Skip to content
کبک، بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد نتایج قرعه کشی مهاجرت را منتشر می کنند؛

تاریخ انتشار

 در اینجا نگاهی به آخرین قرعه کشی های مهاجرت استانی در کانادا را داریم.

دو استان کانادا نتایج قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی  خود را در هفته گذشته منتشر کردند و کبک یک قرعه کشی اخیر را از طریق آریما برگزار کرد.

اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) برنامه نامزدهای استانی خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.

اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند شانس اخذ اقامت دائم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.  برای مثال، نامزدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای دور دعوت نامه های خاص PNP هستند.

در سال 1998، زمانی که برنامه نامزهای استانی راه اندازی شد، تنها 400 مهاجر را پذیرفت، اما به دلیل موفقیت آن، اکنون از بیش از 80000 مهاجر در سال استقبال می کند.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور می دانند.

کبک بیش از هر استان دیگری در سیستم مهاجرتی خود استقلال دارد و بنابراین در PNP شرکت نمی کند.

افرادی که می‌خواهند از طریق سیستم مهاجرت استان مهاجرت کنند، معمولاً باید یک نمایه‌ برای ابرازعلاقه به نام آریما ارسال کنند.  سپس مقامات استانی از نامزدهایی دعوت می کنند که مشخصات آنها با معیارهای یک برنامه مهاجرتی مطابقت دارد.  نامزدهای دعوت شده برای نامزدی استانی یا گواهی انتخاب کبک در کبک درخواست می دهند.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیتوبا در هفته جاری نامزدی های استانی را صادر کردند

در اینجا نتایج PNP هفته گذشته به همراه جزئیات آخرین قرعه کشی آریما کبک آمده است.

کبک

در 5 می، وزارت مهاجرت، فرانسه و ادغام از 30 نامزد دعوت کرد تا برای انتخاب دائمی تحت برنامه کارگران ماهر منظم کبک درخواست دهند.

نامزدها باید نمایه‌هایی در سیستم ابراز علاقه Arrima با امتیاز داشته باشند و یک پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از منطقه متروپولیتن مونترال داشتند.

بریتیش کلمبیا

 برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا دور هفتگی دعوت‌نامه‌های خود را در 17 می برگزار کرد. بیش از 175 کاندیدای مهاجرت قبل از میلاد برای درخواست نامزدی استانی دعوت‌نامه دریافت کردند.

در مجموع 154 نفر از این نامزدها از طریق قرعه کشی عمومی دعوت شدند.  داوطلبانی که در این قرعه‌کشی دعوت‌نامه دریافت کردند، از زیرگروه‌های Skilled Worker، International Graduate و Entry Level و Semi-Skilled  بودند و به حداقل نمره استانی بین 77 تا 123 نیاز داشتند.

این استان همچنین سه قرعه کشی جداگانه برای نامزدهای مشاغل مورد نظر برگزار کرد.  در مجموع 21 مربی دوران کودکی که ممکن است واجد شرایط زیرمجموعه‌های Skilled Worker و International Graduate باشند، دعوت شدند.

بریتیش کلمبیا همچنین تعداد نامشخصی از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را دعوت کرد که ممکن است واجد شرایط زیرمجموعه‌های Skilled Worker، International Graduate، یا سطح ورودی و نیمه ماهر باشند.  در تمامی این قرعه کشی ها، نامزدها به حداقل نمره استانی 62 نیاز داشتند.

جزیره پرنس ادوارد

 برنامه نامزدهای استانی جزیره پرنس ادوارد در 20 می از 153 کاندیدای مهاجرت دعوت کرد.

کاندیداهای Express Entry و Labour Impact با مجموع 137 دعوت نامه بیشترین دعوت را دریافت کردند. 16 دعوت نامه باقیمانده به کاندیداهای Business Impact که امتیاز استانی حداقل 62 امتیاز داشتند تعلق گرفت.

نمایش خبر  چرا کارفرمایان می‌توانند استعداد فناوری بیشتری در کانادا استخدام کنند؟

جزیره پرنس ادوارد حدود یک قرعه کشی در ماه انجام می دهد و برنامه سالانه خود را از قبل منتشر می کند.