Skip to content
آیا مایل به تحصیل در کانادا هستید؟

تاریخ انتشار

مایل به تحصیل در کانادا هستید؟

CanadaVisa از شما دعوت می‌کند که وبینار Get the Facts and Know You are Prepared with the CAEL English Test را تماشا کنید که توسط CAEL by Prometric ارائه شده است.

این آزمون زبان با نام Canadian Academic English Language (CAEL) توسط کارشناسان زبان در کانادا تهیه شده و توسط بیش از 180 مؤسسه تحصیلی در سراسر کانادا پذیرفته می‌شود. این آزمون طراحی شده است تا نماینده‌ای از محیط تحصیلی کانادا باشد و به دانشجویان مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت در محیط پسا دبیرستانی را نشان دهد.

از تاریخ 10 اوت 2023، برنامه Student Direct Stream (SDS) نتایج CAEL را برای برنامه‌های شتاب دهنده‌ی مجوز تحصیلی پذیرفته خواهد کرد. در این وبینار، همه چیزی را که باید در مورد این آزمون بدانید را پوشش خواهیم داد و به شما نشان خواهیم داد چگونه از این آزمون جامع و با ارزش برای ارائه یک برنامه عالی جهت پذیرش در دانشگاه یا کالج استفاده کنید..

چه چیزهایی را از تماشای وبینار یاد خواهید گرفت:
1) درک مزایای یک آزمون زبان یکپارچه، دلایلی که باعث ارج نهاده شدن این آزمون در دفاتر پذیرش می شود و نحوه آماده شدن برای موفقیت در آموزش تحصیلی سال اول و بیشتر!

2) ببینید که چگونه CAEL می تواند به شما در تهیه برای زندگی خارج از کلاس در موارد از جمله خواندن سرفصل ها، گوش دادن به دستورالعمل وظایف، صحبت با مشاور تحصیلی و غیره کمک کند.

3) درباره مجموعه جامعی از منابع آماده شدن و پشتیبانی رایگان که می توانید برای روز آزمون بهره ببرید مطلع شوید!

نمایش خبر  چگونه همسر کانادایی شما می‌تواند اسپانسر شما برای مهاجرت باشد؟

4) یاد بگیرید چطور به ساعت ها پخش زنده ویدیوها و جلسات رایگان دسترسی پیدا کنید!

آماده‌سازی برای CAEL با منابع رایگان زیر

درباره CanadaVisa
CanadaVisa.com در سال 1994 به عنوان بستر آنلاین شرکت حقوقی حقوق مهاجرت کوهن تأسیس شده است. از آن زمان به بعد، CanadaVisa به یکی از معتبرترین منابع جهان در زمینه نحوه مهاجرت به کانادا و ترک/استقرار در اینجا تبدیل شده است. وب سایت های CanadaVisa شامل cicnews.com و خبرنامه هفتگی، انجمن CanadaVisa و غیره می‌باشد. همه منابع ارائه شده توسط CanadaVisa به منظور کمک به افراد در سراسر جهان به دسترسی به اطلاعات مورد اعتماد، واقعی و به موقع برای پشتیبانی از سفر مهاجرتی کانادایی‌شان است.

درباره CAEL
CAEL یک آزمون است که برای اندازه‌گیری تسلط زبان انگلیسی دانشجویانی که قصد تحصیل در موسسات آموزش عالی کانادا را دارند، طراحی شده است. CAEL یکی از بهترین ابزارها برای شناسایی دانشجویان با مهارت‌های زبان انگلیسی مناسب برای موفقیت تحصیلی است. این آزمون یک بازنمایی معتبر از استفاده زبان در یک محیط تحصیلی کانادایی است. شرکت کنندگان در آزمون مقاله‌ها را مطالعه کرده، به سخنرانی گوش می دهند، به سؤالات پاسخ می دهند و یک مقاله کوتاه می نویسند، همانند آنچه که در کلاس‌های دانشگاه یا کالج سال اول در کانادا انتظار می رود.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420