Skip to content
گزینه های خود را برای مهاجرت به کانادا از هند کشف کنید

تاریخ انتشار

اگر اهل هند هستید و به دنبال درخواست برای اقامت دائم در کانادا هستید، اولین قدم این است که برنامه هایی را که بهترین شانس موفقیت را به شما ارائه می دهند، شناسایی کنید.

 

راه های زیادی برای مهاجرت از هند به کانادا وجود دارد.

 از آنجایی که کانادا به بهبودی خود از تأثیر اقتصادی همه‌گیری ویروس کرونا ادامه می‌دهد، انتظار می‌رود مهاجرت بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کند.

 جدیدترین طرح سطوح مهاجرت دولت فدرال، ورود بیش از یک میلیون مقیم دائم جدید را بین سال‌های 2022 تا 2024 هدف قرار می‌دهد، با پذیرش سالانه بیش از 430000 تازه‌وارد.

 هند پیشروترین کشور مبدا برای ساکنان دائمی است که تقریباً یک سوم فرودها را در سال 2021 به خود اختصاص داده است.

 بیش از 100 برنامه مهاجرتی در کلاس اقتصادی وجود دارد، از جمله برنامه‌های مدیریت شده توسط اکسپرس اینتری، برنامه‌های نامزد استانی و غیره.

 در اینجا نگاهی به برخی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی در کانادا می اندازیم که گزینه های عالی برای اتباع هندی هستند.

اکسپرس انتری

اکسپرس اینتری محبوب‌ترین مسیر مهاجرتی کانادا است.  این یک سیستم آنلاین است که درخواست‌ها را برای سه برنامه مهاجرتی مدیریت می‌کند: دسته تجربه کانادا، برنامه کارگر ماهر فدرال، و برنامه تجارت ماهر فدرال.

 

 اگر واجد شرایط یکی از این برنامه‌ها هستید، می‌توانید اطلاعات خود را در مجموعه داوطلبان اکسپرس انتری وارد کنید و بر اساس سیستم رتبه‌بندی جامع امتیاز بگیرید.

 

 برای سن، تحصیلات، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسوی و تجربه کاری ماهر به شما امتیاز تعلق می گیرد.

 

 از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند دعوت می شود تا از طریق دوره های منظم دعوت نامه برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

نمایش خبر  من با مجوز تحصیل اجازه ی کار دریافت کرده ام، اما مجوز تحصیلی منمن با مجوز تحصیل اجازه ی کار دریافت کرده ام، اما مجوز تحصیلی من این اجازه قانونی را ندارد. چطور میتوانم این شرایط را بهبود بخشم؟ این اجازه قانونی را ندارد. چطور میتوانم این شرایط را بهبود بخشم؟

برنامه نامزدهای استانی

برنامه‌های نامزد استانی به استان‌ها و مناطق کانادایی شرکت‌کننده اجازه می‌دهد هر سال تعداد معینی از مهاجران اقتصادی را انتخاب کرده و آنها را برای اقامت دائم معرفی کنند.

 جریان های PNP به طور خاص برای هدف قرار دادن مهاجرانی طراحی شده اند که با بازار کار خاص و نیازهای اقتصادی آن مناطق مطابقت دارند.

 اکثر استان ها و مناطق شرکت کننده در حال حاضر حداقل یک جریان PNP دارند که با سیستم اکسپرس انتری فدرال هماهنگ است.

 جریان‌های PNP اکسپرس انتری، که به عنوان PNP «افزایش‌یافته» نیز شناخته می‌شوند، به استان اجازه می‌دهد تا کاندیدهای اکسپرس انتری را انتخاب کند و از آنها دعوت کند برای نامزدی استانی درخواست دهند.

 داوطلبان اکسپرس انتری که توسط یک استان یا منطقه کاندید شده اند، 600 امتیاز اضافی برای امتیاز CRS خود کسب می کنند.

 جریان‌های PNP که خارج از سیستم اکسپرس اینتری فعالیت می‌کنند، به نام PNP‌های «پایه»، ممکن است کاندیدهایی را نیز معرفی کنند، که سپس به دنبال اقامت دائم خارج از سیستم اکسپرس اینتری هستند.

تحصیل و کار در کانادا

برای تحصیل در کانادا، باید مجوز تحصیل داشته باشید.  این به شما امکان می دهد تا 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تمام وقت در تعطیلات مدرسه کار کنید.

 هندی‌ها ممکن است واجد شرایط دریافت مجوز تحصیل تسریع شده از طریق برنامه Student Direct Stream باشند، مشروط بر اینکه معیارهای واجد شرایط بودن این برنامه را داشته باشند.

 برخی از برنامه های تحصیلی همچنین به شما امکان می دهند برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی  درخواست دهید.

نمایش خبر  بعضی از شهروندان مکزیک اکنون برای بازدید از کانادا نیاز به ویزای ورود دارند.

 این مجوز کار بسیار مورد علاقه به شما این امکان را می دهد که پس از تحصیل در هر جایی برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید.

 مدت زمان مجوز کار به طور کلی با مدت زمان برنامه تحصیلی برابر است، بنابراین یک برنامه تحصیلی دو ساله ممکن است شما را برای یک PGWP دو ساله واجد شرایط کند.

 اگر می خواهید از PGWP یک بار در زندگی استفاده کنید، در برنامه ای ثبت نام کنید که واجد شرایط آن شوید.

 این برنامه‌ها معمولاً حداقل هشت ماه طول می‌کشند و باید توسط یک مؤسسه آموزشی اختصاصی کانادا ارائه شوند.