Skip to content
ثبت درخواست ویزا ویزیتوری در صورت ارسال پیش از 7 سپتامبر

تاریخ انتشار

اگر پیش از 7 سپتامبر یک درخواست ویزای ویزیتوری را ارسال کرده اید ممکن است نیاز باشد مجددا این کار را انجام دهید.

مسافران خاصی که پیش ز 7 سپتامبر ویزای خود را ثبت درخواست کرده اند باید مجددا این کار را انجام دهند.

اداره مهاجرت کانادا اخیرا دستورالعمل ها را در وب سایت خود را به‌ روزرسانی کرده است. این دپارتمان از افراد که می خواهند به کانادا سفر کنند در خواست می کند تا از طریق پورتال آنلاین اداره مهاجرت درخواست خود را ثبت کنند. اگر شما در انتظار تصمیم گیری و نیاز به سفر برای کانادا به یکی از دلایل زیر می باشید نیاز به انجام این کار خواهید داشت:

  • برای یکی از این موارد به کانادا بیایند:
  • پیوستن به یکی از اعضای خانواده که شهروند کانادا، مقیم دائم، یا جزو بومیان کانادا است
  • پیوستن به یکی از اعضای درجه یک خانواده که به طور موقت در کانادا است
  • دیدار تجاری
  • شرکت در مراسم خاکسپاری، یا حضور در آخرین لحظات زندگی یکی از عزیزان
  • مراقبت از شخصی که به شدت بیمار است
  • پیوستن به یک کشتی به عنوان عضو خدمه دریایی
  • سفر به عنوان یک دیپلمات که به کانادا اعزام شده است، و اعضای درجه یک خانواده آنها
  • رسیدگی به امور قربانیان پرواز 752 خطوط هوایی اوکراین

 

متقاضیان باید از طریق پورتال آنلاین اداره مهاجرت، اطلاعات به روز را در درخواست جدید خود ثبت کرده، و در صورت امکان، شماره پرونده قبلی خود را وارد کنند. این افراد پیامی مبنی بر حذف درخواست قبلی خود دریافت نخواهند کرد.

به گفته وبسایت اداره مهاجرت، هیچ تضمینی برای بازپرداخت هزینه درخواست وجود ندارد.

نمایش خبر  ثبت نام در وبینار زنده: مقدمه ای بر مدیریت پول برای مهاجران تازه وارد به کانادا

افرادی که قصد حذف درخواست ویزای خود را دارند، باید از طریق فرم وب مربوط، اقدام کنند.

متقاضیانی که قبل از 7 سپتامبر 2021 برای ویزای ویزیتوری اقدام کرده، و از محدودیت‌ های ناشی از ویروس کرونا معاف شده باشند، نیازی به ارسال مجدد درخواست ندارند.

 

در مورد ویزای ویزیتوری کانادا

 

اگر می خواهید به طور موقت به کانادا بیایید به یک ویزای اقامت موقت نیاز دارید، مگر آنکه شهروند یک کشور معاف از ویزا باشید. این شامل گردشگران نیروهای کار موقت خارجی و دانشجویان بین المللی خواهد بود.
ویزاهای اقامت موقت از سوی مسئولان ویزای مهاجرتی کانادا خارج از کشور صادر می‌ شوند. آنها نشان می‌ دهند که دارندگان این ویزا ها شرایط پذیرش در کانادا به عنوان یک ویزیتور را پذیرفته اند. ممکن است مسافران در صورت داشتن سوابق کیفری یا مسائل پزشکی شرایط لازم برای ورود به کشور را نداشته باشد. شهروندان چند کشور نیز ممکن است نیاز به ارائه اطلاعات بیومتریک داشته باشد.

برخی از متقاضیان ویزا ها ممکن است نیاز به انجام آزمایشات پزشکی داشته باشد این در صورتی ممکن خواهد بود که قصد اقامت در کانادا را داشته باشند، و اخیراً کشورهای خاصی را در فهرست مقصد سفر خود داشته باشند، یا افرادی که در مشاغل خاصی مشغول به کار بوده اند. همچنین ویزیتور ها نیز باید ثابت کنند که می توانند در طول اقامت موقتی از از خودشان حمایت کنند.
ویزای اقامت موقت به مسافر این امکان را می‌ دهد تا برای ۶ ماه در یک زمان در کشور اقامت داشته باشد و می تواند برای چند بار ورود به کشور مورد استفاده قرار گیرد. نیروهای کار موقت خارجی و دانشجویان بین المللی برای دوره های زمانی مختلفی مورد پذیرش قرار می گیرند و پذیرش آنها به پرونده آنها مرتبط خواهد بود و شما ممکن است بتوانید درخواست تمدید این ویزا را در داخل خاک کانادا بدهید. داشتن یک ویزای اقامت موقت معتبر لزوما به این معنا نیست که مسئول مرزی مسافر را در کشور می پذیرد. در مرز ورودی تمام ویزیتورها باید نشان دهند که هدف آنها برای ورود به کشور دارای یک ماهیت موقتی است. مسئولان مرزی می‌ توانند ورود افراد را طبق صلاحدید خود رد کنند.

نمایش خبر  زوج‌های LGBTQ2+ می‌توانند تابعیت کانادا را به فرزندان خارج از کشور خود منتقل کنند