Skip to content
نگاهی به آخرین نتایجPNP Draw بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و انتاریو

تاریخ انتشار

استان های کانادا به طور منظم کاندیدهایی را تحت برنامه های استانی، به عنوان کاندید خود معرفی می کنند تا به آنها فرصت اقامت دائم کانادا را بدهند.

در طول هفته گذشته، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا نتایج قرعه ‌کشی های جدید برنامه کاندیدهای استانی را منتشر کردند و انتاریو جزئیات قرعه کشی های برگزار شده در ماه می را ارائه داد.


اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، کاندیدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست کاندید استانی دعوت شوند.  اگرچه کاندید استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند شانس اخذ اقامت دائم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برای مثال، کاندیدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای دور دعوت نامه های خاص PNP هستند.  در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری که در 27 می برگزار شد، کانادا از 589 کاندید PNP دعوت کرد تا با امتیازات سیستم رتبه بندی جامع، حداقل 741 درخواست دهند.

در اینجا نگاهی به آخرین دوره های دعوت PNP که در سراسر کانادا برگزار شده است، می انداریم.

بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا معمولا یک برنامه کاندیدای استانی را به صورت هفتگی برگزار می کند.

جدیدترین دور دعوت‌نامه‌ها تحت برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا در 31 می برگزار شد. بیش از 167 کاندید برای درخواست نامزدی استانی در این قرعه‌کشی‌ها دعوت‌نامه دریافت کردند.

در مجموع 147 نفر از این کاندیدها از طریق یک قرعه کشی عمومی دعوت شدند. این کاندیدها باید از الزامات یکی از دسته بندی های مهاجرتی اکسپرس انتری و یا مهارت های مهاجرتی بریتیش کلمبیا، که از طریق سیستم ثبت نام و مهاجرت اداره می شود، برآورده سازند.

نمایش خبر  کبک چه مرجع مهاجرتی دارد؟

داوطلبانی که در این قرعه‌کشی دعوت‌نامه دریافت کردند، از زیرگروه‌های Skilled Worker، International Graduate و Entry Level و Semi-Skilled  بودند و بسته به جریان،به حداقل نمره استانی بین 76 تا 123 نیاز داشتند.

این استان همچنین در حال حاضر دوره های دعوت از کاندیدهای مشاغل خاص را برای رفع نیازهای افزایش یافته نیروی کار در بخش های خاصی از اقتصاد برگزار می کند.  این هفته استان از افراد زیر دعوت به عمل آورد:

  • 15 مربی دوران کودکی (NOC 4214) با نمرات حداقل 60؛
  • 5 کارگر مراقبت های بهداشتی با نمرات حداقل 60؛
  • کمتر از پنج دستیار بهداشتی (NOC 3413) با نمرات حداقل 60؛
  • و کمتر از پنج تکنولوژیک و دامپزشکان بهداشتی حیوانات (NOC 3114 و NOC 3213) با نمرات حداقل 60.

مانیتوبا

برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا از 146 کاندید دعوت کرد تا در 2 ژوئن درخواست دعوت نامه ها را در دو جریان مهاجرت تقسیم بندی کنند:

•کارگران ماهر در خارج از کشور – 92 دعوت نامه با حداقل نمره 714

• و در جریان آموزش بین المللی – 54 دعوت نامه بدون نیاز به نمره.

از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، 34 نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بودند.

کسانی که علاقه مند به نامزدی از مانیتوبا هستند باید یک ابراز علاقه (EOI) در MPNP ثبت کنند.  مانیتوبا پروفایل های کاندیدها را از 1000 امتیاز برای عوامل سرمایه انسانی آنها و همچنین ارتباط آنها با استان رتبه بندی می کند.  سپس MPNP برای نامزدهای واجد شرایطی که ممکن است برای نامزدی استانی تحت جریان‌های Skilled Workers in Manitoba و Skilled Workers Overseas درخواست دهند، دعوت‌نامه صادر می‌کند.

نمایش خبر  وزیر مهاجرت کانادا می خواهد به تعهداتِ نامه دستوری خود، نسبت به پناهندگان و کارگرانی که ویزا ندارند عمل کند.

انتاریو

به دلیل یک انتخابات استانی، استان انتاریو به طور موقت ارسال نتایج قرعه کشی را تحت برنامه کاندید مهاجر انتاریو متوقف کرده است.

 CIC Newsبرای جزئیات قرعه‌کشی‌هایی که در ماه می انجام شد، با OINP تماس گرفت.  بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی استان، طی یک ماه گذشته دو نوبت دعوتنامه برگزار شده است.

در 4 می 2022، استان 57 دعوت نامه برای درخواست نامزدهای بالقوه در مجموعه سیستم ابراز علاقه صادر کرد که ممکن است واجد شرایط جریان پیشنهاد شغلی کارفرما: مهارت های در تقاضا با امتیاز 27 و بالاتر باشند.

در 26 می 2022، استان 535 اعلان مورد علاقه را برای نامزدهای بالقوه ای که ممکن است واجد شرایط جریان تجارت ماهر اکسپرس انتری انتاریو با امتیاز سیستم رتبه بندی جامع بین 295 تا 461 باشند، صادر کرد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420