Skip to content
اونتاریو، بریتیش کلمبیا و نیوبرانزویک در آخرین قرعه کشی استانی، نامزدهایی را گزینش کردند

تاریخ انتشار

اونتاریو، بریتیش کلمبیا و نیوبرانزویک در آخرین قرعه کشی استانی نامزدهایی را گزینش کردند

سه استان کانادایی در این هفته نامزدهای خود را در زیر برنامه نامزد استانی (PNP) نامزد کرده‌اند.

دولت‌های استانی نامزدهایی را که احتمالاً به راحتی در نیروی کار استانی ادغام شوند و قادر به تاسیس اقتصادی باشند، نامزد می‌کنند.

بیشتر استان‌ها و قلمروها (به جز کبک و نوناوت) قرعه‌کشی‌های PNP را برگزار می‌کنند که نامزدهای با مشاغل خاص مانند حوزه بهداشت، فناوری و مشاغل تخصصی بدون نیاز به مدرک دانشگاهیر را مورد هدف قرار دهند. این امکان را به استان‌ها می‌دهد تا نامزدهایی را هدف قرار دهند که می‌توانند کمبود نیروی کار محلی را پر کنند. به طور مشابه، دولت فدرال از طریق وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) به زودی شروع به برگزاری قرعه‌کشی‌های اکسپرس انتری در قرعه‌کشی‌های دسته بندی شده برای مشاغل خاص و تسلط بر زبان فرانسوی خواهد کرد.

اگر نامزد PNP در پول اکسپرس انتری باشد و از طرف استان گزینش شود، به طور خودکار 600 امتیاز اضافی در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) دریافت می کند. این باعث می شود احتمال دریافت دعوتنامه برای درخواست بسیار بیشتر شود.

نامزدهای مهاجرت اقتصادی که در برنامه اکسپرس انتری نیستند همچنان می توانند برای نامزدی استانی اقدام کنند. این می تواند درخواست دائمی آنها را بطور کل تقویت کند.

نامزدی کردن با دریافت وضعیت مقیم دائمی متفاوت است. یک نامزد با نامزدی استانی هنوز باید به طور جداگانه به IRCC اعمال کند. این به این دلیل است که مهاجرت مسئولیت مشترک بین دولت های استانی و فدرال است.

نمایش خبر  آنچه باید قبل از نقل مکان به نیوبرانزویک بدانید

نتایج مهاجرت استانی 17-22 ژوئن
اونتاریو

اونتاریو در سه قرعه کشی در 20 ژوئن تحت جریان پیشنهاد کارفرما از برنامه نامزد استان اونتاریو (OINP)، 1000 نامزد را دعوت کرد.

قرعه کشی اول برای نامزدهایی با پیشنهاد شغل در روند پیشنهاد کارفرما: روند کارگر خارجی بود. استان 426 نامزد با امتیازات 36 و بالاتر را دعوت کرد کهدارای تجربه ای در شغل های تخصصی بودند.

قرعه کشی دوم برای 318 کارگر خارجی با پیشنهاد شغل در شغل های حوزه ی درمان بود. نامزدهای این قرعه کشی حداقل امتیاز 33 نیاز داشتند.

قرعه کشی نهایی 256 نامزد را در یک قرعه کشی عمومی از طریق جریان مهارت های مورد نیاز پیشنهاد کارفرما دعوت کرد. نامزدها نیاز به حداقل امتیاز 26 داشتند.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در 20 ژوئن چهار قرعه کشی هدفمند برای نامزدهای در جریان کارگر مهارت دار و فارغ التحصیلان بین المللی از BC PNP (شامل نامزدهای Express Entry) برگزار کرد. در مجموع، بیش از 144 نامزد دعوت شدند.

بزرگترین قرعه کشی 107 نامزد با شغل های فن آوری را مورد هدف قرار داد. حداقل امتیاز در سیستم ثبت نام مهاجرت مهارت (SIRS) 90 بود. SIRS مشابه با امتیاز دهی در سیستم CRS Express Entry است اما فقط برای نامزدهای BC PNP قابل اجرا است.

سه قرعه کشی باقی مانده 18 معلم و دستیار کودکان، 19 نامزد در شغل های درمان و کمتر از پنج در سایر شغل های اولویت دار را مورد هدف قرار داد. نامزدهای هر قرعه کشی حداقل امتیاز 60 نیاز داشتند.

نیوبرانزویک

نیوبرانزویک نتایج ماهانه خود را برای قرعه کشی های اکسپرس انتری استان منتشر کرده است.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: ITA در قرعه کشی, همه برنامه های جدید CRS را افزایش می دهد

این استان می گوید در طول ماه مه، در سه جریان شامل:

21 در NB Employment
10 در NB Student
62 در Occupations in Demand
به طور کل، 93 نامزد اکسپرس انتری را دعوت کرده است.
تاکنون، نیوبرانسویک در این سال 509 نامزد اکسپرس انتری استان را نامزد کرده است. مارس تاکنون پرکار ترین ماه سال 2023 بود وقتی 186 نامزد دعوت شدند. این ممکن است به این دلیل باشد که مارس همچنین پرکار ترین ماه بود برای قرعه کشی های اکسپرس انتری فدرال در حالیکه 21،667 نامزد در سطح کانادا دعوت شدند.