Skip to content
استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و PEI دعوت‌نامه‌های جدید PNP را به نامزدها ارسال کردند

تاریخ انتشار

چهار استان کانادا در هفته جاری نامزدها را برای اعطای نامزدی استانی دعوت کرده‌اند.

تمام استان‌ها و قلمروهای کانادا به جز کبک و نوناوت یک برنامه نامزد استانی (PNP) دارند. از طریق PNP، دولت‌های استانی می‌توانند نامزدهای مهاجرت اقتصادی را که بیشترین احتمال را برای برقراری اقتصادی در استان و ادغام در نیروی کار و اقتصاد محلی دارند، انتخاب کنند.

نامزدهای PNP به شدت احتمال دارد بر اساس یک ویژگی مورد نیاز در استان انتخاب شوند. به عنوان مثال، بیشتر استان‌ها قرعه‌کشی‌هایی را برگزار می‌کنند که نامزدهایی را در شغل‌های خاص انتخاب می‌کنند، مانند مسیر مراقبت سلامت اختصاصی برای نامزدهای ورود سریع در آلبرتا، یا آن‌ها بر اساس توانایی‌های زبانی خود دعوت می‌شوند مانند جریان کارکنان ماهر فرانسوی زبان برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP). بیشتر PNPs همچنین برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی در استان جریان‌هایی دارند تا حفظ دانشجویان بین‌المللی را تشویق کنند.

یک استان این نامزدها را انتخاب می‌کند، آن‌ها را به مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برای وضعیت مقیم دائم نامزد می‌کند. نامزدی استانی به نامزدها PR نمی‌دهد، اما برنامه را تقویت می‌کند، به خصوص برای نامزدهای ورود سریع که برای یک نامزدی 600 امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) اضافی دریافت می‌کنند، علاوه بر امتیاز اصلی خود.

نتایج مهاجرت استانی 13-19 ژانویه انتاریو

در 18 ژانویه، OINP 984 نامزد را از جریان کارکنان ماهر فرانسوی زبان ورود سریع دعوت کرد. این یک قرعه‌کشی عمومی بود، به این معنی که هیچ شغلی مشخص نشده بود.

تمام نامزدها در استخر برنامه ورود سریع بودند و نیاز به حداقل امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع بین 317-469 برای در نظر گرفته شدن داشتند.

نمایش خبر  کانادا در حال ارائه مجوز کار آزاد، به دارندگان PGWP است

بریتیش کلمبیا

در 16 ژانویه، بریتیش کلمبیا بیش از 193 نامزد را از جریان‌های کارکنان ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی BC PNP دعوت کرد. نامزدها در پنج قرعه‌کشی جداگانه دعوت شدند، هر کدام یک شغل خاص را هدف قرار دادند.

بزرگترین قرعه‌کشی برای 91 نامزد در شغل‌های فناوری بود. آن‌ها نیاز به حداقل امتیاز 103 برای در نظر گرفته شدن داشتند. استان همچنین 20 نامزد را در شغل‌های ساخت و ساز با حداقل امتیاز 75 دعوت کرد.

نامزدهای در سه قرعه‌کشی مبتنی بر شغل باقی‌مانده همه نیاز به حداقل امتیاز 60 برای در نظر گرفته شدن داشتند.

مراقبت از کودک: 53 نامزد مراقبت از سلامت: 29 نامزد مراقبت از دامپزشکی: کمتر از پنج آلبرتا

آلبرتا

به تازگی نتایج سه قرعه‌کشی برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) را که در طول ژانویه برگزار شده است، ارسال کرده است. تمام نامزدها همچنین در استخر برنامه ورود سریع بودند.

استان دو قرعه‌کشی برای نامزدهای در مسیر مراقبت سلامت اختصاصی با جریان پیشنهاد شغل آلبرتا برگزار کرد. اولی در 2 ژانویه بود و 42 نامزد با حداقل امتیاز CRS 309 دعوت شدند. دومی در 16 ژانویه بود و نامزدها نیاز به حداقل امتیاز 312 برای در نظر گرفته شدن داشتند.

همان حداقل امتیاز برای 44 نامزدی بود که در 11 ژانویه در یک قرعه‌کشی برای کسانی که شرایط واجدیت برای حوزه اولویت – شغل کشاورزی با پیشنهاد شغل آلبرتا را برآورده می‌کردند، دعوت شدند.

جزیره پرنس ادوارد

PEI در 18 ژانویه، 134 نامزد ورود سریع، کارگر ماهر، و جریان کارگر حیاتی را در PEI PNP دعوت کرد. نامزدها نیاز به حداقل امتیاز 65 داشتند تا در نظر گرفته شوند.

نمایش خبر  صنایع با رشد سریع برای مهاجران

این اولین قرعه کشی ورود سریع برای PEI در سال 2024 بود. بین فوریه و دسامبر 2023، این استان 2,199 نامزد را نامزد کرد.