Skip to content
اونتاریو مالیات فروش هماهنگ (HST) ایالتی را بر روی برخی از ساختمان‌های اجاره‌ای جدید حذف می‌کند

تاریخ انتشار

در 1 نوامبر، دولت اونتاریو اعلام کرد که کل مقدار مالیات فروش هماهنگ (HST) ایالتی را برای ارتقای اجاره‌ای جدید حذف می‌کند.

این اقدام برای مسکن‌های اجاره‌ای جدید مانند ساختمان‌های آپارتمانی، خانه‌های دانشجویی و مسکن سالمندان که به طور خاص برای اقامت اجاره‌ای بلند مدت ساخته شده‌اند، اعمال خواهد شد، اگر شرایط را برآورده کنند.

دولت می‌گوید که بازپرداخت تقویت شده برای پروژه‌های واجد شرایطی که ساخت آن‌ها بین 14 سپتامبر 2023 و 31 دسامبر 2030 آغاز شده و تا 31 دسامبر 2035 ساخت آن‌ها تکمیل می‌شود، اعمال خواهد شد.

برای واجد شرایط بودن برای بازپرداخت، واحدهای مسکونی جدید باید در ساختمان‌هایی باشند که حداقل چهار واحد آپارتمان خصوصی یا 10 اتاق یا سوئیت خصوصی دارند و حداقل 90٪ از واحدهای مسکونی برای اجاره بلند مدت تعیین شده باشند.

استان برخی اقدامات را برای ایجاد قیمت اجاره مناسب انجام می‌دهد این آخرین مرحله از یک سری اقدامات است که اونتاریو برای بهبود قابلیت پرداخت پس از انتشار یک برنامه اقدام مسکن در سال 2022 انجام داده است.

در حال حاضر یک بازپرداخت مالکیت مسکونی جدید در اونتاریو وجود دارد اما فقط برابر با 75٪ از بخش ایالتی HST است، تا حداکثر مبلغ 24,000 دلار. بازپرداخت پیشنهادی جدید 100٪ از HST ایالتی خواهد بود، بدون حداکثر مبلغ.

برای مثال، یک واحد اجاره دو خوابه با ارزش 500,000 دلار یک بازپرداخت مالیاتی ایالتی به ارزش 40,000 دلار دریافت خواهد کرد. هنگام ترکیب با بازپرداخت فدرال در قانون اخیر قابلیت پرداخت و مسکن، به ارزش تا 25,000 دلار، این به معنی است که توسعه‌دهندگان در اونتاریو می‌توانند از تا 65,000 دلار در بازپرداخت مالیاتی بهره‌مند شوند.

نمایش خبر  قرعه کشی BC PNP: بیش از 160 نیروی کار، فارغ التحصیل و کارآفرین دعوت شدند.

برای کمک به کاهش برخی از فشارها بر روی اجاره‌کنندگان موجود، اونتاریو همچنین افزایش سالانه اجاره را زیر نرخ تورم محدود کرده است. با این حال، این فقط برای واحدهایی اعمال می‌شود که قبل از نوامبر 2018 ساخته شده‌اند. همچنین، حتی در واحدهای قدیمی‌تر، اگر یک مستاجر خارج شود، مالک می‌تواند اجاره را برای سال اول مستاجر بعدی به هر اندازه‌ای که دوست دارد افزایش دهد. این یک مانع قابل توجه برای قابلیت پرداخت برای اجاره‌کنندگانی است که از خارج کشور می‌آیند یا هر کسی که نیاز به حرکت به یک آپارتمان جدید دارد.

مهاجرت در اونتاریو داده‌های اخیر از Rentals.ca، یک وب‌سایت محبوب شکار آپارتمان، نشان می‌دهد که هشت شهر اونتاریو در فهرست 10 شهر گران‌ترین برای اجاره در کانادا هستند.

دولت اونتاریو امیدوار است که بازپرداخت کمک کند تا توسعه‌دهندگان را تشویق کند تا واحدهای اجاره‌ای بیشتری در اونتاریو بسازند، که بیشترین تازه واردان را در هر استانی در کانادا دارد. داده‌های سرشماری 2021 نشان می‌دهد که در سال 2021، نزدیک به نیمی (46.6٪) از جمعیت زندگی در تورنتو، بزرگترین شهر کانادا، مهاجر بودند.

همچنین، براساس گزارش اخیر Desjardins، تامین کافی در اونتاریو برای برآورده کردن تقاضای بالا وجود ندارد، به خصوص زمانی که احتمال رشد آن وجود دارد. این به معنی است که بسیاری از تازه واردان جوان و سایر استعدادهای برتر ممکن است انتخاب نکنند که در اونتاریو تسطیح کنند و اقتصاد استانی ممکن است در بلند مدت آسیب ببیند.

مهاجرت در کانادا افزایش خواهد یافت جمعیت کانادا در ابتدای امسال به نقطه عطفی از 40,000,000 نفر رسید، رشد بیش از یک میلیون نفر در یک سال.

نمایش خبر  پنج کاری که باید در هفته اول خود به عنوان یک ساکن دائم یا کارگر خارجی در کانادا انجام دهید

علاوه بر این، اخیراً مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه سطوح مهاجرت برای سال‌های 2024-2026 را منتشر کرده است، که هدف‌های مهاجرت برای سه سال آینده را تعیین می‌کند. در هر دو سال 2025 و 2026، کانادا انتظار دارد 500,000 نفر جدید به عنوان مقیم دائم پذیرفته شود. این شماره‌ها شامل کارگران موقت یا دانشجویان بین‌المللی نمی‌شود.

IRCC همچنین اخیراً گزارش استراتژیک مهاجرت جدیدی منتشر کرده است که می‌گوید به جلو، هدف‌ها و سیاست‌های مهاجرت اداره باید جامع‌تر باشند و شامل مشاورات با ذینفعانی باشند که می‌توانند به اداره کمک کنند تا اعداد مهاجرت را با زیرساخت‌های موجود مانند مسکن مطابقت دهند.

گزارش همچنین اشاره به امکان ایجاد مسیرهای مهاجرت بیشتر برای تازه واردان با تجربه در ساخت و ساز دارد، که می‌تواند سرعت ساخت و ساز بیشتری را کمک کند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420