Skip to content
WES ECA خود را ارتقا دهید: افزایش فرصت‌های آموزشی و شغلی در کانادا

تاریخ انتشار

ارتقا دادن ارزیابی مدرک تحصیلی خود (ECA) از سرویس‌های آموزش جهانی (WES) یک قدم بسیار مهم برای ورود به مرحله بعدی سفر تحصیلی و شغلی شما در کانادا است.

ECA به مهاجران یک ارزیابی ارائه می‌دهد که نشان می‌دهد مدرک تحصیلی بین‌المللی آن‌ها چگونه با استانداردهای آموزشی کانادا مقایسه می‌شود. ECA ها برای اهداف اکسپرس انتری و مهاجرت مفید هستند؛ اما آیا می‌دانستید که ارتقای ECA شما ممکن است به شما کمک کند تا به سرعتتر به اهداف حرفه‌ای خود برسید؟

مزایای ارتقای ECA شما
به عبارت دیگر، افرادی که پس از موفقیت در مهاجرت به تحصیلات یا شغل خود ادامه می‌دهند ممکن است نیاز به یک گزارش ارزیابی استاندارد مدرک داشته باشند.

این ارزیابی‌های استاندارد، به صورت سند به سند (DxD) یا دوره به دوره (CxC)، به مهاجران کمک می‌کنند تا شناخت مدرک تحصیلی خود را در مقابل کارفرمایان، مؤسسات آموزش عالی و سازمان‌های صدور مجوز حرفه‌ای بدست آورند.

گزارش‌های ارزیابی استاندارد مدرک تحصیلی همچنین دو اطلاعات کلیدی را برای کارفرمایان، سازمان‌های صدور مجوز حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی شامل می‌شود

شرط پذیرش مدرک ارزیابی شده ی شما

مدت زمان رسمی برنامه آکادمیک

دو نوع ارتقای ECA: DxD و CxC
گزارش DxD، هر مدرک تحصیلی را که متقاضی به WES ارائه می‌دهد شناسایی و توصیف می‌کند. این گزارش معادل کانادایی هر مدرک ارسالی را شرح می‌دهد و برای اهداف شغلی و فرایندهای مجوزدهی مناسب است – بسته به سازمان‌های صدور مجوز و الزامات آنها.

توجه: نوع گزارش ارزیابی مدرکی که باید سفارش دهید، بستگی به الزامات صدور مجوز توسط سازمان مجوزدهی مشخص است. مطمئن شوید با سازمان مجوزدهی مربوطه نوع گزارشی که نیاز دارد را تأیید کنید.

نمایش خبر  ارزان ترین برنامه های موسسات آموزشی منتخب كانادا برای دانشجویان بین المللی که به سه شغل پرتقاضا در کانادا چشم دوخته اند

گزارش CxC معادل کانادایی برای هر مدرک بین‌المللی ارسالی را فراهم می‌کند و همچنین فهرستی از هر درس تحصیلی را در رونوشت تحصیلی متقاضی شامل می‌شود. علاوه بر این، گزارش‌های CxC اعتبارات نیمسال تبدیل شده و نمرات را، به همراه میانگین نمرات به درصد منحصر به فرد، شامل می‌شود.

گزارش‌های CxC ممکن است مناسب برای کسانی باشند که به دنبال پذیرش در دانشگاه ها هستند و در برخی موارد، ممکن است نیاز به بررسی عمیق تاریخچه تحصیلی خود توسط یک دانشجوی بین المللی سال اول داشته باشند.

برای کاندید های مجوز حرفه‌ای، گزارش CxC می‌تواند به تأیید تحصیلات آنها کمک کند و به صورت دقیق نشان دهد که اعتبار مدرک و نمرات آنها چگونه با استانداردهای آموزشی کانادا تبدیل می‌شود.

توجه: گزارش‌های ارزیابی استاندارد مدرک تحصیلی از WES تاریخ انقضایی ندارند و می‌توانند توسط افرادی که تصمیم می‌گیرند به بیش از یک مسیر تحصیلی یا شغلی بپردازند، بارها استفاده شود.