Skip to content
کدام صنایع کانادایی ممکن است برای استخدام نیاز به بررسی سابقه کیفری داشته باشند؟

تاریخ انتشار

بررسی سوابق جنایی بخش مهمی از اطمینان از این است که یک شرکت کارمندان، مشتریان و عموم مردم را تا حد ممکن ایمن نگه می دارد.

در کانادا، سه نوع اصلی بررسی پس زمینه وجود دارد که کارفرما می تواند از کارجویان بخواهد تا به عنوان بخشی از فرآیند استخدام عبور کنند.

نوع بررسی درخواستی اغلب بستگی به صنعتی دارد که شغل خاص در آن قرار دارد، و کارفرمایان در برخی صنایع احتمالاً بیشتر از دیگران درخواست بررسی پس زمینه کارمند را می کنند (اما بعداً در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد).

سه نوع بررسی سابقه / سابقه جنایی اولین نوع بررسی پس زمینه، بررسی سابقه جنایی اساسی (CRC) است. این بررسی های پس زمینه توسط پلیس محلی انجام می شوند و بیشترین درخواست را از کارفرمایان در صنایعی دارند که با افراد آسیب پذیر (بزرگسالان و کودکان) کار نمی کنند.

هدف از CRC این است که “جزئیات اتهامات و محکومیت هایی را که منجر به یک سابقه جنایی شده است” را بیان کند. یک CRC ممکن است شامل محکومیت های خلاصه (برای جرائم کوچک) و همچنین محکومیت های قابل اتهام (برای جرائم جدی تر) باشد. در مقابل، CRC ها اطلاعات مربوط به اتهامات در انتظار و فعالیت هایی را که منجر به محکومیت نشده است، حذف می کنند.

بررسی اطلاعات پلیس تقویت شده (E-PIC) معمولاً توسط کارفرمایانی درخواست می شود که برای موقعیت هایی استخدام می کنند که نیاز به سطوح بسیار بالای اعتماد دارند. مثال هایی از این موقعیت ها ممکن است شامل اجرای قانون و امنیت باشد. فراتر از آنچه در یک CRC شامل می شود، یک E-PIC خواهد گفت که اتهامات در انتظار فرد، دستورات محکومیت، و سوابق غیر محکومیت را تشریح می کند.

نمایش خبر  کانادا در ماه سپتامبر بیش از ۱ میلیون شغل خالی داشت 

بررسی های بخش حساس (VSCs)، همانطور که از نام آن پیداست، برای کارمندانی رزرو شده است که با گروه هایی مانند سالمندان، افراد معلول، و / یا کودکان کار خواهند کرد. این نوع بررسی ها شامل همان اطلاعاتی است که در یک CRC وجود دارد و همچنین هرگونه سابقه جنایت های جنسی انجام شده توسط فرد.

صنایع استخدامی که احتمالاً درخواست بررسی سابقه جنایی را می کنند بر اساس MyCRC، یک بخش از سازمان بررسی پس زمینه جهانی Certn*، شش صنعت زیر “احتمالاً” برای استخدام نیاز به بررسی سابقه جنایی دارند.

بهداشت و خدمات اجتماعی: کسانی که در بیشتر محیط های بهداشتی کار می کنند (به عنوان پرستار، کارگر اجتماعی و غیره) اغلب نیاز به یک CRC دارند، و همچنین ممکن است از آنها خواسته شود که یک VSC را به دلیل طبیعت کسی که فرد (های) استخدام شده با آنها کار خواهد کرد، تکمیل کنند.

آموزش و مراقبت از کودک: کار کردن مستقیماً با کودکان، که معمولاً به عنوان یکی از جمعیت های آسیب پذیر اصلی مورد نظر قرار می گیرند، کارگران این صنعت (معلمان، دستیاران کلاس، کارمندان مراقبت از روز و غیره) احتمالاً نیاز به یک CRC و / یا یک VSC دارند.

حمل و نقل: ایمنی عمومی نگرانی قابل توجهی در مورد شغل های حمل و نقل مانند رانندگی باربری طولانی مدت، رانندگی تاکسی / سواری و عملیات حمل و نقل عمومی است. بنابراین، یک کارفرما در این صنعت احتمالاً یک CRC را درخواست خواهد کرد.

مالی و بانکداری: احتمالاً کارفرمایان در این بخش یک CRC را به دلیل اینکه کارمندان این صنعت اطلاعات مالی حساس و شخصی را کنترل می کنند، درخواست خواهند کرد.

نمایش خبر  بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، اولین سفر رسمی خود را به کانادا انجام می‌دهد، زیرا دو کشور برای به‌روزرسانی توافقنشور امن ثالث بین کانادا و ایالات متحده آمریکا موافقت کردند.

اجرای قانون و امنیت: بررسی های پس زمینه جامع (معمولاً یک E-PIC) بر روی کانادایی هایی که به دنبال کار به عنوان افسران پلیس


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420