Skip to content
چهار استان کانادا در آخرین نتایج برنامه نامزدی استانی (PNP) دعوتنامه به نامزدها فرستاده اند.

تاریخ انتشار

استان های بریتیش کلمبیا، منیتوبا، ساسکاچوان و جزیره پرنس ادوارد در آخرین نتایج قرعه کشی برنامه نامزدی استانی (PNP) نامزدها را گزینش کرده اند.

استان ها از طریق PNP نامزدها را گزینش می کنند و این در صورتی است که تصمیم بگیرند که نامزد قادر خواهد بود به راحتی در نیروی کار محلی خود را جای دهد و به اقتصاد استانی کمک کند. دریافت یک نامزدی PNP به معنی این است که یک نامزد زمانی که برای اقامت دائم به دپارتمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) می پیوندد، یک درخواست قوی تر دارد.

استان ها می توانند نامزدها را گزینش کنند زیرا مهاجرت یک مسئولیت مشترک بین IRCC و دولت های استانی است. هر سال در برنامه سطح مهاجرت فدرال IRCC یک هدف برای تعداد کلی نامزدهایی که می توانند از طریق PNP به ساکنان دائمی تبدیل شوند تعیین می کند. این دپارتمان علاوه بر این تعداد، تعداد نامزدهایی را که برای هر استان اختصاص داده شده است، تقسیم می کند. تعداد ظرفیت های اختصاص داده شده به PNP که یک استان دریافت می کند بستگی به چندین عامل دارد مانند جمعیت موجود و نیازهای بازار کار.

نتایج مهاجرت استانی 19-29 دسامبر بریتیش کلمبیا

در 19 دسامبر، بریتیش کلمبیا دعوتنامه هایی برای نامزدی استانی به 230 نامزد کارآمد و فارغ التحصیل بین المللی از BC PNP فرستاد.

دعوتنامه ها در چهار قرعه کشی برای شغل های خاص درخواست شدند.

بزرگترین آنها یک قرعه کشی برای شغل های فناوری بود. استان 107 نامزد با حداقل امتیاز 95 را دعوت کرد. همچنین یک قرعه کشی برای 32 نامزد در یک شغل ساخت و ساز با حداقل امتیاز 75 وجود داشت.

نمایش خبر  تجزیه و تحلیل: عواملی که ممکن است بر امتیازات CRS اکسپرس اینتری تأثیر بگذارد

دو قرعه کشی باقی مانده 29 نامزد در شغل های بهداشت و درمان و 62 مربی و دستیار کودکان را دعوت کرد. هر دو قرعه کشی حداقل امتیاز 60 داشتند.

منیتوبا

منیتوبا اولین سه قرعه کشی برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP) را در 21 دسامبر برای کارگران ماهر خارجی برگزار کرد. استان 1,113 نامزد با حداقل امتیاز 601 را دعوت کرد.

بعدی در 28 دسامبر برگزار شد و نامزدها را در سه قرعه کشی جداگانه در سه دسته دعوت کرد. استان 160 کارگر ماهر در منیتوبا را با یک بستگان نزدیک در استان دعوت کرد. باید بستگان یک شهروند کانادایی یا ساکن دائمی باشند و حداقل یک سال در منیتوبا زندگی کرده باشند. حداقل امتیاز برای نامزدها در این قرعه کشی 612 بود.

استان همچنین 67 نامزد آموزش بین المللی و 27 کارگر ماهر خارجی را با حداقل امتیاز 698 دعوت کرد. نامزدهای کارگران ماهر خارجی در چارچوب یک ابتکار استخدام استراتژیک دعوت شدند.

در نهایت، در 29 دسامبر استان 89 دعوتنامه برای اعمال به نامزدهایی که معیارهای تحت اقدامات ویژه اوکراین را برآورده کردند صادر کرد. این نامزدها همچنین معیارهای کارگران ماهر خارجی را برآورده کردند و یک بستگان نزدیک در منیتوبا داشتند.

ساسکاچوان

در 27 دسامبر ساسکاچوان 63 نامزد در برنامه نامزدی مهاجر ساسکاچوان (SINP) را دعوت کرد. این اولین قرعه کشی SINP از 23 اکتبر بود.

استان در دو دسته قرعه کشی برگزار کرد شامل 48 نامزد در شغل های مورد نیاز و 15 نامزد ورود سریع. در هر دو قرعه کشی، نامزدها نیاز به حداقل امتیاز 69 و ارزیابی مدرک تحصیلی داشتند.

نمایش خبر  چندین استان کانادا نتایج جدید قرعه کشی مهاجرت را منتشر کردند

جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد 26 نامزد از جریان کار و ورود سریع PEI PNP را دعوت کرد. نامزدها باید در بخش های بهداشت و درمان، ساخت و ساز و فرآوری مواد غذایی کار کنند تا در نظر گرفته شوند.

سه نامزد با حداقل امتیاز 92 همچنین از دسته کار تجاری مجوز کار دعوت شدند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420