ردکردن این
چندین استان کانادا نتایج جدید قرعه کشی مهاجرت را منتشر کردند

تاریخ انتشار

در طول هفته 18 جولای، اکثر استان های کانادا نتایج قرعه کشی را تحت برنامه های استانی نامزد خود منتشر کردند.

در هفته گذشته، اکثر استان های کانادا نتایج قرعه کشی برنامه کاندیدای استانی را منتشر کردند.

 اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، کاندیدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.  اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند شانس اخذ اقامت دائم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.  برای مثال، کاندیدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای دور دعوت نامه های خاص PNP هستند.

 در سال 1998، زمانی که PNP راه اندازی شد، تنها 400 مهاجر را پذیرفت، اما به دلیل موفقیت آن، اکنون از بیش از 80000 مهاجر در سال استقبال می کند.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور می دانند.

 قرعه کشی اکسپرس اینتری هر دو هفته یکبار برگزار می شود.  پس از یک مکث طولانی، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا اکنون بار دیگر قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه ها را برگزار می کند.  اولین قرعه کشی همه برنامه ها از سال 2020 در 6 ژوئیه برگزار شد و در مجموع 1500 داوطلب اکسپرس انتری با حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جام 557 دعوت نامه برای درخواست برای اقامت دائم دریافت کردند.  آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری در 20 جولای با 1750 دعوت نامه برگزار شد.

نمایش خبر  نحوه بازگشت به کانادا پس از درخواست خروج

 تا سال 2024، تعداد پذیرش سالانه اکسپرس اینتری توسط دولت کانادا به حدود 111500 مهاجر افزایش خواهد یافت.

نتایج قرعه کشی PNP و کبک آریما بین 18 تا 22 جولای منتشر شد

بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا معمولاً یک دور دعوت‌نامه‌های برنامه کاندیدهای استانی را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

 آخرین دور دعوت‌نامه‌ها تحت برنامه کاندیدهای استانی بریتیش کلمبیا در 19 ژوئیه برگزار شد. بیش از 165 کاندید برای درخواست نامزدی استانی در این قرعه‌کشی‌ها دعوت‌نامه دریافت کردند.

 هدف قرعه کشی های این هفته بخش های خاصی از فعالیت بود.

 در مجموع 139 نفر از این کاندیدها از طریق قرعه کشی فنی دعوت شدند.  این کاندیدها باید شرایط یکی از رده‌های اکسپرس انتری یا مهاجرت مهارت‌های بریتیش کلمبیا را که از طریق سیستم ثبت مهارت‌ها و مهاجرت مدیریت می‌شوند، داشته باشند.  کاندیدهای دعوت شده باید حداقل 85 امتیاز کسب می کردند.

 این استان همچنین دورهای دعوت از کاندیدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد:

  • 18 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214)با حداقل امتیاز 60.  و
  •  8 کارمند بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60.

بریتیش کلمبیا همچنین در 14 ژوئیه اعلام کرد که به توقف موقت یک ساله رده پایه کارآفرینی BC PNP پایان می‌دهد.  کارآفرینان باتجربه می توانند بار دیگر وارد فهرست نامزدها شوند تا شانسی برای دعوت به یکی از قرعه کشی های دوره ای آتی استان داشته باشند.

مانیتوبا 

برنامه کاندیدهای استانی مانیتوبا از 366 کاندید دعوت کرد تا در 14 جولای درخواست دهند.

 دعوت‌نامه‌ها در سه جریان مهاجرت تقسیم شدند:

کارگران ماهر در مانیتوبا — ۲۹۳ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۶۹۹؛

نمایش خبر  چطور برای شهروندی کانادا واجد شرایط شویم

 کارگران ماهر در خارج از کشور — 33 دعوت نامه با حداقل امتیاز 715.  و

 جریان آموزش بین‌المللی — ۴۰ دعوت نامه بدون نیاز به امتیاز.

از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، 55 نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بودند.

 در پاسخ به بحران اوکراین، در 14 ژوئیه، مانیتوبا همچنین 11 دعوت نامه برای درخواست نامزدی استانی برای اتباع اوکراینی صادر کرد.

انتاریو

در 15 ژوئیه 2022، برنامه کاندید مهاجر انتاریو 33 دعوت نامه برای درخواست تحت «جریان کارآفرین» برای کاندیدهایی با امتیاز بین 146 تا 174 صادر کرد.

جزیره پرنس ادوارد

برنامه کاندیدهای استانی جزیره پرنس ادوارد در 21 ژوئیه از 165 کاندیدای مهاجرت دعوت کرد.

 کاندیداهای اکسپرس انتری و Labour Impact با مجموع 138 دعوت نامه بیشترین دعوت را دریافت کردند. 27 دعوت نامه باقیمانده به نامزدهای Business Impact که حداقل 60 امتیاز استانی داشتند تعلق گرفت.

 PEI حدود یک قرعه کشی در ماه انجام می دهد و برنامه سال خود را از قبل منتشر می کند.

ساسکاچوان

برنامه کاندیدهای مهاجر ساسکاچوان نتایج دور دعوت را برای 14 ژوئیه منتشر کرد که در آن از 627 کاندید دعوت شد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.  این دومین قرعه کشی SINP در دو هفته و بزرگترین قرعه کشی سال 2022 است.

 در دور دعوت 14 ژوئیه، 430 دعوت نامه به کاندیدهای اکسپرس اینتری و 195 دعوت نامه به کاندیدهای مشاغل مورد تقاضا رسید.  حداقل امتیاز مورد نیاز برای ابراز علاقه برای هر دو دسته از کاندیداها 69 بود و آنها باید در یکی از 20 شغل تجربه کاری داشته باشند.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: کانادا بزرگترین قرعه کشی PNP از ماه مارس را برگزار می کند

 در پاسخ به بحران اوکراین، در 14 ژوئیه ساسکاچوان نیز دو دعوت نامه برای درخواست نامزدی استانی برای اتباع اوکراینی صادر کرد.

کبک

کبک بیش از هر استان دیگری در سیستم مهاجرتی خود استقلال دارد و بنابراین در PNP شرکت نمی کند.

 افرادی که می‌خواهند از طریق سیستم مهاجرت استان، مهاجرت کنند، معمولاً باید یک نمایه به یک پوول ابرازعلاقه به نام آریما ارسال کنند.  سپس مقامات استانی از کاندیدهایی دعوت می کنند که مشخصات آنها با معیارهای یک برنامه مهاجرتی مطابقت دارد.  کاندیدهای دعوت‌شده برای نامزدی استانی یا گواهی انتخاب کبک، در کبک درخواست می‌کنند.

 در 28 ژوئن، وزارت مهاجرت، فرانسه و ادغام از 351 کاندید دعوت کرد تا برای انتخاب دائمی تحت برنامه کارگران ماهر منظم کبک درخواست دهند.

 کاندیداها باید نمایه‌هایی در سیستم ابراز علاقه Arrima با امتیازات بین 551 تا 624 بسته به مشاغل مورد نظر داشته باشند یا باید یک پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از منطقه متروپولیتن مونترال داشته باشند.