Skip to content
آیا شرایط پزشکی خاصی وجود دارد که باعث می شود من به کانادا ورود نیابم؟

تاریخ انتشار

اگرچه عدم پذیرش اغلب با محکومیت های جنایی و رفتار مرتبط است، عدم پذیرش پزشکی باعث می شود بیش از 1,000 متقاضی مهاجرت هر ساله از ورود به کانادا محروم شوند.

این طبق داده های آمار کانادا از سال 2019 است. بنابراین، به خصوص چون “هر [متقاضی اقامت دائم کانادا] و برخی از متقاضیان وضعیت موقت، [باید] یک معاینه پزشکی انجام دهند”، عدم پذیرش پزشکی باید یک ملاحظه مهم برای تمام متقاضیان ویزای مهاجرت کانادا باشد.

یکی از نگرانی های اصلی متقاضیان مهاجرت کانادا در مورد عدم پذیرش پزشکی این است که آیا شرایط خاصی وجود دارد که کسی را برای ورود به کانادا غیرقابل قبول کند.

به طور کلی، هیچ شرایط پزشکی خاصی وجود ندارد که به طور خودکار یک نامزد مهاجرت را برای ورود به این کشور غیرقابل قبول کند. در عوض، عدم پذیرش پزشکی بر اساس سه اصل کلی تعیین می شود. این اصول در زیر توضیح داده خواهند شد.

چه کسی را برای ورود به کانادا غیرقابل قبول می کند؟ پس از بررسی معاینات پزشکی استاندارد (آزمایشات خون و ادرار، اشعه X و غیره)، سوابق پزشکی گذشته و ارزیابی های ظرفیت ذهنی، بخش مهاجرت کانادا می تواند یک متقاضی مهاجرت را اگر:

  1. خطری برای سلامت عمومی باشند

این تعیین بر اساس نتایج معاینه پزشکی و سابقه سلامت متقاضی انجام می شود

  1. خطری برای امنیت عمومی باشند

این تعیین انجام می شود اگر مقامات باور داشته باشند که نگرانی در مورد:

بی قراری فیزیکی یا ذهنی ناگهانی یک نامزد ریسک رفتار غیرقابل پیش بینی یا خشونت آمیز متقاضی 3. تقاضای بیش از حد بر خدمات بهداشتی / اجتماعی کانادا بگذارند

نمایش خبر  چگونه کانادا تا این لحظه از سال 2023 تعهد خود نسبت به پیوند خانواده‌ها را پیش برده است

این تعیین بر اساس باور انجام می شود که وضعیت سلامت فرد منفی بر خدمات بهداشتی و / یا اجتماعی کانادا در کانادا تاثیر می گذارد با گسترش زمان انتظار خدمات یا نیاز به هزینه های بیش از حد زیرا “خدمات مورد نیاز برای درمان و مدیریت وضعیت سلامت احتمالاً بیشتر از آستانه هزینه تقاضای بیش از حد هزینه خواهد کرد.”

سه گروه کلی زیر از متقاضیان مهاجرت کانادا به قوانین عدم پذیرش پزشکی کانادا برای تقاضای بیش از حد پایبند نیستند:

پناهندگان و وابستگان آنها افراد تحت حفاظت برخی از متقاضیان حمایت خانوادگی (فرزندان وابسته، همسران، همسران عمومی و غیره) توجه: آستانه هزینه تقاضای بیش از حد کانادا برای سال 2023 برابر با 25,689 دلار در سال (128,445 دلار در پنج سال) است

آیا متقاضیان مهاجرت می توانند عدم پذیرش پزشکی را بر طرف کنند؟ یک تعیین ‘غیرقابل قبول پزشکی به کانادا’ می تواند توسط افرادی با شرایط سلامتی خاص، از جمله اما محدود به کسانی که در لیست زیر آمده اند، بر طرف شود:

بیماری مزمن کلیه بیماری کرون دیابت سرطان ها بیماری های اتوایمیون (مثل ایدز، لوپوس) مشکلات یادگیری اتیسم فلج مغزی سندرم داون هپاتیت B و C بیماری کبد اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند بر طرف کردن عدم پذیرش پزشکی می تواند در اینجا یافت شود.

کمک گرفتن در مقابله با تعیین عدم پذیرش پزشکی وکلا مهاجرت کانادا می توانند درک و راهبرد یک تعیین عدم پذیرش پزشکی را بسیار آسان تر کنند. این به این دلیل است که وکلا مهاجرت کانادا آموزش دیده و متعهد می توانند به متقاضیان کمک کنند با وظایفی مانند:

نمایش خبر  اقتصاد کانادا چطور نیروهای کار مهاجر را تحت تاثیر قرار می دهد؟

آماده سازی اسناد لازم

جلوگیری از اشتباهات درخواست و تاخیر ها

ارتباط با دولت کانادا


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420