Skip to content
بریتیش کلمبیا ۲۴۳ نفر را در آخرین دراوهای PNP دعوت می‌کند

تاریخ انتشار

برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا برای جذب کارگران خارجی با تقاضای بالا و کسانی که می خواهند اقامت دائم داشته باشند طراحی شده است.

بریتیش کلمبیا از طریق دراوهای برنامه کاندیداتوری استانی که در ۲۱ دسامبر برگزار شد، ۲۴۳ کاندید مهاجرت را دعوت کرد.

این استان دو دراو را از طریق برنامه کاندیداتوری استانی در بریتیش کلمبیا (BC PNP) برگزار کرد و نفراتی را از جریان‌های مهاجرت افراد ماهر (SI) و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) دعوت کرد.

دعوتنامه‌هایی برای افرادی از گروه‌های کارگر ماهر، فارغ‌التحصیل بین‌المللی، سطح انتری و نیمه ماهر که از زیر مجموعه‌های جریان‌های SI و EEBC هستند، صادر شد.

اکثر دعوتنامه ها، یعنی ۱۹۴ دعوتنامه، از طریق دراو عمومی ارسال شده اند. این کاندیداها در صورتی دعوتنامه دریافت کردند که بسته به برنامه‌ای که واجد شرایط آن هستند، حداقل امتیاز لازم بین ۷۴ تا ۱۰۶ را داشته باشند.

دراو دیگری کاندیداهایی را هدف قرار داد که شغل آنها تحت NOC 0621 (مدیران خرده‌فروشی و عمده‌فروشی) یا NOC 0631 (مدیران رستوران‌ها و خدمات غذایی) قرار می‌گیرد. این دراو منجر به ارسال ۴۹ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۱۰۶ در سراسر کشور شد.

از فوریه گذشته، بریتیش کلمبیا به عنوان بخشی از برنامه کاندیداتوری استانی خود، دو بار در ماه دور جداگانه دعوت‌نامه‌ها را ارسال کرده است. این دراوها به دلیل تعداد بالای داوطلبان، از بخش های خاص بازار کار که در سامانه ثبت نام مهاجرت مهارتی استان (SIRS) ثبت نام کرده اند، برگزار می شود.

تا اینجای سال، بریتیش کلمبیا بیش از ۱۱۵۰چ دعوتنامه را از طریق جریان های مختلف BC PNP صادر کرده است.

نمایش خبر  کانادا قرار است یک قانون حقوق مستاجران را معرفی کند

 

درباره برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا

هدف BC PNP جذب کارگران خارجی است که تقاضای زیادی در استان دارند و مایل به اقامت دائم کانادا هستند.
برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا دو جریان اصلی مهاجرت دارد، مهاجرت بر اساس مهارت و اکسپرس انتری، که هر دو به زیرمجموعه‌هایی تقسیم می شوند. این جریان‌ها تحت «سیستم ثبت مهاجرت مهارت‌ها» در بریتیش کلمبیا مدیریت می‌شوند. برای درخواست از طریق SIRS، ابتدا باید یک حساب کاربری ثبت کنید. پس از انجام این کار، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و مهارت های زبانی به شما امتیاز داده می شود.

سپس از کاندیداهای دارای بالاترین امتیاز از هر زیرگروه دعوت می شود تا زمانی که بریتیش کلمبیا یکی از دراوهای منظم خود را انجام می دهد، برای کاندیداتوری استانی جهت درخواست اقامت دائم اقدام کنند.

اگر دعوتنامه ای دریافت کرده اید، ۳۰ روز از تاریخ دعوتنامه فرصت دارید تا یک درخواست کامل را از طریق سیستم آنلاین BC PNP ارسال کنید.

هنگامی که یک بسته درخواست کامل BC PNP را ارسال کردید، تقریباً ظرف مدت دو تا سه ماه از تصمیم استان مطلع خواهید شد. اگر کاندیداتوری شما موفقیت آمیز باشد، واجد شرایط ثبت درخواست در ادارا مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برای وضعیت اقامت دائم تحت دسته کاندیداتوری استانی هستید.

کاندیداتوری تقریباً شش ماه پس از تاریخ تأیید، اعتبار دارد.

به عنوان یک کاندید استانی، ممکن است ۶۰۰ امتیاز اضافی تحت CRS دریافت کنید و بنابراین امتیاز کافی جهت دریافت دعوتنامه درخواست در طول دراو اکسپرس انتری فدرال بعدی خواهید داشت.

نمایش خبر  به Jobs Boom بپیوندید: شمال غربی انتاریو نیروگاه بعدی معدن است