Skip to content
برنامه کاندیدای استانی منیتوبا چیست؟

تاریخ انتشار

برنامه کاندیدای استانی منیتوبا چیست؟

اولین برنامه کاندیدای استانی کانادا حالا در طی یک سال بیش از ۵ هزار متقاضی را گزینش می کند.

منیتوبا اولین استان بود که برنامه کاندیدای استانی خود را در سال ۱۹۹۸ راه اندازی کرد . از زمان راه‌اندازی آن منیتوبا به شدت از مهاجرت به این استان از طریق این برنامه بهره‌مند شده است، که نقش مهمی در جمعیت استان، رشد اقتصادی و نیروی کار بازی کرده است.

منیتوبا یک گزینه بسیار محبوب برای تازه واردان به کانادا می باشد. بیش از ۹۰ درصد از کاندید های استانی در سال اول شغلی به دست می آورند، و نرخ حفظ مهاجرت در منیتوبا بسیار بالا می باشد. تقریبا ۹۰ درصد از کاندیدها تصمیم می‌گیرد که در این استان باقی بمانند. منیتوبا دارای روند مهاجرتی پایه و ارتقا یافته می باشد. روند مهاجرت ارتقا یافته به این معنا است که این روند با سیستم اکسپرس اینتری هم راستا است که دولت فدرال از آن برای مدیریت درخواست های حامد دائم استفاده می کند. اکسپرس اینتری به متقاضیان مهاجرت ای بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز ارائه می دهد . متقاضیان با بالاترین امتیازات برای درخواست اقامت دائم دعوت می شوند.

اگر از برنامه استانی ارتقا یافته یک گزینش دریافت کنید ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت کرده که ضرورتاً تضمین می کند که متقاضی مهاجرتی دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم را دریافت خواهد کرد.

روند های پایه نیازمند این هستند که متقاضی گزینش استانی را برای درخواست مستقیم به اداره مهاجرت کانادا به دست آورد.

روندهای مهاجرت منیتوبا

۵ گزینه برای افرادی که قصد مهاجرت به این استان را دارند وجود دارد.

روند نیروی کار متخصص در منیتوبا روند نیروی کار متخصص برون‌مرزی 

روند سرمایه گذار منیتوبا روند آموزش بین المللی

 اقدامات جامعه موردن

روند نیروی کار متخصص در منیتوبا

نمایش خبر  به عنوان یک تازه وارد برای اولین بار به کانادا سفر می کنید؟ در اینجا درمورد آمادگی برای آن میخوانید

این روند برای نیروهای کار خارجی موقت و فارغ التحصیلان بین المللی است که در حال حاضر در منیتوبا مشغول به کار هستند، و دارای یک پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت می باشند. این رو شامل دو روش است روش تجربه کار منیتوبا و روش استخدام مستقیم کارفرما.

روش تجربه کار منیتوبا برای افرادی است که در حال حاضر دارای مجوز کار موقت و مشغول به کار در استان می باشند روش استخدام مستقیم کارفرما ، متقاضی را ملزم می‌کند که با یکی از نمایندگان برنامه کاندیدای استانی منیتوبا و یک کارفرمای منیتوبا مصاحبه ای داشته باشد، که خارج از کانادا انجام می شود. شما باید دعوت نامه درخواست را پیش از درخواست از طریق این روش دریافت کرده باشید.

روند نیروی کار متخصص برون مرزی

این روند برای آن دسته از نیروهای کار متخصص واجد شرایط است که ممکن است خارج از کانادا حضور داشته باشند. اما می توانند روابط قوی با این استان را نشان دهند. شما ممکن است در صورت حضور در کانادا واجد شرایط شناخته شوید. این روند شامل دو روش است روش اکسپرس انتری منیتوبا و روش سرمایه انسانی.

روش اکسپرس انتری منیتوبا برای آن دسته از متقاضیان دارای پروفایل اکسپرس اینتری و متقاضیانی است که برای برنامه کاندیدای استانی منیتوبا واجد شرایط شناخته می‌شوند. متقاضی باید در یک شغل که در فهرست مشاغل مورد نیاز است آن ذکر شده است دارای تجربه کار قوی و ارتباط قوی با منیتوبا باشد.

روش سرمایه انسانی برای آن دسته از نیروهای کار متخصص خارجی با کار در استان در مشاغل مورد نیاز می باشد.

روند سرمایه گذاری بیزینس منیتوبا

این روند برای افرادی مناسب است که میخواهند تجارتی را در منیتوبا راه اندازی کنند این روان شامل دو قسمت است. بخش سرمایه گذاری کشاورزی یا بخش کارآفرینی.

نمایش خبر  5 شهر کانادایی در میان 100 شهر برتر دنیا برای زندگی

در روش سرمایه گذاری کشاورزی متقاضیان گداره تجربه در تجارت کشاورزی هستند، می توانند برای اقامت و راه‌اندازی یک زمین کشاورزی به این استان مهاجرت کنند.

در روش کارآفرینی استان می‌تواند مالکان بیزینس خارجی را برای ورود به منیتوبا بررسی و بکار گیرد. به منظور آنکه مالکان بیزینس انتخاب شوند، باید دارای توانایی خرید یا تاسیس یک تجارت یا مالکیت مشترک یک بیزینس را داشته باشند آنها باید در دو سال اول در منیتوبا این کار را انجام دهند.

روند تحصیلات بین المللی

روند تحصیلات بین المللی برای آن دسته از فارغ التحصیلان بین المللی از منیتوبا میباشد که می‌خواهند در این استان برای تمام عمر بمانند. این روند به فارغ التحصیلان که نیازهای بازار کار را برآورده می کنند، یک روش سریع برای رسیدن به اقامت دائم ارائه می دهد.

این روند دارای سه مسیر میباشد، مسیر استخدام شغلی، مسیر اینترشیپ فارغ التحصیلی و مسیر کارآفرین دانشجو.

مسیر استخدام شغلی برای فارغ التحصیلان آموزش عالی است که دارای وضعیت استخدام طولانی مدت در یک شغل مورد نیاز در استان می باشند.

روش اینترشیپ فارغ التحصیلی برای دانشجویان فارغ التحصیل مقطع ارشد و دکترای بین المللی است که بامیکا س انتر شیپ داشته اند..

روش کارآفرین دانشجویی بین المللی به فارغ‌التحصیلان بین المللی از یک موسسه آموزشی در منیتوبا فرصت کارآفرین شدن در این استان را می دهد.

اقدامات مهاجرتی جامعه موردن

موردن یک شهرستان در جنوب غرب وینپگ است که به طور فعال به دنبال مهاجران برای کار در مشاغل خاص برای برآورده کردن نیازهای بازار و کار استان و تبدیل شدن به موقع دائمی کانادا است.

به منظور واجد شرایط شدن برای این روند شما باید دارای ذهن مشخص از تحصیلات زبان و تجربه کار باشید. علاوه بر این باید به یکی از بخش های کانادا ارتباطی داشته باشید و پول کافی برای اقامت در موردن را داشته باشد

نمایش خبر  چگونه از قطر به کانادا مهاجرت کنیم

سیستم برنامه استان مانیتوبا چگونه کار میکند

منیتوبا چند برنامه مهاجرتی مختص جذب استعدادهای بین المللی برای اقامت در این استان دارد. دولت استانی از طریق برنامه کاندیدای استانی منیتوبا مهاجرت خود را مدیریت می‌کند که از درخواست های مهاجرتی برای دولت فدرال حمایت می کند. استان های کانادایی توانایی صدور وضعیت اقامت دائم را ندارند اما می توانند با صدور گزینش استانی به یک درخواست کمک کنند.

اگر می خواهید از یک گزینش از سوی استان منیتوبا بهره مند شوید شما باید یک توضیح علاقه مندی در برنامه کاندیدای استانی منیتوبا ثبت کنید. این شما را در موقعیتی قرار می دهد تا بتوانید از طریق روند نیروهای کار متخصص در منیتوبا و نیروهای کار متخصص برون مرزی یک توصیه نامه درخواست دریافت کنید.

سپس منیتوبا بر اساس فاکتورهای انسانی مانند ارتباط افراد با استان یک امتیاز از 1000 امتیاز به متقاضی می دهد.

دسته نیروهای کار متخصص و روند نیروهای کارآمد متخصص برون‌مرزی به نحوی طراحی شده اند تا به این استان را نجات دهند آن دسته از متقاضیانی را برگزیند که نیازهای بازار کار را به خوبی برآورده می کند.

متقاضیان برون‌ مرزی باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق داشتن روابط خانوادگی تجربه قبلی در استان یا یک دعوت نامه از طریق اقدامات استخدام استراتژیک منیتوبا به اثبات برسانند. نیازی نیست که در زمان درخواست در استان حضور داشته باشید.

به منظور دریافت دعوت نامه تحت روند نیروهای کار متخصص در منیتوبا باید یک پیشنهاد شغل تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید. فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود در مناطق را تکمیل می‌کنند می‌توانند تحت روند تحصیلات بین المللی توصیه نامه درخواست دریافت کنند. این در شرایطی است که مهارت های مورد نیاز استان را دارا باشند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420