Skip to content
بریتیش کلمبیا، کبک، منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه های درخواست برای مهاجرت استانی را صادر میکند

تاریخ انتشار


چهار استان در قرعه کشی های اخیر دعوت نامه درخواست صادر می کنند
بریتیش کلمبیا، کبک، منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه هایی را برای درخواست متقاضیان از طریق برنامه های مهاجرتی استانی ارائه داده اند. اکثر استان‌ها و مناطق کانادایی دارای برنامه کاندیدای استانی مختص خود هستند. از طریق این برنامه‌ها متقاضیان علاقمند ممکن است برای درخواست گزینش استانی اقدام کنند. دریافت گزینش استانی می تواند برای رسیدن به اقامت دائم یک مزیت بزرگ محسوب شود. برنامه های مهاجرتی استان کبک تحت نظر این استان و مجزا از برنامه های مهاجرتی کانادا مدیریت می‌شوند که تنها استانی است که کنترل تمام مهاجرت های دسته اقتصادی خود را برعهده دارد. برنامه کاندیدای استانی هر ساله ۱۰۵۰۰۰ مقیم دائمی را در کشور می پذیرد برنامه های کاندیدای استانی در سال ۱۹۹۸ آغاز به کار کردند و از آن زمان تاکنون به طور ثابت به کار خود ادامه داده اند هر دو دولت استانی و فدرال این دسته از برنامه ها را ابزاری سودمند برای ارتقاء توسعه اقتصادی خارج از مراکز شهری می دانند.

نتایج مهاجرت های استانی در تاریخ اول دسامبر تا هشتم دسامبر
کبک

چک از ۹۹۸ نیروی کار متخصص برای درخواست انتخاب دائمی در روز ۲۴ نوامبر و ۵۱۳ نفر دیگر در روز اول دسامبر دعوت به عمل آورد قرعه کشی ها در روز ۲۴ نوامبر ناک های خاصی را مورد هدف قرار ندادند اما متقاضیان به پیشنهاد شغلی خارج از مونتریال و حداقل امتیاز ۶۰۳ نیاز داشتند.
قرعه کشی های اول دسامبر متقاضیان با ناک های خاصی را مورد هدف قرار دادند که دارای پیشنهاد شغلی خارج از مجریان بودند متقاضیان باید پروفایلهای را در سیستم علایق آریما با امتیاز حداقل ۵۸۹ می‌داشتند.
افرادی که برای انتخاب دائمی توسط کبک دعوت شدند دارای حداکثر ۶۰ روز کاری برای ثبت درخواست و پرداخت دستمزد رسیدگی به پرونده بودند که قصد دارد تا در طی ۶ ماه به پرونده ها به طور کامل رسیدگی کند این زمان از چه تاریخی محاسبه می شود که اطلاعات لازم دریافت شود این اطلاعات شامل تمام فرم ها و اسناد و مدارک می باشد.

نمایش خبر  مانیتوبا و BC انتخاب جدید PNP دارند دو استان کانادا از 4 آوریل تا 8 آوریل انتخاب مهاجرت انجام دادند.

بریتیش کلمبیا
بیش از ۱۸۸ متقاضی در روز ششم دسامبر برای گزینش استانی در بریتیش کلمبیا دعوت شدند.
این استان در یک قرعه کشی فنی ۱۴۴ متقاضی را دعوت کرد دعوت نامه ها برای متقاضیان در دستگاههای فارغ التحصیل بین المللی و نیروی کار متخصص و همچنین دسته اکسپرس اینتری صادر شدند. متقاضیان در قرعه کشی فنی دارای حداقل امتیاز ۹۵ بودند این سیستم امتیازدهی مانند سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس انتری است، اما فقط برای برنامه استانی کانادا کلمبیا مورد استفاده قرار می گیرد. این استان برای متقاضیانی که در یکی از مشاغل زیر مشغول به کار هستند دعوت نامه صادر می کند.
۳۲ آموزگار و کمک آموز یار با امتیاز حداقل ۶۰
دوازده نیروی کار حوزه سلامت از نیروهای کار متخصص و فارغ‌التحصیلان بین المللی شامل دسته اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز ۶۰
دیگر مشاغل دارای اولویت با حداقل امتیاز ۶۰

منیتوبا
منیتوبا از ۳۰۵ متقاضی تحت برنامه گزینش استانی منیتوبا دعوت کرد. متقاضیان برای آنکه دعوت شوند باید ضوابط خاص برنامه خود را دارا باشند. به طور کلی این استان از افراد در منیتوبا در موارد زیر دعوت به عمل آورد:
نیروهای کار متخصص در منیتوبا ۲۰۶ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۷۷۵ دریافت کردند.
نیروهای کار متخصص برون‌مرزی ۴۳ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۶۷۳ دریافت کردند.
روند تحصیلات بین المللی ۵۶ دعوتنامه بدون شرط امتیاز دریافت کردند.
از میان تمام افراد دعوت شده سی و یک نفر دارای پروفایل اکسپرس انتری بودند.
این داستان همچنان رسیدگی به تمام ابراز علاقه مندی ها برای مهاجرت به این استان مورد بررسی قرار می‌دهد.

نمایش خبر  بخاطر مهاجرت، کانادا بیشترین رشد را در بین کشورهای G7 دارد.در عرض 5 سال جمعیت کانادا 1.8 میلیون نفر افزایش یافت.علت اصلی این افزایش جمعیت مهاجرت است.

جزیره پرنس ادوارد
در روز اول دسامبر جزیره پرنس ادوارد ۶۹ متقاضی را از طریق روند اکسپرس اینتری و کار دعوت کرد این تعداد تعداد کل متقاضیان دعوت شده توسط استان را تا این لحظه به رقم هزار و هفتصد و بیست و یک نفر می رساند.
متقاضیان اکسپرس اینتری که میخواهند توسط جزیره پرنس ادوارد گزینش شوند، باید یک ابراز علاقمندی جداگانه را نزد برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد ثبت کنند.
پروفایل های این استان بر اساس جدول امتیاز دهی، امتیاز دریافت می‌کنند و مانند سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس اینتری متقاضیان با بالاترین امتیازات میتوان از طریق قرعه کشی های ماهانه برگزیده می شوند.