Skip to content
کانادا برای سومین سال پیاپی امن ترین کشور برای دگرباشان جنسی و مسافران رده بندی شد

تاریخ انتشار

کانادا برای سومین سال پیاپی امن ترین کشور برای دگرباشان جنسی و مسافران رده بندی شد

روزنامه نگاران لیریک و آشر فرگوسن مکان مسافرتی وقف امنیت را راه اندازی کردند . دراوایل ماه مارس لیریک و فرگوسن گزارشی بنام 203 تا ازبدترین ( وامن ترین ) کشورها برای دگرباشان در سال 2023 را منتشر کردند . این روزنامه نگاران نگاه عمیقی به حقوق دگرباشان جنسی درهرکشوری کردند . بعد از بیش 400 ساعت پژوهش آنان قوانین فردی همه کشورها را بررسی کردند و اطلاعات را از منابع بین المللی برای درست کردن شاخص امنیت سفر دگرباشان جنسی ایجاد کنند که به مسافران دریافتن امن ترین کشور درجهان کمک خواهد کرد. فهرست امن ترین کشور برپایه 10 عامل مرتبط با امنیت دگرباشان جنسی از جمله محافظت علیه تبعیض – جرم انگاری خشونت و غیر قانونی بودن روابط هم جنس گرایانه می باشد . در اوایل سال 2023 کانادا به عنوان دگرباش ترین کشوردردنیا برای سومین سال پیاپی فهرست شد. کانادا سابقه کنترل حقوقی مربوط به حقوق دگرباشان جنسی را دارد . کانادایی ها اولین کشورهایی هستند که ازدواج همجنس گرایانه را قانونی می کنند و مطابق قانون اساسی حمایت های ضد تبعیض نژادی را دارند و اکثر کانادایی ها گزارش می کنند آن کشور مکانی امن برای زندگی همجنس گرایانه مرد و زن می باشد فرگوسن می گوید.

 جوامع دگرباشان جنسی در کانادا

شهرهایی مثل  تورنتو – ونکوور و مونترال تعدادی از بزرگترین جوامع دگرباشان را دارند و دوستانه ترین شهرهای کانادا رده بندی شده اند . تورنتو بزرگترین جامعه هم جنس گرایان را دارد محله چرچ و وزلی ویلج بخشی از محله های اکثرا پرجنب و جوش دگرباشان جنسی است . تورنتو پراید به خاطر جشن ها و جشنواره هایش که وحدت و پذیرش جامعه دگرباشان را نشان می دهد معروف است . مونترال شهر دیگری با جامعه  بزرگ هم جنس گرایان مرد  است این شهر محله مونترال پراید و ” گی ویلج ” و تعدادی زیادی بار وکلوپ را دارد . ازسال 1998 مونترال میزبان جشنواره فیلم دگرباشان جنسی که آموزش می دهد و آگاهی در مورد جامعه دگرباشان جنسی را بالا می برد بوده است .  جامعه دگرباشان جنسی ونکوور اطراف داوی استریت و کامرشال گرندویو که خانه جامعه دگرباشان جنسی یعنی مرکزی که برنامه هایی برای جوانان تدارک می بیند قرار دارد و ترنس آی دی کلینیک از استخدام حمایت و برنامه های مشاوره ای برای جامعه مذکور تدارک می بیند .

نمایش خبر  چرا کاندیداهای اکسپرس اینتری به ارزیابی اعتبار آموزشی (ECA) نیاز دارند؟

رتبه بندی برتر کانادا

عواملی که به رتبه بندی ارشد کانادا کمک می کند شامل حمایت از دگرباشان جنسی در محل کار و ملحق شدن و به رسمیت شناختن وقوانین هویت قانون تراجنسیتی می باشد. موارد برجسته رده بندی برتر تعهد کانادا به ایجاد جامعه فراگیر برای همه افراد صرف نظر از محوریت جنسی یا هویت جنسی است . این امر به ویژه برای تازه واردان به کانادا که ممکن است از کشور هایی که درآن از حقوق دگرباشان حمایت نمی شود آیند و کسی که ممکن است به دنبال محیطی امن ومهمان نواز است مهم باشد . کانادا سیاست های مهاجرتی مختلف به رسمیت شناختن دگرباشان جنسی را دارد. ازدواج ها و ارتباطات هم جنس گرایانه شایسته حمایت از طبقه خانواده و مهاجران درجه 2 است و می تواند هماهنگ با همان  شریک هم جنس باشد . به علاوه زوج های هم جنس و شریک های جنسی کانادایی یا ساکنان دائم می توانند درحالیکه درخواست اقامت دائم درحال انجام است واجد شرایط باشند . کانادا تاریخچه ای از فراهم کردن و کمک به ساکن شدن آسیب پذیرترین گروههای جهان از جمله آنهایی که درجامعه دگرباشان جنسی هستند دارد. مهاجرت – پناهندگان وشهروندی کانادا پشتیبانی از پناهندگانی که با خشونت وپیگرد قانونی بابت جهت محوریت جنسی – هویت جنسی وابراز جنسیت یا وضعیت بیماری ایدز روبه رو هستند را تشویق می کند . یکی از روش هایی که که برنامه مهاجرت – پناهندگان و شهروندی کانادا از جامعه دگرباشان جنسی حمایت می کند بوسیله حمایت مالی از جامعه پناهنده رنگین کمان است که با دارندگان توافق پشتیبانی برای حمایت از پناهندگان دگرباش جنسی که به کانادا می آیند کار می کند است . به علاوه برنامه مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا  منابعی را فراهم می کنند  وارتباطاتی را با سازمان های ملی که برای ترویج و حمایت از حقوق جنسی دردسترس قرار می دهد . برای مثال خیریه ایگل کانادا به پیشرفت برابری هم جنس گرایان مرد وزن بوسیله تاثیرات محکومیت و نشات گرفته از غیر مجاز بودن می تواند برای کسی که استخدامش در برگیرنده نیاز مکرر برای ورود به کانادا یا شخصی که درکانادا خانواده ای دارد که دیگر نمی توانند آنها را ملاقات کنند جدی باشد .

نمایش خبر  نگاهی به معافیت های شهریه بین المللی در کبک

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420