Skip to content
چگونه با کمک نامه نظر حقوقی می‌توانید با سابقه جنایی به کانادا سفر کنید نامه نظر حقوقی به افسران خدمات مرزی دلیل پذیرفتن شما در کانادا با وجود سابقه جنایی را توضیح می‌دهد.

تاریخ انتشار

اگر درباره عدم پذیرش جنایی در کانادا نگران هستید، یک وکیل می‌تواند نامه‌ای بنویسد که به شما کمک ‌کند از مرز عبور کنید.

نامه نظر حقوقی، عدم پذیرش جنایی را باطل نمی‌کند، اما می‌تواند به افسران مرزی توضیح دهد که چرا شما غیرقابل‌قبول نیستید. این نامه یک آنالیز حقوقی از وضعیت شما و معادل آن در قانون کانادا ارئه می‌دهد.

نامه نظر حقوقی می‌تواند برای افرادی که شرایط بازپروی‌شده در نظر گرفته شدن را دارند و افرادی که مرتکب جرمی شده‌اند که آن‌ها را غیرقابل‌قبول نمی‌کند، مفید باشد. همچنین می‌تواند قبل از مجازاتتان استفاده شود تا از محکومیت‌های بیشتر جلوگیری شود.

بازپروری شده در نظر گرفته شدن

وقتی یک فرد توسط مراجع مهاجرتی کانادا دیگر غیرقابل‌پذیرش جنایی به حساب نیاید، بازپروری شده در نظر گرفته می‌شود. در این شرایط شما قابل‌قبول هستید و نیازی نیست قبل از سفر به کانادا درخواست ارائه دهید.

متأسفانه حتی افرادی که بازپروری شده در نظر گرفته می‌شوند، در مرز کانادا با مشکل روبه‌رو هستند. افسران مرزی کانادا اگر فکر کنند ممکن است مشکل امنیتی ایجاد کنید، می‌توانند شما را برگردارند حتی بعلت یک جرم غیرجدی. اینجاست که نامه نظر حقوقی به کمک شما می‌آید و توضیح می‌دهد که چرا با وجود سابقه جنایی قابل قبول هستید.

جرم‌هایی که غیرقابل‌قبول نیستند

جرم‌های کمتر جدی

ممکن است افسران مرزی درباره نحوه طبقه‌بندی جرم‌ها اطلاعی نداشته باشند. جرم‌های جدی با محکومیت 10 سال یا بیشتر، مثل رانندگی در حال مستی، می‌تواند یک فرد را غیرقابل‌قبول کند. اگرچه جرم‌های غیرجدی ممکن است چنین نباشند.

نامه نظر حقوقی توضیح می‌دهد که چرا جرم خاصی غیرجدی درنظر گرفته می‌شود و چرا فرد را غیرقابل‌قبول نمی‌کند.

نمایش خبر  منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد قرعه کشی برای نامزدی استانی را برگزار می کنند

بدون معادل کانادایی

بعضی اعمال در کشوری که انجام شده‌اند غیرقابل‌قبول هستند اما در کانادا نه. در نتیجه فردی که چنین کاری انجام داده در کانادا غیرقابل‌قبول نیست. برای مثال اگر کسی برای حمل ماریجوانا مجازات شده باشد، اگر مقدار حمل‌شده در کانادا قانونی باشد، وی غیرقابل‌قبول نخواهد بود.

در این شرایط، نامه نظر حقوقی به افسران مرزی توضیح می‌دهد که  این جرم در کانادا معادلی ندارد. در نتیجه در نظام کانادا این فرد مرتکب جرمی نشده و برای کانادا قابل‌قبول است.

مزایای نامه نظر حقوقی پیش از محکومیت

اگر شما مرتکب جرمی شده‌اید می‌توانید با یک نامه نظر حقوقی به مراجع قانونی مربوطه از محکومیتتان جلوگیری کنید.

این یک نظر حقوقیست که وکیل مهاجرت کانادا آن را می‌نویسد. در آن با استفاده از بخش‌های مربوطه قانون کانادا، به پیامدهای حکم گناهکاری و تأثیر آن بر قابلیت ورود فرد به کانادا اشاره می‌شود.

علاوه بر درخواست شفقت قاضی با بیان تأثیرات عدم پذیرش،  وکیل می‌تواند تخلف‌های جایگزینی را پیشنهاد دهد که فرد را غیرقابل‌قبول نمی‌کند. این همیشه برای جرم‌های جدی‌تر جواب نمی‌دهد. اما می‌توان برخی جرم‌ها را طوری بیان کرد که مشمول عدم پذیرش نشود.

برای مثال، بی‌احتیاط رانندگی کردن را می‌توان به نقض قوانین راهنمایی و رانندگی کاهش داد که فرد را غیرقابل‌قبول نمی‌کند. در بعضی موارد جرم‌ها با هم تنزیل پیدا می‌کنند. نامه نظر حقوقی می‌تواند گزینه‌ها را بیان کند و شرایط مخففه که مجازات جدی کمتری دارند را توضیح می‌دهد.

قاضی ممکن است به نامه اهمیت زیادی دهد و هنگام صدور حکم آن را در نظر بگیرد. به این دلیل، بسیاری از افرادی که ارائه نامه نظر حقوقیِ یک وکیل مهاجرت باتجربه را پیشبینی کرده بودند به جرم سبک‌تری محکوم شدند و در نتیجه از عدم پذیرش جلوگیری کردند

نمایش خبر  چگونه کانادا از اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده در مرز برای درخواست‌های مهاجرت استفاده می‌کند

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420