Skip to content
برنامه های کاندیدای استانی 

تاریخ انتشار


    

کانادا بررسی ۱۱ برنامه کاندیدای استانی که در سرتاسر کانادا برقرار هستند.

برنامه های کاندیدای استانی در ۱۱ استان و منطقه کانادا به عنوان ابزاری برای هر منطقه جهت گزینش متقاضیان مهاجرتی علاقه‌مند به اقامت زندگی و کار در یک منطقه خاص در کانادا برقرار هستند.

 در حال حاضر ۸۰ روند برنامه کاندیدای استانی برای مهاجران کانادایی در دسترس می باشند. در ادامه مروری بر هر یک از استان ها و برنامه های کاندیدای استانی خاص آن ها خواهیم داشت.

نکته بسیاری از روندها دستمزد های متغیر و منحصر به فرد خود، شرایط و ضوابط خاص درخواست مانند داشتن پیشنهاد شغلی و موجود و اقدامات مربوط به فرآیند آن درخواست به خصوص را دارند.

در ادامه جزئیات دقیق در رابطه با هر استان و روندهای آنها را مشاهده می کنید..

برنامه مهاجرتی مزیت آلبرتا

برنامه مهاجرتی آلبرتا ۸ روند مختلف برای نیروهای کار و کارآفرینان ای دارد که نسبت به اقامت در استانهای دشتی علاقه‌مند هستند این روندها شامل موارد زیر می باشد:

برای نیروهای کار: روند فرصتهای آلبرتا، روند اکسپرس انتری کلی آلبرتا، روند فنی سریع آلبرتا و روند بازیابی روستایی.

برای کارآفرینان: روند کشاورزی , روند کارآفرین فارغ التحصیلی، روند کارآفرین فارغ التحصیل خارجی، و روند کار آفرین روستایی.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا سه روند کلی برای مهاجران علاقه مند به زندگی در یکی از زیباترین استانهای کانادا ارائه می دهد.

این روندها که مسیر های مهاجرتی مختلفی را برای هفت گروه ارائه می‌دهند مطابق زیر هستند:

روند مهاجرت تخصصی : به دسته های شخصی برای نیروهای کار متخصص، افراد حرفه‌ای حوزه سلامت، فارغ التحصیلان بین المللی، فارغ تحصیلان مقطع عالی بین المللی و نیروهای کار نیمه متخصص و سطح جنرال تقسیم‌بندی می‌شوند.

روند اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا: این روند به دسته ها برای نیروی کار متخصص، افراد حوزه سلامت، فارغ التحصیل بین المللی، و فارغ التحصیل مقطع عالی بین المللی تقسیم بندی می شوند.

مهاجرت کارآفرینی: این روند به دسته پایه، دسته پایلوت منطقی و دسته پروژه های استراتژیک تقسیم بندی می شوند.

برنامه کاندیدای استانی منیتوبا: برنامه کاندیدای استانی منیتوبا از طرف افراد مورد استفاده قرار میگیرد که علاقمند به ورود به مرکزی ترین استانها از طریق روند های برنامه کاندیدای استانی در پنج گروه هستند.

نیروی کار متخصص در روند منیتوبا: شامل یک روند تجربه کار منیتوبا و یک روند استخدام مستقیم کارفرما می باشد.

روند برون مرزی نیروی کار متخصص که شامل یک روند اکسپرس انتری منیتوبا و یک روند سرمایه انسانی است.

 روند سرمایه گذار تجاری منیتوبا: که شامل یک روند سرمایه گذار کشاورزی یک روند کارآفرینی است.

 روند تحصیلات بین المللی: که شامل یک روند استخدام کاری و یک روند اینترشیپ فارغ التحصیلی و یک روند کارآفرینی دانشجویی بین المللی است.

نمایش خبر  سه شهر کانادایی در بین قابل سکونت ترین شهر های دنیا رتبه بندی شدند

روند جامعه موردن: برای مابقی نیروهای کار( در فرصت‌های شغلی مشخص مانند نجاران، آشپزان، لوله کش ها،..)مختص شهرستان موردن در منیتوبا.

برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک

 برای هر فردی که به دنبال مهاجرت به کانادا و زندگی در بزرگترین استان ساحلی این کشور میباشد. برنامه کاندیدای استان نیوبرانزویک ۵ روند مهاجرتی مختلف را ارائه می‌دهد، که از این طریق می‌توانید این احتمال را مورد بررسی قرار دهید. این روند ها شامل موارد زیر می باشند.

 روند اکسپرس انتری: برای آن دسته از متقاضیانی که بیشترین احتمال برای آنها وجود دارد از این جهت که بتوانند نیازهای خاص این منطقه جغرافیایی با توجه به بازار کار آن را برآورده سازند.

به یاد داشته باشید که این روند در زمان نوشتن این مقاله درخواستی را تا اطلاع ثانوی دریافت نمی کند.

روند نیروی کار متخصص برای آن دسته از متقاضیانی که دارای پیشنهاد شغلی دائم تمام وقت هستند روند مهاجرت تجاری برای آن دسته از افرادی که در حال برنامه ریزی برای داشتن یک بیزینس و مدیریت فعالان می باشند.

 روند اقدامات استراتژیک: برای نیروهای کار فرانسوی‌زبان که تمایل دارند به طور دائمی در نیوبرانزویک اقامت و کار کنند، و دارای مهارت های مشخص، تحصیلات، تجربه کار برای کمک به این استان می باشند.

 برنامه مهاجرتی آتلانتیک: برای رفع کمبودهای نیروی کار آتلانتیک در نیوبرانزویک.

برنامه کاندیدای استانی لابرادور و نیوفانلند

 ۵ روند احتمالی مختلف برای یک مهاجر به کانادا که علاقمند است تا شرقی ترین استان این کشورها برای اقامت انتخاب کند وجود دارد.

روند های مختلف در برنامه کاندیدای استان ایلام را دور و نیوفانلند مطابق زیر هستند.

نیروی کار متخصص اکسپرس اینتری لابرادور و نیوفانلند : برای آن دسته از نیروهای کار متخصص با پیشنهاد شغل و یک پروفایل فعال اکسپرس اینتری در اداره مهاجرت کانادا.

دسته نیروی کار متخصص برای آن دسته از نیروهای کار متخصص دارای پیشنهاد شغلی که شامل متقاضیان می شود که در حال حاضر با یک مجوز کار معتبر در استان حضور دارند.

 دسته فارغ التحصیل بین المللی: برای فارغ التحصیلان اخیر که مجوز کار پس از فارغ التحصیلی و پیشنهاد شغلی دارند.

 دسته کارآفرین بین المللی : برای آن دسته از متقاضیانی که برای یک سال با مجوز کار موقت خود تجارت خود را به راه انداخته اند و قصد آغاز مدیریت مشترک یا خرید یک بیزینس را دارند.

 دسته کارآفرین فارغ التحصیل بین المللی: برای آن دسته از فارغ التحصیلان از یک موسسه آموزش عالی استانی که به دنبال اقامت مالکیت مشترک یا اداره یک بیزینس میباشند.

 پایلوت مهاجرتی آتلانتیک: یک برنامه مهاجرتی سریع فدرال برای استخدام ملیت های خارجی برای مشاغلی که توسط افراد محلی پر نمیشوند.

نمایش خبر  چرا کمتر بودن فرانسوی زبانان در کانادا می‌تواند به شانس مهاجرت شما کمک کند

برنامه کاندیدای نوا اسکوشیا:

نواسکوشیا استانی است که به خاطر ۱۳ هزار کیلومتر ساحل به عنوان زمین بازی اقیانوسی کانادا شناخته می شود.

برای هر فردی که به دنبال زندگی در این استان،دومین کوچکترین استان کانادا، است، نحوه روند مختلف از طریق برنامه کاندیدای استان نوااسکوشیا برقرار میباشد.

تجربه نواسکوشیا اکسپرس انتری

اولویت های بازارکار نوا اسکوشیا 

اولویت های بازار کار نواسکوشیا برای پزشکان

 روند نیروی کار متخصص

 روند مشاغل مورد نیاز

 روند مشاغل مورد نیاز فارغ التحصیل بین‌المللی

 روند کارآفرینی

 روند کارآفرین فارغ‌التحصیل بین المللی روند پزشکان

برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو

پرجمعیت ترین استان کانادا و تاریخی ترین از نظر مهاجرت اونتاریو میباشد. آنتریو چهار دسته مختلف در برنامه کاندیدای مهاجرتی این استان را برای تازه واردان کانادایی واجد شرایط دارد.

این دسته ها عبارتند از موارد زیر:

دسته سرمایه انسانی: این دسته یک نام جامع و کامل برای گروهی از برنامه ها است که مطابق زیر تقسیم بندی شده اند. اولویت های سرمایه انسانی که شامل برنامه نیروی کار متخصص فدرال و دسته تجربه کانادایی می شود. تجارت های تخصصی برای متقاضیان دارای تجربه در مشاغل تجاری واجد شرایط. و نیروهای کار متخصص فرانسوی‌زبان که برنامه های مشابه مانند اولویت های سرمایه انسانی را در دست کار دارد اما متقاضیان باید مهارت زبانی بالایی در زبان انگلیسی و فرانسوی داشته باشند.

دسته افراد دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا: که شامل روند فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و روند به فارغ التحصیلان مقطع دکتری می باشد.

دسته پیشنهاد شغل کارفرما که شامل ۳ برنامه مجزا است: روند نیروی کار خارجی و یک برنامه برای دانشجویان بین المللی و روند تخصص های مورد نیاز.

دسته بیزینس که شامل روند کار آفرین می باشد.

برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد

کوچکترین استان کانادا سه راه مهاجرتی مختلف را در اختیار مهاجران علاقمند به این استان در کانادا ارائه می دهد.

این روند تا تحت برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد مطابق زیر می باشند:

اکسپرس اینتری برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد برای آن دسته از متقاضیان که دارای یک پروفایل معتبر اکسپرس اینتری می باشند.

دسته تاثیر بازار کار : که شامل یک روند نیروی کار متخصص و روند نیروی کار مهم و یک روند فارغ التحصیل بین المللی است.

دسته تصویر بیزینس برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل دارند در یکی از بیزینس های جزیره پرنس ادوارد سرمایه‌گذاری کنند.

برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان

برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان دورنمای برای تازه واردان به کانادا از طریق ۴ روند مختلف فراهم می آورد که بتواند به این استان مهاجرت کنند.

این روند را مطابق موارد زیر می باشد: 

نمایش خبر  کانادا دستورات واکسن COVID-19 را برای همه مسافران از جمله کسانی که دارای سوابق کیفری هستند لغو کرده است

دسته نیروی کار متخصص بین‌المللی که شامل روند مشاغل فنی، یک روند پیشنهاد شغل، یک شغل روند های مورد نیاز و مسیری برای اکسپرس اینتری ساسکاچوان میباشد.

دسته تجربه ساسکاچوان که شامل ۶ مسیر است- برای نیروهای کار متخصص دارای مجوز کار ، نیروهای کار کشاورزی نیمه متخصص با یک مجوز کار ، افراد حرفه‌ای حوزه سلامت، پروژه های بخش گردشگری ، دانشجویان و پروژه های مربوط به رانندگان ماشین سنگین.

دسته کشاورزی و کارآفرینی ، که شامل یک دسته فرعی کارآفرینی و یک دسته فرعی برای مالکان کشاورزی و اپراتورها می باشد.

دسته کارآفرین فارغ التحصیل بین المللی: برای فارغ التحصیلان بین المللی از موسسات آموزش عالی قابل قبول است چونان که علاقمند به آغاز یک بیزینس هستند.

برنامه کاندیدای مناطق شمال غرب

این برنامه شامل دو برنامه مجزا است که در اختیار علاقه مندان مهتجرت به این منطقه قرار می‌گیرد و شامل چهار روند است که از آن طریق این علاقه مندان می توانند در این منطقه اقامت و کار کنند.

طرح برنامه مدیریت کارفرما مناطق شمال غرب روند های زیر وجود دارد:

سیستم اکسپرس اینتری برای نیروهای کار متخصص

نیروی کار متخصص برای متقاضیانی که در یک از موقعیت های شغلی تخصصی پیشنهاد استخدام دریافت کرده اند و حداقل برای شش ماه در آن فرصت شغلی مشغول به کار بوده اند.

مشاغل نیمه تخصصی و سطح جنرال: برای متقاضیانی که برای حداقل ۶ ماه در یک فرصت شغلی سطح جنرال مشغول به کار بوده اند و این منطقه آنها را قادر به کمک در کمبود های شغلی موجود می شناسد.

تحت برنامه مهاجرت بیزینس برای متقاضیان وجود دارد که توانایی آغاز به دست آوردن یا سرمایه گذاری در یکی از بیزینس های مناطق شمال غرب را دارند.

برنامه کاندیدای یوکن

نسخه یوکن از برنامه کاندیدای استانی برنامه کاندیدای یوکون نامیده می شود. و دارای ۵ روند می باشد، که از آن طریق نیروهای کار کانادایی می تواند در این منطقه اقامت یابند. این روند تا مطابق زیر هستند:

اکسپرس اینتری یوکون برای آن دسته از متقاضیان دارای پیشنهاد شغل دائمی و تمام وقت

نیروی کار متخصص: برای آن دسته از متقاضیان تحت حمایت یک فرد کارفرمایی بومی برای اقامت دائم کانادایی.

نیروی کار اثر مهم برای متقاضیان بدون تخصصی آن نیمه متخصص تحت حمایت یک کارفرما برای مشاغل مورد نیاز.

برنامه کاندیدای بیزینس یوکن برای متقاضیان با تجربه تجاری ثابت شده که قصد آغاز یک بیزینس جدید مشارکت در یک تجارت موجود یا خرید یا راه اندازی یک بیزینس را دارند.

پایلوت جامعه یوکون: برای متقاضیان گزینش شده و ایجاد امکان و کار برای چند کار را به طور همزمان