Skip to content
۱۰ فعالیت برتر برای انجام به عنوان یک تازه وارد به کانادا در ماه اگوست ۲۰۲۳

تاریخ انتشار

۱۰ فعالیت برتر برای انجام به عنوان یک تازه وارد به کانادا در ماه اگوست ۲۰۲۳

تابستان‌های کانادا فرصت عالی را برای تازه واردین به این کشور فراهم می‌کند تا سفر کنند و همه چیز را در این کشور تجربه کنند.

تابستان در کانادا رسماً در سال جاری در تاریخ 21 ژوئن 2023 آغاز شد. اگوست نیمه تابستان در کانادا است. معمولاً کمی خنک‌تر از ماه جولای است، اما هنوز هم گرم است. این فرصت مناسبی را برای تازه واردین به کانادا فراهم می‌کند تا رویداد ها و گردشهای تابستانی را که این کشور زیبا در گرم‌ترین بخش سال داردرا، تجربه کنند.

بدون ترتیب خاص، لیست زیر پیشنهاد تجربه‌ای خوب در هر استان را برای تازه واردین به کانادا در این تابستان فراهم می‌کند.

پل معلق: روی پل در بریتیش کلمبیا قدم بزنید بریتیش کلمبیا (BC) خانه شش پل معلق است، هرکدام بالای رودخانه یا دره با مناظر دیدنی در قسمتی از استان قرار دارد. به عنوان مثال، پل معلق Capilano یک سازه با 140 متر طول دارد در شمال ونکوور که 70 متر بالاتر از رودخانه ساخته شده است. از این فرصت در ماه اوت، زمانی که هوای آن به بهترین حالات خود است، از این تجربه ی منحصر بفرد استفاده کنید.

دیدن بانف و دریاچه لوئیس در آلبرتا
تابستان در بانف و دریاچه لوئیس هوای گرم و آفتابی را برای بازدید کننده ها به ارمغان می‌آورد. این تنها زمانی است که مسیرهای پیاده‌روی در ارتفاعات بالاتر خالی از برف هستند. جولای گرم‌ترین ماه است، بنابراین اوت دمایی مطلوب‌تر برای لذت بردن از رنگ‌های آبی یاقوتی زنده دریاچه لوئیس و فعالیت‌های بیرونی متنوعی از قبیل دوچرخه سواری و پدل-برد سرگرمی فراهم می‌کند.

نمایش خبر  آیلتس: چه چیزی برای امتحانتان مفید است؟

پیمایش در دشت های شنی ساسکاچوان
ساسکاچوان یکی از استان‌هایی است که به خاطر چشم‌انداز خیره کننده خود و فضاهای زیبا در تابستان شناخته می‌شود. مهاجرانی که به این کشور وارد می‌شوند، در این منطقه می‌توانند تجربه های خوبی در فضای باز و منحصربه‌فرد کانادا داشته باشند. یکی از این تجارب، تپه‌های شنی بزرگ است که هم برای بهره مندی از هوای تازه و هم برای دیدن زیستگاه های متنوع که شبیه به بیابان است و در سراسر جهان به خاطر کمیاب بودن منحصر بفرد است، مناسب هستند.

تجربه تاریخ کانادا در موزه کانادایی حقوق بشر در منیتوبا
کانادا یک سابقه طولانی و جذاب در زمینه حقوق بشر دارد که در بسیاری از اصول هویت کانادایی مدرن جای دارد. از برابری اقلیمی تا حقوق زنان و تاریخ ارتباطات بین کانادا و جمعیت بومی در این کشور، مهاجران علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با تاریخ خانه جدید خود باید مطمئنا در نظر داشته باشند که باید از این موزه برجسته در وینیپگ را بازدید کنند.

نگاهی به تورنتو از بالا در برج سی‌ان در انتاریو
برای 30 سال، برج سی‌ان در انتاریو بلندترین ساختمان بدون ستون در جهان به‌شمار می‌آمد. اگرچه در حال حاضر به دلیل برج خلیفه در دبی، عنوان بلندترین ساختمان بدون ستون را از دست داده است، با ارتفاع 553.3 متری خود، این نماد تورنتو یکی از جاذبه‌های تابستانی برجسته کانادا است. برج سی‌ان معمولاً به عنوان تجربه بروز تابستانی برجسته برای افرادی که در انتاریو هستند محسوب می‌شود، می توانید به قسمت های مختلف بروید و این تجربه ی زیبا را داشته باشید.

نمایش خبر  کانادا آخرین برنامه سطوح مهاجرت 2023-2025 را اعلام می کند

پیاده‌روی در مسیرهای متعدد مونت-ترمبلان در کبک
برای کسانی که به دنبال ماجراجویی در فضای باز و عاشقان چشم‌انداز هستند، پارک ملی مونت-ترمبلان در کبک بیش از ۵۰ مسیر پیاده‌روی مختلف را در اختیار دارد که برای یک روز خوب پر از سرگرمی در طبیعت و در گرمای ماه آگوست بسیار مناسب است. با مسیرهایی با فواصلی کم‌تر از یک کیلومتر تا بیش از ۸۰ کیلومتر، این پارک در کبک راهی عالی برای فعالیت و بودن در فضای باز در تابستان به عنوان یک مهاجر تازه وارد به کانادا ارائه می‌دهد.

دیدن مناره‌ی پگی با ساحل (Peggy’s Cove) در نوااسکوشیا
مناره‌ی پگی با ساحل جزو تصاویر معروف شده‌ی کانادا است و یک جایگاه دایمی در تاریخ این کشور دارد. این مناره که دیگر کاربردی دارد، یک مکان عالی برای گذراندن روز و تماشای امواج و تجربه بخش عظیمی از تاریخ این کشور در تابستان است.

تجربه پارک ملی گروس مورن در نیوفوندلند و لابرادور
آیا شما و خانواده‌تان می‌خواهید کمپینگ کنید، تور قایق‌رانی داشته باشید، کایاک یا شنا کنید؟ پارک ملی گروس مورن در نیوفوندلند و لابرادور یکی از زیباترین چشم‌اندازهای طبیعی کانادا را در تابستان برای لذت بردن از فضای باز در کانادا به شما ارائه می‌دهد. این پارک ملی با شناخته شدن به عنوان یک “مثال نادر از فرایند جابجایی قاره‌ای که در آن لایه‌های گوشته‌ای اقیانوس عمیق و سنگ‌های ناحیه زمین به نمایش گذاشته می‌شوند”، یکی از پارک‌های متمایز کانادا است که حتما برای مهاجران کانادایی تازه وارد که در طول ماه‌های تابستان در این منطقه حضور دارند، دیدن آن توصیه می‌شود.

نمایش خبر  چگونه به عنوان یک مهندس به کانادا مهاجرت کنیم

پرواز با زیپ لاین بالای مناظر شاخص نیوبرانزویک مانند گرند فالز
هر چند پرواز با زیپ لاین فعالیتی منحصر به هیچ استانی در کانادا نیست، اما این قدرت برگرفته از طبیعت زیبا را به ماجراجویان می‌دهد که بالای چشم‌اندازهای طبیعی زیبا مانند یک آبشار مانند ابشار در نیوبرانزویک بپرند. این روشی عالی است برای تجربه زیبایی استان‌های دیدنی کانادا از بالا در این ماه

بازدید از قصر سبز- تجربه جزیره ادوارد در پرنس ادوارد
(Anne of Green Gables) یکی از داستان‌های شناخته شده است که توسط لوسی مود مونتگومری، بومی پرنس ادوارد ، نوشته و در کانادا قرار داده شد. این کتابی است که بیش از ۱۰۰ سال پیش منتشر شد و به خشنودی ادبیاتی کانادایی موجب تولید بیش از دوازده نسخه سانسوری در تلویزیون، فیلم، تئاتر و رادیو شده است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420