Skip to content
بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیتوبا در هفته جاری نامزدی های استانی را صادر کردند

تاریخ انتشار

در این هفته، سه استان کانادا نامزدی ها را به کاندیدای مهاجرت تحت برنامه های نامزدی استانی خود (PNPs) صادر کردند.

این برنامه ها توسط تمام استان های کانادا (به جز کبک و نوناوت) اجرا می شوند و مسیری برای مهاجران کلاس اقتصادی برای تسویه و کار در منطقه ای که آنها را نامزد کرده است.

توجه داشته باشید برای وضوح که تمام استان ها سیستم های امتیاز خود را برای ارزیابی کاندیداها تحت PNPs خود، مستقل از یکدیگر پیاده سازی می کنند، که در نتیجه اختلاف گسترده ای که در نتایج زیر مشاهده می شود را ایجاد می کند.

نتایج نامزدی استانی 19 ژانویه – 26 ژانویه بریتیش کلمبیا

در 23 ژانویه بریتیش کلمبیا (B.C.) دعوتنامه های مهاجرت را از طریق شش جریان مختلف برنامه نامزدی استانی B.C (BCPNP) دعوت کرد، که در مجموع حداقل 216 دعوتنامه برای اعمال (ITAs) صادر کرد.

قرعه کشی های عمومی در جریان کارکنان ماهر، گزینه کارکنان ماهر – اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC)، فارغ التحصیلان بین المللی، و گزینه فارغ التحصیلان بین المللی EEBC برگزار شد – همه آنها کاندیداها را با حداقل امتیاز 120 دعوت کردند. قرعه کشی عمومی دیگری تحت جریان سطح ورودی و نیمه ماهر برگزار شد، که کاندیداها را با حداقل امتیاز 98 دعوت کرد. این قرعه کشی ها در مجموع در 79 ITAs برای کاندیداها منجر شد.

علاوه بر این، B.C. قرعه کشی های هدفمند تحت جریان کارکنان ماهر، فارغ التحصیل بین المللی (شامل گزینه EEBC) برگزار کرد، که به دنبال کاندیدای مهاجرتی بود که تجربه کاری در چهار دسته حرفه ای داشت. اینها شامل مراقبت از کودکان (66 ITAs)، ساخت و ساز (34 ITAs)، مراقبت های بهداشتی (36 ITAs)، و مراقبت از دامپزشکی (<5 ITAs) بود. حداقل امتیاز برای کاندیداها برای در نظر گرفتن در این قرعه کشی ها 60 بود، با تنها دسته ساخت و ساز که امتیاز بالاتری 75 داشت.

نمایش خبر  بیانیه IRCC به چالش‌های برنامه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ اشاره می‌کند

مانیتوبا

در 25 ژانویه، مانیتوبا اعلامیه های علاقه (معادل MPNP (MPNP) از ITA) را در سه جریان مختلف صادر کرد.

از جریان کارکنان ماهر در مانیتوبا، MPNP به کاندیداها با امتیاز حداقل 772، 156 اعلامیه علاقه (NOIs) صادر کرد. کاندیداها برای این قرعه کشی در نظر گرفته شدند اگر کاندید یا همسرشان نشان دادند که تحصیلات پس از دیپلم خود را در مانیتوبا انجام داده اند.

از جریان آموزش بین المللی، MPNP 78 کاندیدای مهاجرت را دعوت کرد. امتیاز مهاجرت حداقل برای این قرعه کشی داده نشد.

در نهایت، از طریق جریان کارکنان ماهر خارج از کشور، MPNP به کاندیداها با حداقل امتیاز 713، 41 NOI صادر کرد.

از مجموع 275 NOI صادر شده توسط MPNP در این هفته، 29 به کاندیداهایی صادر شد که یک پروفایل Express Entry اعلام کردند.

انتاریو

در این هفته، برنامه نامزدی استانی انتاریو (OINP) کاندیداها را در دو قرعه کشی جداگانه دعوت کرد.

در 19 ژانویه، استان 1,654 کاندیدا را از طریق جریان پیشنهاد کار کارفرما خارجی دعوت کرد. برای در نظر گرفتن در این قرعه کشی، کاندیداها نیاز به حداقل امتیاز 50 داشتند. در 24 ژانویه، OINP همچنین 12 دعوتنامه هدفمند تحت همان جریان به کاندیداهایی صادر کرد که برای پروژه مسیرهای اقتصادی فدرال واجد شرایط بودند.

پروژه مسیرهای اقتصادی هدف گذاری بر پناهندگان ماهر است و به آنها کمک می کند تا تحت مسیرهای اقتصادی موجود به کانادا مهاجرت کنند، در حالی که به کارفرمایان یک استخر جدید از کاندیداهای واجد شرایط برای پر کردن فرصت های شغلی می دهد.

همچنین در 24 ژانویه، انتاریو کاندیداها را در دو قرعه کشی جداگانه دیگر، تحت جریان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان دکترا دعوت کرد. کاندیداهای جریان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در نظر گرفته شدند اگر امتیاز 50 یا بالاتر داشتند، در حالی که کاندیداهای جریان فارغ التحصیلان دکترا باید حداقل امتیاز 45 داشته باشند. انتاریو تا کنون تعداد کاندیداهایی که در این قرعه کشی ها ITAs دریافت کرده اند را اعلام نکرده است.

نمایش خبر  اداره مهاجرت کانادا آزمون پیرسون انگلیسی برای درخواست های موجودات کانادایی را می پذیرد.

در نهایت، OINP در 19 ژانویه اعلام کرد که به تخصیص نامزدی خود برای سال 2023 رسیده است. در طول سال گذشته، این برنامه 16,500 نامزدی (یا ITAs) را در تمام جریان های خود صادر کرده است.

اهمیت رو به افزایش PNP در حالی که در حال حاضر دارای تخصیص کمتری در برنامه سطوح مهاجرت (2024-2026) است، PNP قرار است از سال 2025 به مسیر اصلی اقتصادی کانادا برای مهاجران تبدیل شود. با تخصیص سالانه بیش از 110,000، PNPs در مجموع از حالا بیش از یک پنجم از تمام تخصیصات مهاجرت سالانه در سراسر کانادا را تشکیل می دهد.

این برنامه ها وجود دارند تا منافع مهاجرت را در سراسر کانادا پخش کنند، با تاکید بر مناطقی که بازارهای کار استانی کوچکتر و جمعیت شناسی می توانند از حضور مهاجران جدید بهره مند شوند. برای یادگیری بیشتر در مورد PNPs کانادا، صفحه اختصاصی ما را در اینجا پیدا کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420