Skip to content
بریتیش کلمبیا، ساسکچوان وجزیره پرنس ادوارد متقاضیان در قرعه کشی های اخیر برنامه کاندیدای استانی

تاریخ انتشار

Three provinces held PNP draws this week.

این سه استان در هفته جاری دعوت نامه هایی برای متقاضیان صادر کرده اند.

بریتیش کلمبیا، ساسکچوان و جزیره پرنس ادوارد برای درخواست از طریق برنامه کاندیدای استانی در هفته جاری دعوت نامه درخواست را برای متقاضیان صادر کرده است.

استانها و مناطق کانادایی بجز کبک و نواات برنامه های کاندیدای استانی خود را دارند. متقاضیان علاقمند ممکن است از طریق این برنامه ها برای گزینش استانی دعوت شوند. افرادی که گزینش استانی را دریافت کرده اند ممکن است نسبت به رسیدن به اقامت دائم مزیتهایی داشته باشند.

برنامه کاندیدای استانی مسئول بیش از 105000 اقامت دائم سالانه به ازای هر سال است. این برنامه در سال 1998 شروع شد و تعداد سالانه ی پذیرش های برنامه کاندیدای استانی به طور ثابتی افزایش یافته است. هردو دولت های فدرال و استانی آن را ابزار موثری برای ارتقا ی توسعه اقتصادی خارج از مراکز شهری می دانند.

اخیرا، اداره مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا دو دراو اکسپرس انتری در ماه جاری برگزار کرد که شامل یک دراو در هفته گذشته بود که در آن تنها متقاضیان برنامه کاندیدای استانی را دعوت کرد که دعوت نامه ی درخواست دریافت کرده بودند. برنامه های کاندیدای استانی به استان ها اجازه می دهند تا متقاضیانی را مورد هدف قرار دهند که مهارتها و تحصیلات لازم برای کمک به کمبود های کار داخلی را دارند و به اقتصاد استانی کمک می کنند.

نتایج مهاجرت استانی- 11 فوریه تا 17 فوریه

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا بیش از 232 متقاضی را در تاریخ 14 فوریه برای گزینش استانی دعوت کرد.

نمایش خبر  مانیتوبا و BC انتخاب جدید PNP دارند دو استان کانادا از 4 آوریل تا 8 آوریل انتخاب مهاجرت انجام دادند.

این استان ۱۸۳ متقاضی را در یک قرعه کشی برای مشاغل فنی دعوت کرد. دعوت نامه ها برای متقاضیان در دسته های فارغ التحصیل بین المللی و نیروی کار متخصص صادر شدند و شامل متقاضیان اکسپرس انتری میشوند، که تمام آنها به حداقل امتیاز ۸۳ نیاز داشتند.
مهاجرت تخصص ها در بریتیش کلمبیا شامل پنج روند طراحی شده برای افرادی می باشد که مهارت و تجربه کاری مختلفی دارند چهار مورد از این روند ها دارای گزینه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا هستند. پنجمین روند برای متقاضیان بسته ورودی و نیمه متخصص میباشد. به این معنا که آنها تجربه کاری در دسته بندی های ناک که برای اکسپرس اینتری قابل قبول باشد ندارند.
همچنین،  این استان دعوت نامه هایی برای افرادی برگزار می کند که در یکی از مشاغل زیر مشغول به کار باشند.
۲۹ آموزش دهنده و دستیار کودک حداقل امتیاز ۶۰
۲۹ نیروی کار حوزه سلامت برای نیروهای کار متخصص فارغ التحصیلان بین المللی که شامل دسته اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز ۶۰ میشود
مشاغل دارای اولویت دیگر با امتیاز ۶۰
مشاغل دارای اولویت دیگر با حداقل امتیاز ۶۰.

ساسکاچوان
اولین قرعه کشی برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان برای سال ۲۰۲۳ که در ۱۶ فوریه انجام شد.
این استان تحت روند اکسپرس اینتری از ۱۷۷ متقاضی و ۲۴۳ روند تحت مشاغل مورد نیاز دعوت به عمل آورد
متقاضیان از دو روند به حداقل امتیاز ۸۴ نیاز داشتند.
این استان همچنین یک متقاضی را دعوت نمود که کشور محل اقامتش به عنوان یک شرط خاص در پاسخ به بحران اوکراین کشور اوکراین بود این دعوت نامه ها را به ۴۶۸ عدد رساند.

نمایش خبر  مقیمان موقت بیشتری خارج از شهرهای بزرگ کانادا مستقر می‌شوند

جزیره پرنس ادوارد
۱۵ فوریه جزیره پرنس ادوارد از ۲۲۲ متقاضی از طریق روند اکسپرس اینتری در برنامه کار استانی جزیره پرنس ادوارد دعوت به عمل آورد. شش متقاضی بودند که با حداقل نیاز ۷۰ از طریق روند کارآفرین مجوز کار تجاری دعوت شدند.
متقاضیان اکسپرس اینتری که میخواهند از طریق جزیره پرنس ادوارد دعوت شوند باید برای برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد توضیحات علاقمندی مجزایی ثبت کنند.
پروفایل توضیحات علاقه مندی بر اساس شبکه امتیاز بندی جزیره پرنس ادوارد امتیازی می دهد مانند سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس اینتری و متقاضیان با بالاترین امتیازات از طریق قرعه کشی های ما هم دعوت می شوند


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420