Skip to content
افزایش نیازهای زندگی برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا – چگونه بانک تورنتو-دومینیون (TD) می‌تواند کمک کند؟

تاریخ انتشار


از اول ژانویه 2024، سازمان پناهندگی و مهاجرت کانادا (IRCC) حد نیازهای مالی زندگی برای متقاضیان مجوز تحصیل تک نفره را از 10,000 دلار به بیش از دو برابر آن به 20,635 دلار افزایش داده است.

این افزایش علاوه بر شهریه سال اول و هزینه سفر به کانادا است که یک دانشجوی بین‌المللی باید برای آن محاسبه کند. این افزایش برای تمام درخواست‌های مجوز تحصیل جدیدی که در تاریخ 1 ژانویه 2024 یا بعد از آن دریافت شده باشد، اعمال خواهد شد.

IRCC همچنین اعلام کرده است که رهنمودهای مالی جدید برای جریان مستقیم دانشجویان (SDS) نیز اعمال خواهد شد. SDS یک جریان مجوز تحصیل برای درخواست‌های اهالی 14 کشور است که در صورت برآورده شدن برخی از نیازها، پردازش سریع‌تر در 20 روز تقویمی را ارائه می‌دهد.

استفاده از برنامه GIC بین‌المللی دانشجویان TD

نیازهای برای درخواست با استفاده از SDS چیست؟
شما باید:

خارج از کانادا زندگی کرده و ساکن قانونی یکی از 14 کشور مشخص شده باشید
نامه پذیرش از یک مؤسسه آموزشی معتبر پسا دبیره (DLI) داشته باشید
حداقل نمره مورد نیاز برای یکی از آزمون‌های زبان واجد شرایط را داشته باشید
نشان دهید که شما یک گواهی وجه گارانتی شده برای دانشجویان بین‌المللی با مبلغ 20,635 دلار کانادایی (از 1 ژانویه 2024) دارید
TD در اینجاست تا به دانشجویان بین‌المللی در کانادا در انتقال روان کمک کند. وقتی شما درخواست برنامه GIC بین‌المللی دانشجویی TD را می‌دهید و در آن شرکت می‌کنید، می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه مجوز تحصیل خود را در چارچوب برنامه SDS به سرعت انجام دهید، اگر از یکی از 14 کشور مشخص شده باشید. گواهی وجه سرمایه‌گذاری گارانتی شده برای دانشجویان بین‌المللی (ISGIC) می‌تواند یک راه ایمن برای صرفه جویی باشد زیرا سرمایه اولیه شما امن است. به علاوه، شما در طول مدت سرمایه‌گذاری خود نرخ بازده گارانتی شده‌ای به دست خواهید آورد.

نمایش خبر  تغییرات در هزینه های اقامت دائم کانادا از 30 آوریل 2024

مزایای برنامه GIC بین‌المللی دانشجویی TD:
هزینه ایجادی در هنگام درخواست برای برنامه GIC بین‌المللی دانشجویی TD وجود ندارد.
یک درخواست آنلاین ساده برای دانشجویان بین‌المللی برای یک GIC بین‌المللی دانشجویی TD
قابلیت کسب سود حتی قبل از ورود به کانادا با نرخ رقابتی 4.9%[1]
پس از ورود به کانادا، شروع بانکداری به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی بخش مهمی از سفر ابتدایی شماست. به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، شما می‌توانید حساب‌های جاری یا پس‌انداز را با یک مؤسسه مالی کانادایی باز کنید و به خدمات مفیدی مانند انتقال وجه، تبادل ارز و کارت‌های خودپرداز و اعتباری دسترسی پیدا کنید. مطمئن شوید که گزینه‌های مختلف موجود را تحقیق کنید و نرخ‌ها، هزینه‌ها و تخفیف‌های دانشجویی را برای پیدا کردن بهترین گزینه برای نیازهای خود مقایسه کنید. TD اقداماتی طراحی شده برای پشتیبانی از دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد.

بسته بانکداری بین‌المللی دانشجویان TD شامل می‌شود:
حساب جاری بدون هزینه ماهیانه – حساب چک شدنی TD (تا 23 سال یا با ارائه مدرک ثبت نام در آموزش تکمیل وقت کامل)
کارت Visa* پاداش TD، با تأیید
حساب‌های پس‌انداز بدون هزینه ماهیانه – حساب پس‌انداز هر روز TD و حساب پس‌انداز تخصصی TD ePremium
با اقداماتی که به‌ویژه برای دانشجویان بین‌المللی طراحی شده‌اند، TD تلاش می‌کند تا انتقال را آسان‌تر کند، تا بتوانید بر روی مطالعات خود تمرکز کرده و از تجربه‌ی خود در کانادا لذت ببرید.

چرا باید بانک تورنتو-دومینیون را انتخاب کنید؟
150 سال کمک به کاناداییان:

TD یک تاریخچهٔ با افتخار در ارائه‌ی راه حل‌های مالی به کانادایی‌ها برای بیش از 150 سال دارد. TD همچنین یک صد سال تجربه در کمک به ورودیان جدید به سیستم بانکداری منحصر به فرد کانادا دارد.

نمایش خبر  مهاجرت به کانادا: انتظار چه چیزی را داشته باشید و چه چیزهایی را در مورد سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا باید بدانید

با بیش از هزار شعبه، یک شهرت برای عالی بودن در خدمات مالی و قابلیت ارائه خدمات به شما به بیش از 60 زبان مختلف، TD یکی از بزرگترین و مورد اعتمادترین بانک‌های کانادا شده است که در حال حاضر برای 16 میلیون کانادایی خدمت انجام می‌دهد.

TD پشتیبانی آنلاین و منابع جذاب را در مورد مواردی همچون بانکداری ارائه می‌دهد.