Skip to content
اهمیت ثبت درخواست الکترونیکی کامل در روند اکسپرس

تاریخ انتشار

couple sitting in front of couch smiling. Woman reading book and man smiling forward.


این موضوع اهمیت دارد که مهاجران کانادایی دقیقاً بدانند، پس از دریافت دعوتنامه درخواست از طریق اکسپرس سنجی برای رسیدن به اقامت دائم کانادا چه مدارکی را باید ثبت کنند. اکسپرس اینتری به عنوان برترین روش مهاجرت کانادا برای افراد با ملیت های خارجی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند شناخته شده است.
محبوبیت این روند مهاجرتی بر اهمیت اطلاع از مدارک و روند دقیق ثبت درخواست می افزاید.
در واقع کانادا قصد دارد بین سال‌های ۲۰۲۶ ۲۰۲۵ از طریق در سیستم مدیریت درخواست اکسپرس اینتری ۳۰۵۹۰۰ مهاجر را در کشور بپذیرد. این سیستم در حالت های مهاجرتی انجام شده از طریق سه برنامه دسته تجربه کانادایی، نیروهای کار متخصص فدرال و برنامه تجارت های تخصصی فدرال را تحت مدیریت دارد.
نکته هدف کل اداره مهاجرت کانادا ۳۰۵۹۰۰ مهاجرت در طی سه سال آینده هدف برنامه کاندیدای استانی کانادا طبق آخرین برنامه سطوح مهاجرتی کانادا را دنبال می کند.
حالا که اکسپرس اینتری شناختید اهمیت دارد که بدانید نتیجه یک درخواست ناقص اقامت دائم اکسپرس اینتری چیست و همینطور باید بدانید که این اشتباهات را انجام ندهید‌

پیامدهای یک درخواست اکسپرس اینتری ناقص
اگر اداره مهاجرت پناهجویی و شهروندی کانادا یک درخواست ناقص برای اقامت دائم در کانادا دریافت کند پرونده را به متقاضی باز می گردانند. با دریافت درخواست بازگشت خورده متقاضی باید فرایند اکسپرس انتری خود را از ابتدا آغاز کند. این بدان دلیل است که سیاست های اداره مهاجرت کانادا به عنوان هیئت مسئول مدیریت مهاجرت کانادایی تحت هیچ شرایطی هیچ درخواست مشابه ای پس از باز پس فرستادن آن به خاطر ناقص بودن پرونده را مجددا نمی‌پذیرد.
از این‌رو متقاضی که درخواست بازپس فرستاده شده را دریافت میکند باید یک پروفایل جدید برای ورود مجدد به استخر اکسپرس اینتری را نزد اداره مهاجرت کانادا ثبت کند و امید داشته باشد که مجددا برای اقامت دائم کانادا برگزیده شود.
به عبارت دیگر از دست دادن یک فرصت برای درخواست اقامت دائم کانادا تنها به خاطر ناقص بودن مدارک پس از دریافت دعوتنامه درخواست می تواند آینده مهاجر در این کشور را با مشکل روبرو کند.

نمایش خبر  کانادایی ها بیشتر از همیشه از مهاجرت حمایت می کنند

به این دلیل که ماهیت غیر قابل پیش بینی بودن قرعه کشی های اکسپرس اینتری، که در حال حاضر متقاضیان را بر اساس امتیاز سیستم جامع رتبه بندی اولویت بندی میکند و این سیستم امتیازات در حال نوسانی دارد،به دست آوردن شانس مجدد برای گرفتن دعوت نامه درخواست برای یک متقاضی مهاجرتی را سخت می‌کند.

پیشنهادات و توصیه ها برای متقاضیان اکسپرس اینتری

برای اینکه دچار پیامد های بد سرویس یک درخواست ناقص در سیستم اکسپرس اینتری نشویم در ادامه چند نکته کلیدی به شما یادآور می شویم.
در ابتدای در یک متقاضی اکسپرس اینتری می‌داند که مدرکی از فهرست مدارک لازم برای اداره مهاجرت کانادا به عنوان بخش از درخواست اقامت دائم خود را در اختیار ندارد ، باید مدرک جداگانه‌ای با تاییدیه آن را ارائه دهند که دلایل نداشتن این مدرک ضروری را توضیح می دهد.
پذیرش این استدلال برای مدرک ناقص کاملاً تحت کنترل اداره مهاجرت کانادا و مسئول مربوطه است.
متقاضیان اقامت دائم کانادا نیز باید به یاد داشته باشند که آنها باید ترجمه تمام مدارک ثبت شده همراه با مهر و موم انگلیسی و فرانسوی با فرمتی که دولت کانادا اعلام میکند را ثبت کنند. جزئیات مربوط به ترجمه مدارک را می توانید در وب سایت اداره مهاجرت کانادا مشاهده کنید.
علاوه بر موارد ذکر شده با توجه به بسیاری از مدارکی که متقاضی دعوت نامه درخواست اکسپرس انتری باید به عنوان بخشی از درخواست خود برای اقامت دائم کانادا ثبت کند، نکات دیگری نیز باید مد نظر قرار گیرد.

مدارک پلیس
برای مثال، تاییدیه مدرک پلیس شامل الزامات خاص مطرح شده از سوی اداره مهاجرت کانادا به خاطر فرمت مجوز متفاوت پلیس است که با چیزی که کشور صادر می‌کنند متفاوت است. تمام متقاضیان باید تمام شروط ثبت را بررسی کنند زیرا عدم ارائه مدرک منطبق با دستورالعمل باعث پس فرستاده شدن درخواست می شود.
این مدرک باید توسط متقاضی اصلی همسر شریک زندگی و فرزندان وابسته آنها که ۱۸ سال یا بالاتر هستند ثبت شود.

نمایش خبر  وزیر مهاجرت سطح بالاتری از پیوند خانواده را در کبک اعمال می‌کند

تایید های بررسی‌های پزشکی
تاییدیه بررسی پزشکی ثبت شده به عنوان بخشی از درخواست اقامت دائم باید در زمان ثبت مدارک معتبر باشد و همچنین شماره بررسی پزشکی نیز باید در درخواست اقامت دائم ذکر شده باشد درخواست برای اقامت دائم شامل اطلاعات و گزارش پزشکی میباشد. این سند باید توسط متقاضی اصلی همسر شهید زندگی و فرزندان وابسته آنها ثبت شود.

مدارک مربوط به تجربه کار
برای هر تجربه کار عنوان شده از سوی متقاضی باید یک نامه تجربه کار از سوی کارفرما یا آن شرکت و همچنین مدارک مربوط به خود اشتغالی ثبت شود.

متقاضی اصلی، همسر یا شریک زندگی فرد ثبت شود.
فرز کامل مدارک لازم برای درخواست اقامت دائم کانادا ای و شرایط خاص این موضوع را می توانید در وبسایت اداره مهاجرت به کانادا مشاهده کنید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420