Skip to content
نیروهای مسلح کانادا اکنون به ساکنان دائمی اجازه می دهد تا به ارتش بپیوندند

تاریخ انتشار

ارتش در حال ایجاد تغییر اساسی در سیاست استخدام خود است.

هفته گذشته، نیروهای مسلح کانادا پستی در اینستاگرام ایجاد کردند که در آن اعلام کرد که ساکنان دائمی به زودی واجد شرایط پیوستن به نیروهای مسلح کانادا خواهند بود.  این پست یک هفته قبل از روز یادبود، یعنی امروز منتشر شد.

 هر روز 11 نوامبر، کانادایی ها گرد هم می آیند تا کمک ها و فداکاری های اعضای نیروهای مسلح را به یاد آورند.  این سنت در پایان جنگ جهانی اول در سال 1918 آغاز شد و لحظه پایان رسمی جنگ در ساعت 11 صبح را نشان می‌دهد.

 کانادایی‌ها اغلب در مراسمی در قنوتاف‌های محلی شرکت می‌کنند تا یاد و خاطره کسانی را که خدمت کردند، یاد کنند.  برخی دیگر فقط دو دقیقه در ساعت 11 صبح وقت می گذارند تا از هر کاری که انجام می دهند دست بکشند و در سکوت فکر کنند.

CAF به دنبال نیروهای بیشتری است

انتظار می رود وزارت دفاع ملی در روزهای آینده در مورد تغییر این سیاست اعلامیه رسمی را اعلام کند.  تا کنون، به دلیل مسائل مربوط به مجوزهای امنیتی، ساکنان دائمی اجازه ورود به CAF را نداشتند.  با این حال، CAF با کمبود فوری نیرو مواجه است.

 CIC News برای اطلاعات بیشتر در مورد این تغییر به DND ایمیل ارسال کرد اما پاسخی به موقع برای انتشار دریافت نکرد.

چرا ساکنان دائمی اکنون اجازه پیوستن به ارتش را دارند؟

این خبر به عنوان یک تغییر عمده در سیاست استخدام منتشر می شود.  در ماه مارس، آنیتا آناند، وزیر دفاع کانادا گفت که ارتش کانادا به ویژه با توجه به تهاجم روسیه به اوکراین نیاز به رشد دارد.  با این حال، در پایان آوریل سال جاری CAF اعلام کرد که هنوز آماده چشم پوشی از الزام شهروندی نیست.

نمایش خبر  چگونگی ورود به کانادا با DUI

 در همان زمان، تورنتو استار گزارش داد که کانادا حدود 12000 سرباز نیروی عادی کمتر از «قدرت کامل» آن یعنی 100000 نیروی عادی دارد.

کانادا انتظار دارد تا سال 2025 500000 اقامت دائم جدید داشته باشد

این تغییر زمانی رخ می دهد که کانادا برنامه سطوح مهاجرت برای سال های 2023-2025 را منتشر کرده است.  این طرح 500000 ساکن دائمی جدید در کانادا را تا پایان سال 2025 در نظر گرفته است.

 بر اساس سرشماری سال 2021، نزدیک به یک چهارم کانادایی‌ها مهاجر یا مقیم دائم هستند یا بوده‌اند.  مهاجران همچنین کاندیدای اصلی برای ارتش هستند زیرا معمولاً در سال‌های جوانی در سن کار خود به کانادا می‌رسند، جایی که احتمالاً فعالیت بدنی بیشتری دارند.

 باز کردن استخدام برای ساکنان دائمی همچنین ساختار جمعیتی ارتش را تغییر می دهد، که در حال حاضر کمتر از 12٪ اقلیت های قابل مشاهده و 16٪ زنان دارند.  سه چهارم باقی مانده نرهای سفیدپوست هستند.

برنامه متقاضی خارجی نظامی ماهر

در حال حاضر تنها راه برای پیوستن ساکنان دائمی به نیروهای مسلح از طریق برنامه متقاضی خارجی نظامی ماهر است.  این برنامه برای افرادی با مجموعه مهارت های منحصر به فردی طراحی شده است که هزینه آموزش را کاهش می دهد یا نیازهای ویژه ای را در CAF برطرف می کند، مانند یک خلبان آموزش دیده یا یک پزشک.

 این برنامه روند درخواست برای اقامت دائم را تسریع نمی کند.  داوطلبان از طریق این برنامه معافیت شهروندی از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا دریافت می کنند که به آنها اجازه می دهد به ارتش بپیوندند.  از زمان شروع برنامه، تنها 15 متقاضی از طریق این مسیر اقامت دائم کسب کرده اند.

نمایش خبر  بررسی کلی هزینه های اقامت دائم برای مسیرهای مهاجرت اقتصادی در سال 2024

معیارهای فعلی

در حال حاضر، داوطلبان باید شهروند کانادا، بالای 18 سال (یا 16 سال، به شرط داشتن رضایت والدین) باشند و بسته به اینکه آیا قصد دارند به عنوان افسر ثبت نام کنند، دارای مدرک تحصیلی 10 یا 12 باشند.  این امر در مورد ساکنان دائمی نیز اعمال خواهد شد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420