Skip to content
بریتیش کلمبیا و انتاریو در قرعه کشی های اخیر نامزدهای استانی از نامزدها دعوت می کنند

تاریخ انتشار

BC یک قرعه کشی عمومی برگزار می کند و انتاریو از نامزدهای جریان تجارت ماهر اکسپرس اینتری دعوت می کند.
بریتیش کلمبیا و انتاریو دعوت‌نامه‌هایی را برای درخواست از طریق برنامه‌های نامزدی استانی خود در این هفته صادر کرده‌اند.

 اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند به عنوان اولین گام برای دریافت اقامت دائم از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا عمل کند.

 اکثر استان‌ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) برنامه‌های نامزدی استانی خود را اجرا می‌کنند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.

 برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان اداره می شود و از برنامه های مهاجرتی کانادا متمایز است.

 PNP در سال 1998 راه‌اندازی شد و اکنون بیش از 80000 پذیرش PR در سال را به خود اختصاص می‌دهد.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور خارج از استان ها و مراکز شهری با جمعیت مهاجر بالا می دانند.

نتایج مهاجرت استانی از 30 سپتامبر تا 7 اکتبر

انتاریو

در 29 سپتامبر، برنامه نامزد مهاجر انتاریو از 1340 نامزد از جریان تجارت ماهر اکسپرس اینتری دعوت کرد.  داوطلبان باید نمره 266 را کسب کنند.

 برای واجد شرایط بودن برای این جریان، کاندیداها باید قبلاً در انتاریو زندگی کنند و حداقل به یک سال سابقه کار انباشته تمام وقت با حقوق (یا معادل آن در کار پاره وقت با حقوق) در انتاریو در یک حرفه ماهر که در گروه کوچک فهرست شده است نیاز داشته باشند.  633 یا گروه های اصلی 72، 73 یا 82 طبقه بندی ملی مشاغل.  تجربه کاری باید در دو سال گذشته به دست آید.

نمایش خبر  مزایای مهاجرت به کانادا

 کاندیداهای واجد شرایط همچنین به یک مجوز یا گواهی معتبر برای تجارت خود از یک مرجع انتاریو و یک امتیاز معیار زبان کانادایی 5 یا بالاتر به زبان انگلیسی یا فرانسوی نیاز دارند.

بریتیش کلمبیا

بیش از ۲۲۹ نامزد برای درخواست نامزدی استانی در بریتیش کلمبیا در ۴ اکتبر دعوت شدند.

 اکثر نامزدها، 184 نفر، در یک قرعه کشی عمومی که شامل مشاغل فنی بود، دعوت شدند.  این دعوت‌نامه‌ها برای داوطلبان گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیداهای اکسپرس اینتری نیز می‌شد.

 کاندیداها در قرعه کشی عمومی حداقل امتیاز SIRS را داشتند که بین 82 تا 120 بود. SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس انتری عمل می کند اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود.

 این استان همچنین دورهای دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

  • 32 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.  و
  •  13 کارمند مراقبت های بهداشتی از کارگران ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی، سطح ورودی و نیمه ماهر (شامل گزینه EEBC) با حداقل امتیاز 60
  •  دستیاران مراقبت های بهداشتی از رده ابتدایی و نیمه ماهر با حداقل نمرات 60 و.
  •  سایر مشاغل اولویت دار با حداقل امتیاز 60

بسته به نیازهای نیروی کار استان، چندین فاکتور برای PNP BC در نظر گرفته شده است.  بریتیش کلمبیا در نظر دارد:

  • تحصیلات – سطح و رشته تحصیلی و محل تکمیل آن
  •  توانایی های زبانی
  •  اشتغال
  •  مدت و سطح مهارت تجربه کاری
  •  دستمزد و/یا سطح مهارت پیشنهاد شغل
  •  قصد زندگی، کار و استقرار در یک منطقه خاص
  •  اولویت‌های استراتژیک – عواملی که نیازهای خاص بازار کار را در بریتیش کلمبیا برطرف می‌کنند.  یا از پروژه ها و طرح های آزمایشی دولتی حمایت کنید
نمایش خبر  آیا شما برای شهروندی کانادا واجد شرایط هستید؟ در این مقاله چگونگی تشخیص اینکه آیا می‌توانید برای شهروند کانادا درخواست دهید را بررسی میکنیم

این یکی از آخرین قرعه‌کشی‌های اکتبر خواهد بود، زیرا بریتیش کلمبیا قرعه‌کشی‌ها را بین ۱۲ اکتبر و ۱۶ نوامبر به دلیل انتقال از NOC 2016 به NOC 2021 متوقف می‌کند، روشی به‌روز برای ارزیابی سطح مهارت یک نامزد در برنامه‌های مهاجرت اقتصادی.