Skip to content
اکسپرس انتری: ITA در قرعه کشی, همه برنامه های جدید CRS را افزایش می دهد

تاریخ انتشار

IRCC دومین قرعه کشی تمام برنامه ها را پس از 18 ماه وقفه برگزار می کند.

کانادا از 1750 کاندید اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم در 20 جولای دعوت کرد. اکسپرس انتری یکی از راه‌های اصلی استقبال کانادا از مهاجران است.  در سال 2022، کانادا در مسیر پذیرش 55900 مهاجر از طریق اکسپرس اینتری است، سپس تا سال 2024 این هدف به 111500 نفر افزایش خواهد یافت.

 داوطلبان در صورتی دعوت می‌شوند که دارای امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع حداقل ۵۴۲ باشند. هیچ برنامه‌ای برای این قرعه‌کشی مشخص نشده بود، به این معنی که کاندیدهای دسته تجربه کانادایی یا برنامه کارگران ماهر فدرال پتانسیل این را داشتند که  دعوت شوند.

 شرط CRS برای قرعه کشی جدید 15 امتیاز کمتر از قرعه کشی تمام برنامه های قبلی در 6 ژوئیه است، زمانی که حداقل امتیاز برش 557 بود. همچنین، کانادا 250 دعوت نامه بیشتر در این قرعه کشی نسبت به دور قبلی یعنی 1500 دعوت نامه صادر کرد.

دومین قرعه کشی اکسپرس اینتری از دسامبر 2020

این دومین قرعه کشی همه برنامه ها از 6 ژوئیه پس از یک وقفه 18 ماهه بود، که طی آن، پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا فقط کاندیدهای واجد شرایط مهاجرت را از طریق دسته تجربه کانادایی یا برنامه کاندید استانی دعوت کردند.

 در قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه ها، IRCC CRS را از همه کاندیدها در مجموعه اکسپرس انتری، صرف نظر از اینکه برای کدام برنامه واجد شرایط هستند، در نظر می گیرد.  قبل از همه‌گیری، اکثر قرعه‌کشی‌های اکسپرس اینتری مختص برنامه نبودند، به این معنی که کاندیدهای واجد شرایط برای هر برنامه اکسپرس اینتری در صورت داشتن حداقل CRS، این شانس را داشتند که دعوتنامه درخواست را دریافت کنند.

نمایش خبر  چگونه تازه واردان می توانند در کانادا پول پس انداز کنند

 بین ژانویه 2021 و سپتامبر 2021، IRCC قرعه کشی PNP و CEC را هر دو هفته یک بار برگزار کرد.  پس از 21 سپتامبر 2021، IRCC دعوت از کاندیدهای CEC را متوقف کرد زیرا زمان مورد انتظار پردازش درخواست بیش از استاندارد شش ماهه بود.

 اگرچه IRCC به برگزاری قرعه کشی های همه برنامه ها بازگشته است، تغییرات بیشتری در سیستم اکسپرس اینتری در پیش است.  انتظار می‌رود اصلاحاتی که در لایحه C-19 اخیراً تصویب شده است در اوایل سال 2023 به اجرا درآیند. پس از اجرا، IRCC می‌تواند قرعه‌کشی‌های هدفمندی را برگزار کند که از کاندیداهای اکسپرس اینتری دعوت می‌کند تا بر اساس یک هدف اقتصادی درخواست دهند.  کاندیداها می توانند بر اساس شغل، مدرک تحصیلی، توانایی زبان یا سایر عواملی که با نیازهای بازار کار مطابقت دارد دعوت شوند.

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه برای سه برنامه مهاجرتی کانادا است: دسته تجربه کانادا، برنامه کارگران ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر فدرال.  کاندیدهای برنامه نامزد استانی در  اکسپرس اینتری پوول از قبل واجد شرایط حداقل یکی از این برنامه‌ها هستند.

 اکسپرس انتری از یک سیستم مبتنی بر امتیاز، سیستم رتبه‌بندی جامع برای رتبه‌بندی نمایه‌های کاندیداها استفاده می‌کند.  کاندیداهایی که امتیاز بالایی را کسب کرده اند، یک دعوت نامه برای درخواست دریافت می کنند و سپس می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

 پس از درخواست کاندید، یک افسر IRCC درخواست را بررسی می کند و تصمیم می گیرد. افسر بیومتریک ممکن است مصاحبه ای ترتیب دهد یا مدارک بیشتری درخواست کند.

 پس از تایید، متقاضی تاییدیه اقامت دائم را دریافت می کند.  پس از آن مرحله نهایی تکمیل فرآیند فرود و تبدیل شدن به اقامت دائم کانادا به صورت رسمی میباشد.

نمایش خبر  کانادا از ابتدای سال ۲۰۲۳ ، مشاغل در قرعه کشی های اکسپرس انتری را مورد هدف قرار می‌دهد

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420