Skip to content
بریتیش کلمبیا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی از160 متقاضی دعوت به عمل آورد

تاریخ انتشار

 





بریتیش کلمبیا تا این لحظه از سال 1300 دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی صادر کرده است.

بریتیش کلمبیا در 22 فوریه از 160 متقاضی مهاجرتی از طریق برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل آورد

دعوتنامه‌هایی برای افرادی از گروه‌های کارگر ماهر، فارغ‌التحصیل بین‌المللی، سطح انتری و نیمه ماهر که از زیر مجموعه‌های جریان‌های SI و EEBC هستند، صادر شد.

این استان دو دراو از طریق برنامه کاندیدای استانی برگزار کرد و از متقاضیان برای روندهای اکسپرس انتری و مهاجرت های تخصصی دعوت به عمل آورد.

دعوت نامه ها برای افرادی صادر شدند که از دسته های نیروی کار متخصص، فارغ التحصیل بین المللی و دسته نیمه تخصصی و سطح مبتدی از روندهای اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و دسته مهاجرت های تخصصی بوند.

اکثر دعوت نامه ها، 145 مورد، از طریق دراو عمومی ارائه شدند. این متقاضیان در صورتی دعوت نامه دریافت می کردند که حداقل شرط امتیاز که بین 77 تا 125 بود را داشته باشند و این به برنامه ای بستگی داشت که بر اساس آن و.اجد شرایط بودند.

دراو دیگر افرادی را مورد هدف قرار داده بود که شغلشان تحت ناک 0621 یا 0631 بود. این دراو به ده دعوت نامه با حداقل امتیاز 120 منتج شد.از آخرین فوریه که در سال 2021 بود، بریتیش کلمبیا دور های مجزایی را دو بار در ماه برگزار کرده است که بعنوان بخشی از برنامه کاندیدای استانی خود بوده اند. این دراو ها بخاطر تعداد بالای متقاضیان از بخش های بازار کار است که در سیستم ثبت مهاجرت تخصص های استانی ثبت نام کرده اند.

نمایش خبر  فرودگاه های کانادا آزمایش تصادفی COVID-19 را روی مسافران کاملاً واکسینه شده مجدداً معرفی می کنند.

درباره برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا

هدف BC PNP جذب کارگران خارجی است که تقاضای زیادی در استان دارند و مایل به اقامت دائم کانادا هستند.
برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا دو جریان اصلی مهاجرت دارد، مهاجرت بر اساس مهارت و اکسپرس انتری، که هر دو به زیرمجموعه‌هایی تقسیم می شوند. این جریان‌ها تحت «سیستم ثبت مهاجرت مهارت‌ها» در بریتیش کلمبیا مدیریت می‌شوند. برای درخواست از طریق SIRS، ابتدا باید یک حساب کاربری ثبت کنید. پس از انجام این کار، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و مهارت های زبانی به شما امتیاز داده می شود.

سپس از کاندیداهای دارای بالاترین امتیاز از هر زیرگروه دعوت می شود تا زمانی که بریتیش کلمبیا یکی از دراوهای منظم خود را انجام می دهد، برای کاندیداتوری استانی جهت درخواست اقامت دائم اقدام کنند.

اگر دعوتنامه ای دریافت کرده اید، ۳۰ روز از تاریخ دعوتنامه فرصت دارید تا یک درخواست کامل را از طریق سیستم آنلاین BC PNP ارسال کنید.

هنگامی که یک بسته درخواست کامل BC PNP را ارسال کردید، تقریباً ظرف مدت دو تا سه ماه از تصمیم استان مطلع خواهید شد. اگر کاندیداتوری شما موفقیت آمیز باشد، واجد شرایط ثبت درخواست در ادارا مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برای وضعیت اقامت دائم تحت دسته کاندیداتوری استانی هستید.

کاندیداتوری تقریباً شش ماه پس از تاریخ تأیید، اعتبار دارد.

به عنوان یک کاندید استانی، ممکن است ۶۰۰ امتیاز اضافی تحت CRS دریافت کنید و بنابراین امتیاز کافی جهت دریافت دعوتنامه درخواست در طول دراو اکسپرس انتری فدرال بعدی خواهید داشت.باز کردن تنظیمات سندباز کردن پنل انتشار

  • نوشته
نمایش خبر  آنچه در روز اول پارلمان کانادا اتفاق می افتد


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420