعات دريافت كنيد. پيگيرى هزينه ها و صرفه جوئى خود را از هر دستگاه

علاوه بر برنامه TD، TD MySpend را نيز عرضه مى كند. این برنامه به منظور کمک به شما در پیگیری و مدیریت هزینه های خود به طور موثر طراحی شده است.

اینجا چند ويژگى كليدي TD MySpend است:

پيگيرى هزينه های خود را با دسته بندي: با دسته بندي هزينه های خود، دركى از عادات هزينه كردن خود پيدا كنيد. TD MySpend به شما كمك خواهد كرد كه نقطه های عطفی را كشف كنيد كه شما مى توانيد الگوى هزينۀ خود را تغيير دہيد – پس شما كمتر صرف كنيد و بيشتر صرفه جوئى كنيد! فعال کردن اعلانات تراکنش در زمان واقعی: با اعلانات فوری در هر تراکنش به روز شوید و از فعالیت مالی خود تصویر واضحی داشته باشید. ایجاد و مدیریت لیست “آرزوهای” خود: با ایجاد یک لیست آرزو و پیگیری پیشرفت خود، برای اهداف آینده برنامه ریزی و صرفه جوئی کنید. پيگيرى جريان نقدي خود: با استفاده از ماشين حساب جريان نقدي شخصى TD، جريان نقدي خود را پيگيرى كنيد و درك كامل از وضعيت مالى خود داشته باشيد.

  1. بانکداری آنلاین: مدیریت مالی راحت و در زمان واقعی در حالی که بانکداری موبایل به شما امکان استفاده از آن در هر حالت و مکانی را می دهد، بانکداری آنلاین یک پلتفرم قوی برای بررسی و مدیریت مالی شما در زمان واقعی فراهم می کند.
نمایش خبر  آیا برای تحصیل در کانادا نیاز به آزمون پزشکی دارم؟

TD EasyWeb یک پورتال بانکداری آنلاین مورد اعتماد است که به مشتریان اجازه می دهد تا حساب ها و امور مالی خود را به طور موثر کنترل کنند.

اینجا چند ويژگى كليدي TD EasyWeb است:

امن، راحت و انعطاف پذیر: TD EasyWeb دسترسی به تراکنش های مالی امن و راحت را فراهم می کند و به شما انعطاف پذیری در مدیریت حساب های خود را ارائه می دهد.

پرداخت و نمایش قبوض: به راحتی قبوض خود را آنلاین پرداخت کنید و تاریخچه پرداخت خود را مشاهده کنید، نیاز به نوشتن چک ها یا بازدید از مرکز پرداخت فیزیکی را حذف می کند.

انتقال پول: با چند قدم ساده، پول خود را بین حساب های خود منتقل کنید یا پول خود را به افراد دیگر یا شرکت های تجاری ارسال کنید. سرويس نمایش چك EasyWeb: تصویر چک های تصفيه شده خود را برای ارجاع و عادات ثبت خوب دسترسى دارید.

افزودن / تغيير حساب ها: به آسانى حساب های جديدى اضافه كنيد يا حساب های خود را تغيير دهيد، سادگى در سفارشى كردن تنظيمات بانكى خود براساس نيازهای در حال تغيير شما. به عنوان یک کانادایی جدید، استفاده از پلتفرم های بانکداری موبایل و آنلاین مثل این ها می تواند به طور قابل توجه از مدیریت مالی شما ساده سازید. این ابزارها رفع نگرانى، امنيت و انعطاف پذيرى را فرآهم كرده، قادر شمارآید كه در زمان وآقعى پول خود رآ پيگيرى كنيد. با استفاده از ويژگى هائى كه آن هاآ فرآهم كرده، شمامى توانيد تصميمات آگآهانۀ بگيريد، هزينۀ خود رآ نظارت كنيد و در جۀ جديدي خود به سوى دست يافتۀ يك پائۀ مالى قوى كار كنيد.

نمایش خبر  کانادا 4250 نامزد را در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری تمام برنامه دعوت می کند

چرا TD را انتخاب کنید؟

150 سال کمک به کانادایی ها:

TD تاریخچه افتخار آمیزی در ارائه راه حل های مالی به کانادایی ها برای بیش از 150 سال دارد. TD همچنین یک قرن تجربه در کمک به تازه واردین برای مقابله با چالش های منحصر به فرد سیستم بانکداری کانادا دارد.

با بیش از هزار شعبه، شهرت عالی در خدمات مالی و توانایی خدمت به شما در بیش از 60 زبان مختلف، TD یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین بانک های کانادا شده است و اکنون به 16 میلیون کانادایی خدمت می کند.

TD پشتیبانی آنلاین و منابع مورد علاقه تازه واردین در موضوعات مانند اصول بانکداری، نقل مکان به کانادا، اصول امتیاز اعتباری و غیره را عرضه می کند. TD ساعات بازگشایى طولانى ترى دارد. TD هزاران ATM در سراسر کانادا دارد تا شما را در انجام بانکدارى روزمرۀ خود به سرعت و آسانى كمك كند.

آماده بانکدارى هستيد؟

برای صحبت با یک دستيار بانكى شخصى TD دربارۀ بستۀ جديدي به كانادا TD يك قرار ملاقات رزرو كنيد. شمامى توانيد فورى آنلاين رزرو كنيد يا به وبسايت TD مراجعۀ كنيد تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.