Skip to content
فرصت های شغلی کانادا در بخش های مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی به رکورد بالایی رسیده است

تاریخ انتشار

گزارش آمار کانادا در مورد استخدام حقوق و دستمزد و مشاغل خالی در ماه آگوست 152000 موقعیت خالی مراقبت های بهداشتی را نشان می دهد.

Statistics Canada گزارش خود را در مورد استخدام حقوق و دستمزد، درآمد و ساعات کار، و مشاغل خالی برای آگوست 2022 منتشر کرده است.

 این گزارش تعداد کارمندان نیروی کار کانادا را که در حال حاضر دستمزد دریافت می کنند، میزان درآمد و ساعات کار آنها را اندازه گیری می کند.

 این گزارش همچنین بر موقعیت‌های شغلی یا موقعیت‌هایی که قبلاً توسط یک کارمند پر شده بود و در حال حاضر به هر دلیلی خالی هستند، نظارت می‌کند.

 در آگوست گذشته 958500 موقعیت شغلی حقوق و دستمزد خالی در کانادا وجود داشت.  به طور کلی، این گزارش نسبت به داده‌های منتشر شده در ژوئیه تغییر کمی پیدا کرد، اما همچنان نسبت به آگوست 2021 که 919200 شغل خالی وجود داشت، تغییر قابل توجهی داشت.

مراقبت های بهداشتی به مشاغل خالی بی سابقه می رسد

این گزارش یک رکورد جدید را در مشاغل خالی مراقبت های بهداشتی نشان می دهد.  تا اوت 2022، 152000 پست خالی در بخش مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی وجود دارد.  این افزایش 0.4 درصدی نسبت به داده های ژوئن و ژوئیه و در مجموع 6.4 درصد است.

 کمبود کارکنان موجود در بیمارستان ها باعث شده است که برخی مجبور شوند اورژانس خود را به طور موقت تعطیل کنند یا خدمات دیگر را کاهش دهند.

 کانادا برای پر کردن جای خالی سیستم مراقبت های بهداشتی به شدت به مهاجرت متکی است.  یک چهارم پرستاران ثبت نام شده و 36 درصد از پزشکان در کانادا متولد کانادا نیستند.  با این حال، متخصصان پزشکی آموزش دیده خارجی می توانند دریافت مجوز مناسب از مقامات کانادایی را با مشکل مواجه کنند، و این امر یافتن کار در رشته خود را برای آنها دشوار یا غیرممکن می کند و فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی را کاهش می دهد.

نمایش خبر  کارشناسان به ساکنان کانادا می گویند که امسال در برخی از نقاط کشور زمستان های گرمتر ی را انتظار داشته باشند

 اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا  در حال حاضر اقداماتی را انجام می دهد تا مهاجرت را برای کارکنان مراقبت های بهداشتی آموزش دیده خارجی آسان کند، مانند حذف برخی از موانع برای پزشکانی که قبلاً با ویزای اقامت موقت در کانادا هستند.

خدمات حرفه ای، علمی و فنی باعث افزایش اشتغال حقوق و دستمزد می شود

افزایش اندکی در استخدام حقوق و دستمزد در بخش خدمات علمی و فنی حرفه ای وجود دارد.  کل اشتغال حقوق و دستمزد در این بخش در ماه اوت 5200 نفر معادل 0.4 درصد افزایش یافت.  بریتیش کلمبیا و انتاریو بیشترین سود را گزارش کردند در حالی که آلبرتا و کبک بیش از 500 جای خالی را پر کردند.

 بیشترین درآمدهای استخدامی حقوق و دستمزد در بخش طراحی سیستم های کامپیوتری و خدمات مرتبط و مدیریت، خدمات مشاوره علمی و فنی با افزایش 1200 موقعیت بوده است.  به طور خاص، طراحی سیستم کامپیوتری با افزایش 65900 موقعیت از سپتامبر 2021، از نرخ رشد کلی بخش پیشی گرفته است.

 تعداد مشاغل خالی در مردادماه به 59 هزار و 600 شغل کاهش یافته است که با داده های مربوط به مدت مشابه سال گذشته مطابقت دارد.

دستمزدها در حال افزایش است اما با شاخص قیمت مصرف کننده مطابقت ندارد

در مقایسه با آگوست 2021، دستمزدها نرخ رشد کلی 3.2 درصدی را نشان داد که کمی بیشتر از رشد سالانه 3 درصدی در جولای بود.  نرخ رشد می تواند منعکس کننده تغییر در دستمزدها، ترکیب اشتغال و تعداد ساعات کار باشد.  در این مثال، تغییر کمی در تعداد ساعات کار، در تمام بخش‌ها، در محاسبات ماه به ماه یا سال به سال وجود داشت.

نمایش خبر  چگونه می توان در کانادا مقیم دائم شد؟

 در همین دوره، شاخص قیمت مصرف کننده  نرخ رشد 7 درصدی یا بیش از 50 درصد بالاتر از متوسط ​​نرخ رشد دستمزد را نشان داد.  این بدان معناست که قیمت کالاها و خدمات از میانگین درآمد کانادایی بیشتر است.

 بخش با بیشترین افزایش دستمزد، بخش تولید خدمات بود.  به عنوان مثال، مشاغل مالی و بیمه رشد سال به سال 13.9 درصد و مشاغل در مدیریت شرکت ها و بنگاه ها افزایش دستمزد 10.5 درصد را تجربه کردند.

 بخش تولید کالا و بخش خدمات-محصولات نیز سطوح بالایی از رشد دستمزد بیش از 3 درصد را نشان دادند.  این شامل صنایعی مانند تولید، معدن، استخراج نفت و گاز یا با رشد کندتر، چوب‌برداری، ساخت و ساز و جنگل‌داری می‌شود.

 دستمزدهای مراقبت های بهداشتی از آگوست 2021 با سرعت 0.9 درصد رشد کرده است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420