Skip to content
بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و نیوبرانزویک در آخرین نتایج قرعه کشی PNP نامزدهایی را دعوت کردند

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و نیوبرانزویک در آخرین نتایج قرعه کشی PNP نامزدهایی را دعوت کردند

سه استان کانادا از طریق جریانات برنامه نامزد استانی (PNP) نامزدهایی را انتخاب کرده اند.

نامزدی که توسط یک استان نامزد شود، بسیار بیشتر احتمال دریافت دعوتنامه برای اعمال (ITA) برای اقامت دائم از مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دارد. این به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی مسئولیت مهاجرت در کانادا را به اشتراک می گذارند و نامزد شدن توسط یک استان به این معنی است که شما برای نیروی کار استان مناسب تلقی می شوید.

PNP ها به دنبال نامزدهای مهاجرت اقتصادی هستند که بیشترین احتمال گنجاندن در اقتصاد استان را دارند. این ممکن است به دلیل حرفه، ارتباط خانوادگی یا نشان دادن قصد قوی برای سکونت در استان باشد.

احتمال باقی ماندن در استان همچنین باعث شده است که نواسکوشیا معیارهای انتخاب خود را برای جریان تجربه برنامه نامزد نواسکوشیا (NSNP) به روز کند. از تاريخ 9 ژوئن، استان معيارهای خود را تغيير داده و فقط فارغ التحصيلان بين المللي را كه دروس خود را در نواسكوشيا كامل كرده اند، انتخاب مي كند. كساني كه در ساير استان ها فارغ التحصيل شده اند همچنان واجد شرايط برای درخواست نامزدي استاني در نواسكوشيا از طريق جريانات ديگر خواهند بود.

نتایج مهاجرت استانی 8 تا 14 ژوئیه بریتیش کلمبیا

برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در 11 ژوئیه قرعه کشی هفتگی معمول خود را برگزار کرد.

این هفته استان بیش از 202 نامزد را در چهار قرعه کشی مختلف با هدف سه جریان دعوت کرد.

نمایش خبر  نحوه درخواست سوپر ویزا

بزرگترین قرعه کشی 152 نامزد از روند های نیروی کار متخصص، فارغ التحصيل بین المللی و سطح ورودی و نیمه ماهر را در یک قرعه کشی عمومی شامل شغل های فن آوری دعوت کرد. نیروهای کار متخصص نیاز به امتیاز SIRS 106 داشتند، فارغ التحصيلان بین المللی نیاز به امتیاز 109 داشتند و نامزدهای سطح ورودی و نیمه ماهر نیاز به امتیاز 87 داشتند.

سایر قرعه کشی های باقی مانده فقط به نیرو های کار ماهر و فارغ التحصيلان بین المللی محدود شده بودند. اولین قرعه کشی برای 35 معلم و دستیار کودکان زود هنگام، دومین قرعه کشی برای 15 حرفه اى درمانى و سومین قرعه کشی کمتر از پنج نفر ديگر در سایر شغل های اولويت دار را دعوت کرد. حداقل امتياز برای هر قرعه كشى 60 بود.

مانیتوبا

مانیتوبا در تاریخ 13 ژوئیه به 540 نامزد نامه پیشنهاد بکارگیری صادر کرد. در میان آن‌ها، چهار قرعه کشی بر روی سه جریان تقسیم شد.

این استان در دو از این قرعه کشی ها کارگران ماهر را دعوت کرد. اولین قرعه کشی مخصوص شغل بود و برای 205 نامزد با امتیاز 604 بود. این نامزدها شغل های زیر دسته های خاص و گروه های عمده تحت طبقه بندی ملی شغل (NOC) 2021 را دارند:

3 – شغل های مربوط به حوزه بهداشت 10 – شغل های مدیریتی با تخصص در خدمات اداری، خدمات مالی و تجاری و ارتباطات (به جز پخش) 14 – شغل های پشتیبانی اداری و مالی و زنجیره تأمین لجستیک 75 – کمک راننده ها و کارگران و سایر راننده های حمل و نقل، اپراتورها و کارگران 237 کارگر ماهر نیز در یک قرعه کشی غیر مخصوص شغل دعوت شدند. آن‌ها به حداقل امتیاز 661 نیاز داشتند.

نمایش خبر  مطالعه: مهاجران جدید که قبل از ورود به کانادا از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، احتمال بیشتری برای یافتن کار تخصصی دارند

قرعه کشی های باقی مانده 57 نامزد جریان آموزش بین الملل و 41 نیروی کار متخصص خارج از کشور را دعوت کرد. نیروی کار متخصص خارج از کشور به حداقل امتياز 774 نياز داشتند.

نیوبرانزویک

نیوبرانزویک نتایج تمام قرعه کشی های NB Express Entry برای ماه ژوئن را منتشر کرده است. در مجموع 121 دعوتنامه به نامزدهای سه روند مهاجرتی اختصاص یافته است:

28 دعوتنامه برای نامزدهای روند ارتباط شغلی NB صادر شد؛ 64 به نامزدهای جریان اتصال دانشجویی NB؛ و 29 در جریان اتصال به شغل های مورد نیاز NB اختصاص یافت. تاکنون در سال 2023، نیوبرانزویک 630 دعوتنامه به نامزدهای برنامه NB Express Entry صادر کرده است.