Skip to content
انتاریو، کبک، بریتیش کلمبیا و ساسکاچوان قرعه کشی برای مهاجرت استانی برگزار کردند

تاریخ انتشار

چهار استان در آخرین دور قرعه کشی PNP از نامزدها دعوت می کنند.

انتاریو، کبک، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا دعوتنامه هایی را برای درخواست از طریق برنامه های مهاجرت استانی در این هفته صادر کرده اند.

 اکثر استان‌ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) برنامه‌های نامزدی استانی خود را اجرا می‌کنند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.

 برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان اداره می شود و از برنامه های مهاجرتی کانادا متمایز است.

 اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند به عنوان اولین گام برای دریافت اقامت دائم از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا عمل کند.

 PNP در سال 1998 راه اندازی شد و اکنون بیش از 80000 پذیرش PR در سال دارد.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور خارج از استان ها و مراکز شهری با جمعیت مهاجر بالا می دانند.

نتایج مهاجرت استانی از 24 تا 29 سپتامبر

کبک

در 15 سپتامبر، کبک از 1009 کارگر ماهر دعوت کرد تا برای انتخاب دائم درخواست دهند.  این قرعه کشی برای کاندیداهایی بود که تجربه کاری در مشاغل مورد تقاضا و یک پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از قلمرو Communauté métropolitaine de Montréal داشتند.

 نامزدها باید نمایه‌هایی در سیستم ابراز علاقه Arrima با امتیاز حداقل 563 داشته باشند.

 این یازدهمین قرعه کشی کبک در سال 2022 و دومین قرعه کشی در ماه سپتامبر است.  این غیرعادی است زیرا کبک معمولاً فقط یک بار در ماه قرعه کشی می کند.  کبک معمولا نتایج قرعه کشی را تا یک تا دو هفته پس از انجام قرعه کشی ها منتشر نمی کند.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: کانادا بزرگترین قرعه کشی PNP از ماه مارس را برگزار می کند

 این دعوت‌نامه‌ها توسط وزارت مهاجرت، فرانسه و ادغام  برای متقاضیان مهاجرتی که تحت برنامه کارگران ماهر منظم کبک درخواست می‌کنند، صادر شده است.

 کسانی که از کبک دعوت می شوند برای انتخاب دائمی درخواست دهند حداکثر 60 روز فرصت دارند درخواست خود را ارسال کنند و هزینه های پردازش را پرداخت کنند.  کبک قصد دارد درخواست‌های کامل را ظرف شش ماه پردازش کند، از تاریخی که تمام اطلاعات مورد نیاز دریافت شده است.  این شامل تمام فرم ها و اسناد می شود.

انتاریو

برنامه نامزدهای استانی انتاریو در هفته گذشته دو قرعه کشی برگزار کرد.  اولین قرعه کشی، در 23 سپتامبر، برای جریان کارگران ماهر فرانسوی زبان بود.  استان از 363 نامزد دعوت کرد و حداقل امتیاز آن 326 بود.

 این برنامه با اکسپرس اینتری هماهنگ است و نامزدها باید فرانسوی صحبت کنند و توانایی های انگلیسی قوی داشته باشند.

 قرعه کشی دوم در جریان اولویت های سرمایه انسانی بود.  این استان 1179 دعوتنامه را در 28 سپتامبر از طریق OINP به عنوان بخشی از قرعه کشی هدفمند برای مشاغل فنی صادر کرد.  همه کاندیداها تجربه کاری در مشاغل خاص مرتبط با فناوری داشتند.

بریتیش کلمبیا

بیش از ۲۵۸ نامزد برای درخواست نامزدی استانی در بریتیش کلمبیا در ۲۸ سپتامبر دعوت شدند.

 اکثر نامزدها، 215 نفر، در یک قرعه کشی هدفمند برای مشاغل فنی دعوت شدند.  این دعوت‌نامه‌ها برای داوطلبان گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیداهای اکسپرس اینتری نیز می‌شد.

 کاندیداهایی که در قرعه کشی فناوری هدف دعوت شده بودند حداقل امتیاز SIRS 100 داشتند. SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس انتری عمل می کند اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا، کبک، منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه های درخواست برای مهاجرت استانی را صادر میکند

 این استان همچنین دورهای دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

  • 28 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.  و
  •  15 کارمند مراقبت های بهداشتی از کارگران ماهر، فارغ التحصیلان بین المللی، سطح ورودی و نیمه ماهر (شامل گزینه EEBC) با حداقل امتیاز 60
  •  دستیاران مراقبت های بهداشتی از رده ابتدایی و نیمه ماهر با حداقل نمرات 60 و.
  •  سایر مشاغل اولویت دار با حداقل امتیاز 60

بریتیش کلمبیا اخیراً اعلام کرد که قرعه‌کشی‌ها تحت PNP BC را بین ۱۲ اکتبر تا ۱۶ نوامبر به دلیل انتقال از NOC 2016 به NOC 2021 متوقف می‌کند، روشی به‌روز شده برای ارزیابی سطح مهارت یک نامزد در برنامه‌های مهاجرت اقتصادی.

ساسکاچوان

ساسکاچوان 639 نامزد را در جریان اکسپرس انتری و 507 نامزد تحت جریان مشاغل مورد تقاضا، برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان برای مجموع 1146 نامزد دعوت کرده است.

 این قرعه کشی با قرعه کشی ها در طول تابستان سازگار است، که جدیدترین آنها بیش از 1000 نامزد را دعوت کرده است.  این اولین قرعه کشی از 7 سپتامبر است. هفته گذشته هیچ قرعه کشی صورت نگرفت و این اولین هفته بدون قرعه کشی SINP از 6 جولای بود.