Skip to content
آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و PEI در آخرین نتایج PNP دعوتنامه صادر کردند

تاریخ انتشار

آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و PEI در آخرین نتایج PNP دعوتنامه صادر کردند

چهار استان کانادا در آخرین نتایج قرعه‌کشی برنامه نامزدی استانی (PNP) نامزدهای خود را برای گزینش استانی انتخاب کرده‌اند.

دولت‌های فدرال و استانی در کانادا مسئولیت مهاجرت را به طور مشترک برعهده دارند و PNP را ابزار مفیدی برای پخش منافع اقتصادی مهاجرت به مناطقی از کشور خارج از مراکز شهری عمده می‌دانند.

از طریق PNP، دولت‌های استانی می‌توانند نامزدهایی را که به نظرشان برای استحکام شرایط اقتصادی و ادغام در استان مناسب‌ترین هستند را نامزد کنند. هنگامی که یک نامزد یک گزینش PNP دریافت می‌کند، به طور کلی برای آنها چالش کمتری برای دریافت وضعیت اقامت دائم وجود دارد.

به خاطر گرفتن نامزدي از سوی يك استان، تضميني براي اينكه يك نامزد ساكن دائم شود وجود ندارد. بايد هنوز به صورت جداگانه به وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندي كانادا (IRCC) درخواست خود را ارائه كند.

نتایج مهاجرت استانی 10-16 ژوئن

آلبرتا نتایج هفت قرعه‌کشی جداگانه را در زیر برنامه‌های مهاجرتی آلبرتا منتشر کرده است. این قرعه‌کشی‌ها بین 9 مه و 8 ژوئن انجام شده‌اند. آلبرتا 9,750 جایگاه برای سال 2023 دارد.

دو قرعه‌کشی برای نامزدهای در مسیر حوزه بهداشت و سلامتی طراحی شده است. اولین قرعه‌کشی در 9 مه انجام شد و هشت نامزد را دعوت کرد. کمترین رتبه نامزد در این قرعه‌کشی امتیاز CRS 307 داشت. دومین قرعه‌کشی در 25 مه بود و پنج نامزد را با امتیاز CRS حداقل 401 دعوت کرد.

این استان همچنین در 9 مه، 175 نامزد را از طریق بخش اولویت – بخش گردشگری و مهمان‌نوازی با جریان پیشنهاد شغل آلبرتا دعوت کرد. کمترین رتبه نامزد امتیاز CRS 444 داشت.

نمایش خبر  کانادا دستورات واکسن COVID-19 را برای همه مسافران از جمله کسانی که دارای سوابق کیفری هستند لغو کرده است

مجموعاً 236 نامزد از طریق جریان پیوند خانوادگی و مشاغل مورد نیاز دعوت شدند. اولین قرعه‌کشی در 11 مه، 119 نامزد را دعوت کرد و دومین قرعه‌کشی در 1 ژوئن، 117 نفر را دعوت کرد.

قرعه‌کشی هم در 30 مه برای 20 نامزد در بخش اولویت – حوزه کشاورزی با پیشنهاد شغل آلبرتا با حداقل امتیاز CRS معادل 342 صورت گرفت.

آخرین قرعه‌کشی در 8 ژوئن بود و 150 نامزد را از بخش اولویت – حوزه کشاورزی و فرانسوی به عنوان زبان اول دعوت کرد. حداقل امتیاز CRS 382 بود.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در سه قرعه‌کشی در 13 ژوئن نامزدها را دعوت کرد. BC معمولاً هر سه‌شنبه قرعه‌کشی برگزار می‌کند.

بزرگترین قرعه‌کشی عمومی بود و 170 نامزد را از جریان‌های کارگر ماهر، فارغ التحصیل بین المللی و سطح ورودی و نیمه ماهر BC PNP و شامل نامزدهای اکسپرس انتری دعوت کرد. حداقل امتیاز SIRS از 87 تا 107 بود.

این استان همچنین 23 معلم و دستیار آموزش اولیه کودکان را دعوت کرد و همچنین 18 نفر را در قرعه‌کشی مخصوص حرفه‌های بهداشتی دعوت کرد. نامزدهای هر دو قرعه‌کشی نیاز به حداقل امتیاز SIRS 60 داشتند.

مانیتوبا

مانیتوبا در 15 ژوئن، 540 نامزد را از سه دسته برنامه نامزد استانی مانیتوبا دعوت کرد.

اولین قرعه‌کشی برای نامزدهای در جریان کارگر ماهر در مانیتوبا بود. در مجموع، 255 نامزد با امتیاز حداقل 602 نامزد شدند، به شرطی که در حرفه‌های زیر گروه‌های اصلی و فرعی طبقه‌بندی ملی شغل (NOC 2021) کار کنند:

72 – متخصصان فنی و کنترل کننده های حمل و نقل
731 – معاملات ساختمانی عمومی
732 – نصابان، خدمات و تعمیرکاران نگهداری ساختمان
734 – اپراتورها، حفاران و انفجارگران
همچنین 205 گزینش در قرعه‌کشی عمومی به کارگران ماهر در مانیتوبا صادر شد که حداقل امتیاز 665 داشتند.

نمایش خبر  دراو فناوری برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا: 91 دعوت نامه صادر شدند

دو قرعه‌کشی باقی‌مانده 59 نامزد را برای نامزدهای در جریان آموزش بین المللی و 21 نفر را برای نامزدهای در دسته کارگران ماهر خارج از کشور با امتیاز 718 دعوت کرد.

پرنس ادوارد آیلند

PEI در 15 ژوئن دومین قرعه‌کشی ماه خود را برگزار کرد. 118 اعلام علاقه‌مندی به نامزدهای در جریان کار و اکسپرس انتری استانی صادر شد و 4 مورد به نامزدهای در دسته کارآفرین با مجوز کار تجاری اختصاص یافت که بالاتر از حداقل 82 بود.