Skip to content
مانیتوبا و BC انتخاب جدید PNP دارند دو استان کانادا از 4 آوریل تا 8 آوریل انتخاب مهاجرت انجام دادند.

تاریخ انتشار

هفته گذشته، مانیتوبا قرعه‌کشی جدید برنامه نامزدی استانی(PNP) داشته و BC دعوت‌های هفتگی PNP را انجام داده است.

بیشتر استان‌ها و قلمروهای کانادا(به استثنای کبک و نوناووت) PNP اختصاصی خود را دارند. از طریق این برنامه‌ها، متقاضیان علاقه‌مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند. اگرچه نامزدی استانی به خودی خود به معنی اقامت دائم نیست، اما می‌تواند شانس دریافت اقامت دائم را به میزان چشم‌گیری افزایش دهد.

برای مثال متقاضیان PNP که در اکسپرس اینتری پروفایل دارند، اگر نامزدی استانی دریافت کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان افزوده می‌شود. به این ترتیب آن‌ها واجد شرایط دریافت دعوت‌نامه از طریق انتخاب‌های این سیستم می‌گردند که مخصوص متقاضیان PNP برگزار می‌شوند. در آخرین انتخاب اکسپرس اینتری که هفته گذشته برگزار شد، کانادا از ۹۱۹ متقاضیPNP دعوت کرد تا با حداقل امتیاز ۷۸۵ در سیستم جامع رتبه‌بندیCRS))، برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

طی هفته گذشته، دو استان کانادا از طریق PNP خود، دعوت‌نامه‌هایی را برای متقاضیان دریافت نامزدی استانی صادر کردند. جزئیات انتخاب‌های جدید در زیر آمده است.

دریابید که آیا برای مهاجرت کانادا واجد شرایط هستید یا نه

بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا معمولاً انتخاب‌های نامزدی استانی(PNP) خود را به صورت هفتگی برگزار می‌کند.

 این استان در ۵ آپریل تحت برنامه نامزدی استانی بریتیش کلمبیا(BC PNP) انتخابی را برگزار کرد و برای بیش از ۱۸۰ متقاضیِ نامزدی استانی، دعوت‌نامه‌ی درخواست صادر کرد.

در مجموع ۱۳۱ نفر از این متقاضیان از طریق انتخاب عمومی دعوت شدند. این متقاضیان باید شرایط یکی از برنامه‌های “اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا” یا “مهاجرت از طریق تخصص” را داشته باشند که از طریق “سیستم ثبت‌نام مهاجرت از طریق تخصص”SIRS) )مدیریت می‌شوند.

نمایش خبر  بیش از 300،000 نفر در سال 2023 شهروند کانادا شدند.

کاندیداهایی که در این انتخاب دعوت‌نامه دریافت کردند، از زیرگروه‌های نیروی کار ماهر، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و همچنین نیروی کار مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای بودند و بسته به جریان ، به حداقل امتیاز بین ۷۷ تا ۱۲۵ نیاز داشتند.

از چند هفته پیش، این استان انتخاب‌هایی را هم برای متقاضیان مشاغل خاص برگزار می‌کند که برای رفع نیازهای رو به افزایش نیروی کار خود در بخش‌های خاص اقتصاد، به آن‌ها نیاز دارد. این هفته بریتیش کلمبیا از افراد زیر دعوت کرد:

  • 43 مربی خردسال(NOC4214) با حداقل امتیاز 70؛
  • ·     14 نیروی کارِ بخش بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 70؛
  • کمتر از 5 دستیار مراقبت‌های بهداشتی(NOC3413) با امتیاز حداقل 70؛ و
  • کمتر از پنج دامپزشک و مسئول فنی بهداشت حیوانات(NOC3114 و NOC3213) با حداقل امتیاز 78.

مانیتوبا

در 7 آوریل، برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا (MPNP) از 223 متقاضی دعوت کرد تا درخواست دهند. دعوت‌نامه‌ها به سه جریان مهاجرتی تقسیم شدند:

  • کارکنان ماهر در مانیتوبا-15 دعوت‌نامه با حداقل امتیاز 739؛
  • کارکنان ماهر خارج از کانادا-33 دعوت‌نامه با حداقل امتیاز 683؛ و
  • جریان آموزش بین‌المللی-34 دعوت‌نامه بدون نیاز به امتیاز.

از مجموع افرادی که دعوت شده‌اند، ۳۰ نفر در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل داشتند.

افرادی که علاقه‌مند به نامزدی از مانیتوبا هستند، ابتدا باید یک پروفایل اعلام علاقه‌مندی (EOI) در MPNPثبت کنند. مانیتوبا پروفایل‌های متقاضیان را بر اساس فاکتورهای انسانی و ارتباط آن‌ها (متقاضیان) با این استان از ۱۰۰۰ امتیازدهی می‌کند. سپس MPNP برای متقاضیانِ واجد شرایطی که می‌توانند برای گواهی استانی تحت برنامه‌های نیروی کار ماهر در مانیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از کانادا درخواست دهند، دعوت‌نامه صادر می‌کند.

نمایش خبر  در کدام صنایع کانادایی ممکن است برای استخدام نیاز به بررسی پرونده کیفری باشد؟

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420