Skip to content
در حال تحصیل در کاناد هستید؟ زبان انگلیسی خود را با CAEL اثبات کنید!

تاریخ انتشار


CAEL تنها آزمون کانادایی است که به طور خاص برای مقاصد تحصیلی طراحی شده است و توسط بیش از 180 دانشگاه و کالج کانادایی قبول می‌شود.

اگر شما یک دانشجوی بین‌المللی هستید که می‌خواهد در کانادا تحصیل کنید، درخواست برای ورود به مدارس و درخواست ویزای دانشجویی به معنای ارائه مدرک تسلط بر زبان انگلیسی شما است.

CAEL تنها آزمون کانادایی است که به طور خاص برای مقاصد تحصیلی طراحی شده است و توسط بیش از 180 دانشگاه و کالج کانادایی قبول می‌شود. همچنین به طور رسمی توسط وزارت امور مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا (IRCC) برای جریان مستقیم دانشجویان (SDS) قابل قبول است، به این معنی که ممکن است با نمره CAEL قادر به تسریع فرآیند گرفتن مجوز تحصیلی خود باشید! بیایید بیشتر در مورد فرمت CAEL، موسسات قبول‌کننده و منابع رایگان موجود برای آزمون‌دهندگان ما بدانیم:

فرمت آزمون
آزمون CAEL برای اندازه‌گیری مهارت‌های زبان انگلیسی داوطلبانی که قصد دارند در موسسات پسادانشگاهی کانادا تحصیل کنند طراحی شده است و یکی از بهترین ابزارها برای شناسایی داوطلبان با مهارت‌های زبان انگلیسی مناسب برای موفقیت تحصیلی است. این آزمون نماینده‌ای معتبر از استفاده از زبان در یک سیاق تحصیلی کانادایی فراهم می‌کند. شرکت‌کنندگان در آزمون مقالاتی را می‌خوانند، به یک سخنرانی گوش می‌دهند، سوالاتی را پاسخ می‌دهند و یک مقاله کوتاه می‌نویسند، همانگونه که انتظار دارند در یک کلاس دانشگاه یا کالج سال اول کانادایی انجام دهند.

آزمون CAEL هم اکنون به صورت آنلاین و در مراکز آزمون، در مراکز آزمون در سراسر کانادا و از طریق رایانه خانگی ‌خارج از کشور نیز در دسترس است. هر دو نسخه آزمون CAEL به طور کامل از طریق کامپیوتر ارائه می‌شوند و شامل چهار عنصر زبانی: صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش دادن می‌شوند. آزمون حدود 3.5 ساعت زمان می‌برد و نیازی به انجام دادن قرار مکالمه‌ای اضافه ندارد. هر جزء زبانی به سوالات آزمون متمرکز است، به این معنی که به عنوان یک داوطلب، شما باید مجموعه‌ای از گام‌ها را انجام دهید. برخی از این وظایف نیاز دارند که داوطلبان از آنچه که گوش داده‌اند و خوانده‌اند برای پاسخ دادن به یک سوال در صحبت یا نوشتن استفاده کنند.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: کانادا از 545 کاندید PNP دعوت می کند.

موسسات قبول‌کننده CAEL
CAEL به صورت رسمی توسط بیش از 180 دانشگاه و کالج کانادایی، و همچنین سازمان‌های حرفه‌ای و کارفرمایان به عنوان مدرک تسلط بر زبان انگلیسی پذیرفته می‌شود. CAEL توسط تمامی دانشگاه‌های بزرگ و کالج‌های کانادا برای برنامه‌های کارشناسی و فوق‌لیسانس قبول می‌شود. برای اطمینان از این که موسسه شما CAEL را قبول می‌کند، لطفاً به لیست کامل موسسات قبول‌کننده‌ ما مراجعه کنید.

منابع یادگیری رایگان
ما خرسندیم که از داوطلبان آزمون CAEL با یک دسترسی گسترده به مواد یادگیری رایگان، از جمله وبینارها، آزمون‌های تمرینی رایگان و نکات یادگیری از متخصصان CAEL ما پشتیبانی کنیم. علاوه بر این مواد رایگان، منابع یادگیری اضافی همچون آزمون‌های تمرینی و برنامه‌های آنلاین تعاملی موجود است که می‌توانید از فروشگاه آنلاین ما خریداری کنید.

وبینارها: وبینارهای هفتگی تعاملی موجود و برای حضور رایگان در دسترس هستند. این شامل موارد زیر می‌شود:

بهترین جلسه مقدماتی برای آموختن در مورد CAEL است. شما با این جلسه آشنا می‌شوید و اطلاعاتی در مورد فرمت آزمون، روال روز آزمون، منابع مطالعه و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.

هر یک از جلسات CAEL 200 – جزئیات کاملی در مورد اجزای نوشتاری، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن آزمون را فراهم می‌کند و این فرصت را به شما می‌دهد تا پرسش‌های خود را از متخصصان CAEL بپرسید.

جلسات CAEL 300 – هر یک از این جلسات به بررسی جزئیات اجزای نوشتاری و گفتاری آزمون CAEL می‌پردازد و راهکارهای ارزشمندی را برای آزمون‌دهندگان فراهم می‌کند که نیاز به تمرکز عمیق بر روی این بخش‌های آزمون دارند.

آزمون‌های تمرینی: دو آزمون نمونه آنلاین رایگان برای کمک به شما برای آشنایی با فرمت و محتوای آزمون وجود دارد و راه کار مفیدی برای یادگیری در مورد کدام مهارت‌های زبان انگلیسی خود نیازمند تمرکز بیشتر هستند.

نمایش خبر  کبک ضوابطی را تنظیم می کند تا نیروهای کار موقت خارجی بیشتری را در کشور بپذیرد

توصیه‌های مطالعه: ساختن یک روال مطالعه راهی عالی برای آماده‌شدن برای آزمون CAEL است و با این توصیه‌ها از متخصصان CAEL، شما استراتژی‌های لازم برای موفقیت را خواهید داشت. هر ویدیو به شما کمک می‌کند تا به اهداف نمره‌ی خود برسید، حتی با چند دقیقه مطالعه در هر روز. این توصیه‌ها برای سایر منابع مطالعه رایگان برای آماده‌شدن برای آزمون نیز پوشش دارند.

بورس‌های تحصیلی CAEL: با توجه به وجود ۱۰,۰۰۰ دلار کانادایی برای برندگان بورس‌های تحصیلی CAEL، این برنامه یک راه دیگر برای حمایت از آزمون‌دهندگان CAEL در مسیرشان برای تحصیل در کانادا است. متقاضی شدن آسان است و می‌توانید آنلاین انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد الزامات واجد شرایط، به وب‌سایت ما مراجعه کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420