Skip to content
آیا تغییر شغلی در آینده شما وجود دارد؟  اکنون زمان آن است که رویای کانادایی خود را تجدید نظر کنید

تاریخ انتشار

کارگران بیشتری در کانادا به فکر ایجاد تغییرات شغلی هستند.

قابل درک است که به خصوص تازه واردها به فکر تغییر شغل باشند، زیرا گزارش شده است که از هر 10 مهاجر تقریباً شش نفر از شغل فعلی خود در کانادا ناراضی هستند.

 این ممکن است به دلیل غرامت، شرایط کاری یا نبود فرصت های پیشرفت شغلی باشد.

 برای مهاجران و پناهندگان، تصمیم برای تغییر شغل می‌تواند پیچیده باشد زیرا ریسک‌های مالی و چالش‌های استقرار خود را در یک بخش جدید و یک کشور جدید می‌سنجید.

 چگونه می دانید که تغییر شغل تصمیم درستی برای شماست؟  برای انجام موفقیت آمیز جهش چه مراحلی باید انجام دهید؟  گرفتن این تصمیمات بزرگ و تغییردهنده زندگی می‌تواند دشوار باشد و حتی بیشتر از آن نسبت به مسیر جدید خود اطمینان داشته باشید.  با این حال، اکنون ممکن است زمان ایده آلی برای باز کردن پتانسیل شغلی خود و رسیدن به ارتفاعات جدید در یک زمینه جدید باشد.  با وجود فرصت‌های شغلی خالی در حدود 1 میلیون در سراسر کانادا، زمینه‌های مورد تقاضا مانند مراقبت‌های بهداشتی، فناوری اطلاعات ، مهندسی و خدمات اجتماعی فرصت‌های زیادی را برای افزایش درآمد و دستیابی به موفقیت حرفه‌ای که می‌خواهید ارائه می‌دهند.

چک لیستی برای تغییر شغل شما

Windmill Microlending، یک موسسه خیریه ملی با تمرکز بر کمک به مهاجران و پناهندگان ماهر برای پرداخت هزینه های اعتباربخشی، آموزش، تحصیل، گواهینامه ها و دوره های توسعه حرفه ای در کانادا، Career Change Navigator را ایجاد کرده است، راهنمای دانلود رایگانی که به شما کمک می کند بهترین تصمیم را در مورد تغییر شغل خود را بگیرید.

نمایش خبر  برنامه کاندیدهای استانی انتاریو چیست؟

 «ناوبر تغییر شغلی» دارای استراتژی‌هایی است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید آیا زمان تغییر شغل فرا رسیده است و نکاتی را ارائه می‌دهد تا شما را در توسعه مهارت‌های حرفه‌ای‌تان راهنمایی کند.  همچنین یک چک لیست مفید ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مطمئن شوید که تغییر شغل برای شما مناسب است.  در زیر پیش نمایشی از چک لیست است.  راهنمای دسترسی به چک لیست کامل تغییر شغل را دانلود کنید.

چک لیست سوال شماره 1: آیا مشخص کرده اید که می خواهید از تغییر شغل خود به چه چیزی برسید؟

آیا به دنبال کار رضایت بخش تر هستید؟  فرصت های پیشرفت بیشتر؟  تعادل کار و زندگی بهبود یافته است؟  مهم است که این سؤالات و اهداف شغلی خود را در نظر بگیرید، زیرا شما تعیین می کنید که مسیر بعدی شما چیست.

چک لیست سوال شماره 2: آیا مراحل آموزشی یا آموزشی که باید برای حمایت از تغییر شغل خود بردارید را بررسی کرده اید؟

راه هایی برای توسعه مهارت های مورد تقاضا در زمینه یا صنعتی که می خواهید به آن بپیوندید، پیدا کنید.  آگهی‌های شغلی را مرور کنید و با متخصصان در این زمینه ارتباط برقرار کنید تا یافته‌های خود را تأیید کنید و آموزش‌هایی را که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید بعداً نتیجه خواهد داد.  از دوره‌های آموزشی LinkedIn گرفته تا اعتبارنامه‌های سریع، بوت‌کمپ‌های مجازی یا گواهی‌هایی که مهارت‌های سخت یا نرم خاصی را آموزش می‌دهند، گزینه‌های تحصیلی شما در کانادا بسیار زیاد است.  همه گزینه های خود را در نظر بگیرید: مطالعات تمام وقت در مقابل تحصیل پاره وقت یا مدل های یادگیری آنلاین در مقابل حضوری یا ترکیبی.

نمایش خبر  چگونه با کمک نامه نظر حقوقی می‌توانید با سابقه جنایی به کانادا سفر کنید نامه نظر حقوقی به افسران خدمات مرزی دلیل پذیرفتن شما در کانادا با وجود سابقه جنایی را توضیح می‌دهد.

 مربی موفقیت مشتری آسیاب بادی، کریستوفر لاو، نکات برنامه ریزی مالی را برای تازه واردانی که به سرمایه گذاری در آموزش یا توسعه حرفه ای خود فکر می کنند، ارائه می دهد:

چک لیست سوال شماره 3: آیا برنامه مالی برای پرداخت هزینه برای آموزش مجدد، صدور گواهینامه، ارتقاء مهارت، آموزش یا توسعه حرفه ای دارید؟

مهم است که به وضعیت مالی خود فکر کنید و به تغییر شغل خود فکر کنید.  در حین انجام این انتقال چقدر برای حمایت از خود نیاز دارید؟  آیا باید یک برنامه آموزشی پاره وقت را در نظر بگیرید که انعطاف پذیری کار و مدرسه را ارائه می دهد؟  اگر در حین تحصیل نتوانید به کار خود ادامه دهید چگونه از نظر مالی مدیریت خواهید کرد؟  اینها برخی از سوالات مهمی هستند که باید از خود بپرسید.  یک وام مقرون به صرفه از Windmill شرایط بازپرداخت انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد و ممکن است بتواند در حین تغییر شغل به شما کمک کند.

 اگر می‌خواهید حرکت شغلی بزرگ خود را در کانادا انجام دهید، در آزمون دو دقیقه‌ای واجد شرایط بودن Windmill Microlending شرکت کنید تا دریابید که آیا می‌توانیم به شما وامی با بهره کم برای پرداخت هزینه‌های تحصیل یا آموزش برای حمایت از تغییر شغلتان ارائه دهیم.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420