Skip to content
کانادا به زودی برنامه کارفرمایان تایید شده برای نیروهای کار موقت خارجی راه‌اندازی می‌کند

تاریخ انتشار

کانادا به زودی برنامه کارفرمایان تایید شده برای نیروهای کار موقت خارجی راه‌اندازی می‌کند


برای کمک به رفع کمبود نیروی کار، دولت کانادا اعلام کرده است که در ماه سپتامبر برنامه کارفرمایان مشخص را راه اندازی خواهد کرد.

این برنامه تحت برنامه کارگران موقت خارجی (TFWP) فعالیت خواهد کرد و هدف آن کاهش بار اداری برای کارفرمایان است که سابقه رعایت الزامات TFWP را داشته اند.

طبق قوانین این برنامه، کارفرمایان واجدین شرایط به ارزیابی تاثیر اشتغال (LMIAs) دسترسی خواهند داشت که تا 36 ماه اعتبار دارند و همچنین از یک درخواست ساده شده LMIA بهره‌مند خواهند شد.

یک LMIA یک ارزیابی بازار کار است که کارفرمایان کانادایی برای استخدام کارگران خارجی در چارچوب TFWP باید انجام دهند. هدف از LMIA اثبات این است که در کانادا نیروی کاری برای انجام کاری که کارفرما در حال استخدام برای آن است، وجود ندارد.

دولت کانادا گفته است که این اقدامات به کارفرمایان واجد شرایط کمک خواهد کرد تا برنامه ریزی بهتری برای نیازهای استخدامی خود داشته باشند و تعداد درخواست‌های LMIA را که باید در مدت سه سال ثبت کنند، کاهش دهند. کارفرمایان شناخته شده همچنین از نشانی Bank Bank استفاده خواهند کرد که وضعیت شناخته شده آنها را به کارگران بالقوه نشان می دهد.

برای شرکت در REP،‌ کارفرمایان باید حداقل سه LMIAs مثبت در طول پنج سال گذشته برای شغلی مشابه از لیست شغلهای طبقه بندی شده بر اساس سیستم پیش بینی حرفه‌ای کانادا (COPS) داشته باشند. این کارفرمایان مورد ارزیابی دقیق قبل از ابتدا قرار خواهند گرفت بر اساس سابقه خود با TFWP، تا اطمینان حاصل شود که REP فقط به کارفرمایان با بهترین شیوه جذب کارگران اختصاص دارد.

نمایش خبر  افزایش نیازهای زندگی برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا - چگونه بانک تورنتو-دومینیون (TD) می‌تواند کمک کند؟

REP در دو مرحله عرضه خواهد شد. از سپتامبر سال 2023،‌ کارفرمایان کشاورزی اولیه قادر خواهند بود درخواست خود را ارائه کنند.

سایر کارفرمایان نیز از ژانویه سال 2024 واجد شرایط شرکت در این برنامه خواهند بود.

درخواست کارفرمایان برای REP در سپتامبر سال 2024 بسته خواهد شد.

کارفرمایان واجد شرایط در چارچوب REP می توانند انتظار داشته باشند که درخواست‌های مستقبل خود را برای LMIAs درباره موارد موجود در لیست COPS به راحتی انجام بدهند.

همچنین، آنها می توانند در طول دوره راه اندازی REP انتظار داشته باشند که تعداد نقاط ارتباطی بین کارفرمایان شرکت کننده و وزارت اشتغال و توسعه اجتماعی (ESDC) کاهش یابد، به دلیل استفاده از فرم های ساده شده LMIA که به کارفرماها امکان استخدام کارگران خارجی موقت بیشتری را در طول دوره آزمایشی REP می دهد.

دولت کانادا می گوید REP یکی از اقداماتی است که همراه با تلاش هایی برای بهبود TFWP راه‌اندازی می شود.

ESDC بیان می کند که به منظور ارائه اطلاعات بیشتر در مورد REP و فرایند اعمال، اطلاعات فنی به ذینفعان ارائه خواهد کرد. موارد بیشتری به زودی اعلام میشود.

ا


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420