Skip to content
چه اتفاقی می افتد اگر من در درخواست Express Entry دعوت نشوم؟

تاریخ انتشار

بسیاری از افراد ممکن است دعوتنامه برای اقامت دائمی کانادا (PR) دریافت کنند، اما بسیاری دیگر ممکن است پروفایل Express Entry خود را قبل از اینکه این اتفاق بیفتد منقضی شود. برای یادگیری اینکه در این موارد چه اتفاقی می افتد و چه کاری می توان کاندیداها انجام داد اگر پروفایل آنها به زودی منقضی شود، ادامه بخوانید.

از آوریل 2024، بیش از 200،000 پروفایل در استخر کاندیدای Express Entry فدرال وجود دارد.

آیا اطلاعات من زمانی که پروفایل Express Entry من منقضی می شود ذخیره می شود؟

پاسخ کوتاه به این سوال خیر است. هنگامی که یک پروفایل Express Entry منقضی می شود، سیستم اطلاعات موجود در آن را ذخیره نمی کند.

پروفایل های کاندیدای Express Entry برای مدت یک سال معتبر هستند – این تاریخ در صفحه پروفایل هر فرد نشان داده می شود. Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC) اعلام کرده است که در ابتدا قصد داشته است اطلاعات کاندیداها را ذخیره کند اما متوجه شده است که در حال حاضر این گزینه ممکن نیست. اگرچه این ممکن است در آینده تغییر کند، اما برای حال حاضر هنگامی که یک پروفایل در استخر Express Entry منقضی می شود، اطلاعات یک کاندیدا از بین خواهد رفت.

بنابراین، اگر مهاجران متوجه شوند که پروفایل آنها در حال منقضی شدن است، IRCC به آنها توصیه می کند اگر می خواهند در استخر بمانند، یک پروفایل جدید ایجاد کنند. کاندیداها بیشتر توصیه می شوند که اطلاعات پروفایل خود را (احتمالا به عنوان نسخه های اضافی یا عکس های صفحه) ذخیره کنند، برای سهولت در ورود مجدد.

نمایش خبر  چگونه مهارت شنیداری خود را برای آزمون لیسنینگ آیلتس تقویت کنیم؟

چگونه می توانم در استخر کاندیدای Express Entry یک پروفایل جدید ایجاد کنم؟

ایجاد یک پروفایل جدید در سیستم Express Entry یک فرآیند ساده است و مشابه ایجاد یک پروفایل اولیه در استخر است – با این حال باید قوانین خاصی رعایت شود.

به طور خاص، یک کاندیدا نمی تواند در استخر Express Entry چندین پروفایل داشته باشد. بنابراین، اگر یک کاندیدا در موقعیتی قرار دارد که پروفایل قدیمی آنها در حال منقضی شدن است و آنها می خواهند در استخر بمانند، ابتدا باید پروفایل کاندیدای قدیمی خود را خارج کنند، سپس یکی جدید ایجاد کنند.

برای خارج کردن یک پروفایل از استخر Express Entry، IRCC مراحل زیر را توصیه می کند:

وارد حساب شوید؛ بروید به “مشاهده برنامه های ارسال شده” در صفحه اصلی؛ روی پیوند “خروج از پروفایل” کلیک کنید؛ و روی دکمه “ادامه” زیر متن “هشدار!” در زیر عنوان “امروز چه کاری می خواهید انجام دهید؟” کلیک کنید. هنگامی که یک پروفایل جدید ارسال می شود، افراد یک شماره پروفایل Express Entry جدید و یک کد اعتبار سنجی جدید جویای کار برای بانک کار دریافت خواهند کرد. یک کد اعتبار سنجی جویای کار یک کد است که برای پروفایل های Express Entry صادر می شود تا کاندیداهای درون استخر بتوانند برای کارها در بانک کار مرکزی کانادا در حالی که تأیید حضور خود در سیستم Express Entry می کنند، درخواست کنند.

چگونه می توانم در حالی که در استخر Express Entry هستم، واجد شرایط بودن خود را افزایش دهم؟

افزایش احتمال دریافت یک ITA از IRCC یک نکته مهم برای کسانی است که در استخر کاندیدای Express Entry هستند

نمایش خبر  گزارش سالانه نشان می دهد قیمت های غذا افزایش خواهد یافت، اما کمتر از آنچه در سال 2023 افزایش یافت.

تمام کاندیداهای درون استخر Express Entry بر اساس سیستم رتبه بندی جامع (CRS) ارزیابی می شوند. CRS به کاندیداها بر اساس عوامل سرمایه انسانی، تحصیلات، تجربه کار و بیشتر امتیاز می دهد. از آنجا که هر قرعه کشی درون سیستم به یک امتیاز CRS برش مرتبط است، افزایش امتیاز یک فرد تحت سیستم می تواند راه قدرتمندی برای افزایش واجد شرایط بودن برای دریافت یک ITA باشد.

به این منظور، نامزدهایی که در استخر می‌خواهند امتیاز CRS خود را افزایش دهند، می‌توانند (در میان سایر مراحل):

  • توانایی زبان رسمی خود را در انگلیسی یا فرانسوی افزایش دهند؛
  • سطح تحصیلات خود را با گرفتن گواهینامه اضافی، یا ارزیابی گواهینامه خارجی اضافی افزایش دهند؛
  • پیشنهاد شغلی را امن کنند؛
  • نامزدی استانی دریافت کنند؛
  • تجربه کار معتبر را افزایش دهند؛ و
  • واجد شرایط برای ادعای امتیازات همسر شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش امتیاز CRS، صفحه ویژه ما را در اینجا پیدا کنید.

علاوه بر افزایش امتیازات CRS خود، نامزدها همچنین ممکن است واجد شرایط (یا ساختن واجد شرایط خود) برای انتخاب‌های مبتنی بر دسته باشند، تحت سیستم ورود سریع. این‌ها قرعه‌کشی‌هایی هستند که برای توانایی زبان رسمی یا تجربه حرفه‌ای در موقعیت‌های مورد نیاز، نامزدها را دعوت می‌کنند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420