Skip to content
بانکداری در کانادا : از کجا شروع می کنید؟

تاریخ انتشار

اجازه دهید شما را برای موفقیت در زمینه بانکداری در کانادا آماده کنیم. 

تازه به کانال ورود پیدا کرده اید و قصه کارهای بانکداری را انجام دهید دسترسی آسان و ساده به پول مورد نیاز خود داشته باشید. 

باز کردن حساب کاربری به مصر رسیدند یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید اما انتخاب ها می توانم پیچیده باشد. چه حسابی؟ کجا؟ چه کسی نیاز های شما را به بهترین نحو به عنوان یک تازه وارد به کشور درمی‌یابد؟ بانکداری در کانادا نسبت به بانکداری در کشورهای دیگر متفاوت است. 

این مقاله این روند را برای شما آسان‌تر می‌کند. 

چه حساب های بانکی را در کانادا نیاز خواهید داشت؟

بهترین راه برای شروع مسیر بانکداری کانادایی شما باز کردن سه نوع مهم حساب است: یک حساب جاری، یک حساب ذخیره و یک حساب کارت اعتباری. 

برای باز کردن این حساب ها ابتدا باید فرم های اولیه تایید هویت مانند، نام قانونی، آدرس شما در کانادا و شماره تلفن را به منظور تکمیل پروفایل حسابتان ارائه دهید. از شما خواسته می‌شود تا مدارک شناسایی دولت رسمی مانند پاسپورت، گواهینامه رانندگی یا فرم های دیگر صادر شده از سوی دولت را نیز ارائه دهید و برای برخی از موارد از شما ممکن است درخواست مجوز کار مجوز تحصیل یا اسناد ورود به کشور خواسته شود. 

در اینجا دو گام ساده برای آغاز این مراحل در کانادا وجود دارد: 

گام اول: درک تفاوت بین حساب ذخیره و جاری در کانادا و نحوه استفاده از آنها

در کانادا: دو نوع حساب خاصی وجود دارد، یک حساب ذخیره و دیگری حساب جاری اکثر کانادایی های جدید ممکن است بخواهند هر دوی آن‌ها را داشته باشند. اجازه دهید مقایسه ای سریع انجام دهیم.  

حساب جاری: این نوع حسابی از که برای معاملات روزانه و منظم انجام می شود این حساب شامل خرید،پرداخت صورتحساب اجاره و موارد مشابه، همچنین برای دریافت درآمد از سوی کارفرما است. حساب شما از طریق کارت اعتباری برای گرفتن پول نقد از دستگاه خودپرداز یا شعب بانک در دسترس است و می تواند برای خرید در مغازه ها از طریق خرید آنلاین مورد استفاده قرار گرفت. 

نمایش خبر  نخست وزیران توصیه هایی برای بهبود مهاجرت ارائه می کنند

حسابهای جاری معمولاً بهره ندارند و ممکن است شامل کارمزد ماهانه با یک کارمزد اعمالی بر تراکنشها مانند بازپس‌گیری، چک ها، پرداخت صورتحساب و خرید همراه باشند. به دنبال آن دسته از حسابهای جاری باشید که تعداد درستی از تراکنش های ماهانه که نیاز دارید را برای شما انجام دهند. حتی در شرایط بهتر حسابهای جاری را پیدا خواهید کرد که تراکنش های نامحدود انجام میدهند مانند حساب جاری نامحدود تی دی. 

یک حساب ذخیره برای کنار گذاشتن پولی استفاده می شود که به آن نیازی ندارید برای مثال ممکن است بخواهید برای تحصیل، خرید منزل، یا پرداخت برای تعطیلات، عروسی یا اتفاقات غیر منتظره مانند خراب شدن اتومبیل پولی ذخیره کنید. برخلاف حسابهای جاری حسابهای نوع ذخیره به شما سود می پردازند ، بنابراین زمانی پول خود را بیرون بکشید که واقعاً به آن نیاز دارید. پولی که تعیین حساب قرار میدهید بهره خواهد داشت. این یک پول اضافی است که در حساب شما افزایش می یابد تا به ذخیره پول برای اهداف آتی شما کمک کرده باشد. 

برای رسیدن به اهداف خود در این زمینه می‌توانید یکی از مورد های زیر را برگزینید:

حساب ذخیره روزشمار تی دی

حساب ذخیره به تی دی

حساب ذخیره بهره بالا تی دی

گام دوم: برای یک کارت اعتبار کانادایی درخواست دهید

کارت اعتباری کارتی است که می تواند برای خرید پرداخت صورتحساب و دریافت پول نقد مورد استفاده قرار گیرد البته این مورد به نوع کارت وابسته است. راحت ترین راه ?ای در نظر گرفتن یک کارت اعتباری به عنوان نوعی از وام کوتاه مدت است وقتی که یک حساب کارت اعتباری باز میکنید شرکت کارت اعتباری شما یک محدودیت اعتبار برای شما تعیین می کند بر اساس این محدودیت کارت اعتباری شما این امکان را به شما می‌دهد تا برای خرید و پرداخت از آنها پول قرض بگیرید. 

نمایش خبر  استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا، کبک، مانیتوبا، آلبرتا و نیوبرانزویک در آخرین نتایج مهاجرت استانی دعوتنامه فرستادند

گرفتن کارت اعتبار کانادایی مزیت هایی را برای شما به همراه دارد. داشتن یک

داشتن کارت اعتباری در کانادا بسیار مهم است . چرا که این کار به شما کمک می کند فرایند رهن خانه وام اجاره آپارتمان را انجام دهید یک راه خوب برای ایجاد اعتبار درخواست برای کارت اعتباری است. با استفاده ی منظم از کارت اعتباری خود و پرداخت صورت حساب ماهانه می توانید سوابق اعتبار خود را ارتقا دهید. داشتن یک کارت اعتباری خرید را برای شما آسان می کند و در بسیاری از موارد به نسبت پولی که خرج میکنید پاداش دریافت می‌کنید اگر به دنبال اولین کارت اعتباری کانادایی خود هستید مهم است که بدانید کارت های مختلف چطور کار میکند و چطور می‌توان از آن‌ها به نفع خود استفاده کرد. 

تی دی کارت های اعتباری مختلفی با پاداش های هیجان انگیز را ارائه می دهد.

آیا برای انتخاب بانک کانادایی خود آماده هستید ابتدا نگاهی به تی دی بیاندازید. 

این موسسه با تازه واردان به عنوان بخشی از خانواده خود برخورد میکند. این سازمان از پکیج بانکداری جدیدی برای خوش آمد گویی به شما سخن می گوید.

این پکیج ذخیره پول و مزیت هایی را در برای حساب های جاری ارائه می دهد‌‌. همچنین امکان انتقال پول به صورت بین المللی را فراهم می آورد . هر چیزی در آن با توجه به نیازهای تازه واردان به کشور طراحی و تنظیم شده است.

زمانی که به کانادا برسید می‌تواند یک قرار ملاقات با این موسسه تنظیم کنید ، و آنها به شما کمک می‌کند تا نیازهای بانکداری کانادایی خود را برآورده سازید. به هر سوالی که شما داشته باشد پاسخ می دهند.

نمایش خبر  کانادا چهارمین قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه ها را از ماه جولای برگزار می کند

نمایندگان چند زبانه ما و انجمن‌های بانکداری شخصی آماده کمک به راهنمایی شما از طریق محصولات و خدمات ما برای تضمین این که می‌تواند تا خود را به راحتی پیدا کنید هستند. 

علاوه بر این می‌توانید اطلاعات بیشتر را از طریق بوکلت خوشامدگویی کار نداری ما که به ۱۱ زبان ارائه شده است به دست آورید.

چرا باید تی دی انتخاب کنیم؟

۱۵۰ سال کمک به کانادایی ها

این بانک تاریخچه افتخارآمیز ای برای ارائه راه حل های مالی به کانادا ای آن بیش از ۱۵۰ سال داشته است. 

علاوه بر این ، یک قرن تجربه کمک به حل چالشهای سیستم بانکداری کانادایی داریم. با بیش از ۱۰۰۰ شعبه و شهرتی در خدمات مالی به یکی از بزرگ ترین و قابل اعتماد ترین سرویس های بانکداری در کانادا تبدیل شده‌ایم. و در حال حاضر به ۱۶ میلیون کانادایی خدمات می دهیم.

خدمات ما شامل پشتیبانی آنلاین و ارائه خدمات مورد علاقه تازه واردان در موضوعاتی مانند موارد بنیادین بانکداری و مهاجرت به کانادا موارد ضروری اعتبار سازی و غیره است. علاوه بر این با بیش از ۶۰ زبان در بیش از ۱۱۰۰ شعبه خود به دنبال خدمات بیشتر به شما هستیم. برای راحتی شما برای ساعات بیشتری باز هستیم و هزاران ATM در سرتاسر کانادا برای کمک به شما برای مراقبت از بانکداری روزانه به صورت سریع و آسان داریم.

آیا برای ورود به کانادا آماده‌اید؟

یک قرار ملاقات برای صحبت با یکی از مشاوران این مجموعه تنظیم کنید و در مورد پکیج های بانکداری برای تازه واردان صحبت کنید‌ می‌تواند قرار ملاقات را همین حالا به صورت آنلاین رزرو کنید یا از وبسایت این مجموعه برای اطلاعات بیشتر بهره مند شوید