Skip to content
بخش های خدمات کانادا، رشد اشتغال را به عنوان فرصت های شغلی حفظ می کنند

تاریخ انتشار

مشاغل خالی در جولای 2022 بالا ماندند و اشتغال حقوق و دستمزد همچنان در حال افزایش است. 

Statistic Canada اخیراً تحلیل خود را از بازار کار جولای 2022 منتشر کرده است.  کانادا همچنان رکورد شکن فرصت های شغلی را دارد و در جولای 2022 شاهد 964000 شغل خالی است.

یافته های مربوط به مشاغل خالی

در جولای 2022، مشاغل خالی نزدیک به 73000 شغل کاهش یافت.

 پس از تعدیل اثرات فصلی بر بازار کار، Statistics Canada گزارش می‌دهد که تقریباً نیمی از کاهش مشاغل بین ژوئن و ژوئیه 2021 به عوامل فصلی مربوط می‌شود.

 صنایعی که بیشترین جای خالی را در جولای 2022 داشتند، خدمات اسکان و غذا، و مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی بودند.

صنایع تحت تاثیر قرار گرفت

علیرغم افزایش تعداد، برخی از صنایع نیز شاهد کاهش تعداد مشاغل خالی بودند.

 خدمات اسکان و غذا در ماه جولای شاهد کاهش بیش از 20000 فرصت شغلی بود.  با این حال، نرخ فرصت‌های شغلی در این فضا (تعداد کل موقعیت‌های خالی به عنوان درصدی از تعداد کل موقعیت‌های شغلی (خالی یا پر شده))، در 10٪ ثابت بود.  نزدیک به دو برابر بالاتر از میانگین ملی 5.4٪.  این نشان از تقاضای زیاد برای موقعیت ها در این صنعت است.

 مشاغل خالی تغییر کمی در صنعت مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی داشته است.  نرخ فرصت‌های شغلی در ژوئیه 2022 با تغییر اندکی از ژوئن، 6٪ بود.  با وجود این، تقاضای فزاینده ای برای کارگران در این صنعت وجود دارد – کمبود کارکنان باعث وقفه در خدمات بیمارستانی (از جمله اورژانس) شد و استخدام در این بخش به یک نگرانی فزاینده تبدیل شد.  کانادا حتی تا آنجا پیش رفته است که موانع اقامت دائم  را برای پزشکانی که قبلاً در این کشور هستند از بین برده است.  در پاسخ به این کمبود کارکنان.

نمایش خبر  چطور کارکنان را از طریق انتقال بین شرکتی به کانادا بفرستیم.

مفاهیم

به طور کلی، تعداد مشاغل خالی نشان دهنده خوبی است که نشان می دهد کانادا همچنان جو استخدام قوی دارد.  به طور خاص، به نظر می رسد که کارگران در بخش مسکن و خدمات غذایی، و صنایع مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی در تقاضای بسیار بالا هستند، و تقاضای مستمر، با کاهش تعداد مشاغل خالی، به سختی بر نرخ های خالی شغل در هر دو صنعت که بالاتر از نرخ ملی است، تأثیر می گذارد.

 علاوه بر این، کاهش مقررات کووید در کانادا شاهد بازگشت به شیوه‌های کسب‌وکار معمولی بوده است—تقویت کسب‌وکارها برای بازگشت به سطوح قبل از همه‌گیری؛  با تغییر به سمت هزینه های خدماتی که باعث رشد در این صنایع می شود.

فرصت در انتظار؟

روندی وجود دارد که موازی است اما بر جو قوی استخدام تأثیر می گذارد: شکاف مهارتی عظیمی که توسط کارفرمایان گزارش شده است.

 بیش از نیمی (56.1٪) از مشاغل کانادایی در سال 2021 گزارش کردند که نیروی کار کلی آنها برای انجام کار خود در سطح مورد نیاز کاملاً مهارت ندارد.  به عنوان مثال – در بخش مسکن و خدمات غذایی – 78.8٪ از کارفرمایان شکاف مهارتی در نیروی کار خود را گزارش کردند که بالاترین میزان در بین هر صنعت است.

 حتی در صنعتی با کمترین شکاف مهارتی گزارش شده (خدمات حرفه ای، علمی و فنی) بیش از یک سوم (34.3٪) از کسب و کارها هنوز شکاف مهارتی در کارکنان خود ابراز می کنند.

 کانادا به دنبال کاهش این کمبود نیروی کار و مهارت با هدف قرار دادن سطوح بی سابقه مهاجرت است که به دنبال پذیرایی از 430000 مهاجر سالانه است.

نمایش خبر  کبک ضوابطی را تنظیم می کند تا نیروهای کار موقت خارجی بیشتری را در کشور بپذیرد

 علاوه بر این، کانادا زمانی که برنامه سطوح مهاجرتی ۲۰۲۳-۲۰۲۵ خود را تا اول نوامبر ارائه کند، به‌روزرسانی استراتژی تازه‌واردان خود را اعلام خواهد کرد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427