Skip to content
امتیاز ورود به اکسپرس انتری به 496 کاهش می یابد

تاریخ انتشار

این اولین باری است که CRS در قرعه کشی همه برنامه ها از دسامبر 2020 به زیر 500 رسیده است.

در 26 اکتبر، کانادا آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه خود را برگزار کرد.

این نهمین قرعه کشی از زمانی است که قرعه کشی های همه برنامه ها در 6 ژوئیه از سر گرفته شده است.

برای 4750 نامزد با حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع 496 دعوت نامه صادر شد. از دسته تجربه کانادایی، برنامه کارگران ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر فدرال همگی واجد شرایط دریافت دعوت نامه بودند. و اینها همه برنامه‌هایی هستند که تحت سیستم اکسپرس انتری کار می‌کنند.

از دسامبر 2020 همه برنامه‌های اکسپرس انتری برای بیش از 18 ماه متوقف شدند. در طول مکث، فقط برای نامزدهای CEC یا برنامه نامزدهای استانی دعوتنامه برای درخواست صادر شد. قرعه‌کشی‌ها به دلیل عقب ماندگی در برنامه‌های کاربردی ناشی از محدودیت‌های سفر مرتبط با COVID19 متوقف شد. در سپتامبر 2021، IRCC قرعه‌کشی‌ها را برای CEC نیز متوقف کرد.

این قرعه‌کشی اولین بار از زمان از سرگیری قرعه‌کشی‌ها است که CRS به زیر 500 سقوط کرده است. آخرین باری که این امتیاز به این پایین بود در 23 دسامبر 2020 با امتیاز 468 بود. پس از آن قرعه کشی، قرعه کشی های اکسپرس انتری برنامه برای جلوگیری از ایجاد تعداد زیادی از برنامه های کاربردی برای اقامت دائم متوقف شد.

با کاهش امتیاز CRS، IRCC می‌تواند تعداد ITAهایی را که صادر می‌کند افزایش دهد، همانطور که در هشت قرعه‌کشی قبلی که در آن با کاهش تدریجی امتیاز CRS تعداد نامزدها افزایش یافت، نشان داده شد.

نمایش خبر  آیا آمریکایی ها واقعا بخاطر سیاستها به کانادا مهاجرت می کنند؟

برنامه سطوح مهاجرت 2023-2025 در روزهای آینده پیش بینی می شود

IRCC هر سال طرح جدیدی را منتشر می‌کند که هدفی را برای تعداد مهاجرانی که کانادا امیدوار است در هر یک از سه سال آینده از آن استقبال کند، تعیین می‌کند. اعداد بیشتر به کلاس مهاجرت و برنامه های آنها تقسیم می شوند. برای سال 2022، طرح سطوح مهاجرت، 55900 ساکن دائمی جدید را از طریق اکسپرس اینتری هدف قرار داده است. تا کنون، بین ژانویه تا 31 آگوست، کانادا بیش از 28000 مقیم دائم جدید را از طریق برنامه های اکسپرس اینتری پذیرفته است. انتظار می‌رود برنامه سطوح مهاجرتی جدید تا اول نوامبر سال جاری اعلام شود؛ همچون برنامه کارگران ماهر فدرال  و برنامه تجارت ماهر فدرال. کاندیدهای برنامه نامزد استانی در مجموعه اکسپرس اینتری در حال حاضر واجد شرایط حداقل یکی از این برنامه‌ها هستند.

Express Entry از یک سیستم مبتنی بر امتیاز، سیستم رتبه‌بندی جامع برای رتبه‌بندی نمایه‌های کاندیداها استفاده می‌کند. نامزدهای برتر یک دعوتنامه برای درخواست دریافت می کنند و سپس می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. پس از تکمیل، در صورت تایید، نامزد اکنون مقیم دائم کانادا است و یک قدم به شهروندی کانادا نزدیک‌تر است.

آمار کانادا اخیراً «عوامل انتخاب مهاجرت و درآمد متقاضیان اصلی» را منتشر کرده است، گزارشی به‌روزرسانی تحقیقات ۲۰۱۵ که در ایجاد سیستم رتبه‌بندی جامع مؤثر بود.

این گزارش تجزیه و تحلیل کرد که کدام ویژگی‌ها در زمان فرود در درآمدهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت ساکنان دائم جدید بیشترین تأثیر را داشتند. تحصیلات، توانایی زبان و تجربه کاری قبل از فرود همچنان جزو عوامل تعیین کننده هستند. به طور خاص، تجربه کاری قبل از فرود، به ویژه در داخل کانادا، تاثیرگذارترین عامل در چشم انداز اقتصادی یک فرد ارزیابی شد.

نمایش خبر  هیچ تاریخی برای IRCC برای چشم پوشی از هزینه های درخواست شهروندی کانادا تعیین نشده است

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420